Oh ja! Die kast was er ook nogquote:Op donderdag 16 november 2006 11:25 schreef Re het volgende:
nee nog een andere kast, daar waar mensen op gejaagd worden
ja dat weten we toch?quote:
ook dat iddquote:
Ooooooooooooooooooooooh, nu is het me duidelijk! Fok heeft een kaste systeem! Met goed karma kom je als gereincarneerde user (lees: kloon) in aanmerking voor MOD, daarna FA, A en dan wordt je danny! Dat betekent dus dat Danny in vorige levens een enorm lieve en brave user was!quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 15:20 schreef freud het volgende:
Deze user was onder het typen van deze reactie niet onder de invloed van enige waarzijnsbeinvloedende middelen zoals hash, coke, nicotine, cafeine of de telegraaf.
woehahahahahahaquote:Op donderdag 16 november 2006 15:20 schreef freud het volgende:
Beste MOD,
Dit is een [AWARDS] brainstormtopic wat ondermijdelijk grenst aan SC, maar daar nimmer echt in verzand imo. Mijn opmerking was dan ook linea recta terug te leiden tot de kern van de zaak. Via rellen --> spoken --> uit de kast komen --> userzzz op kasten --> kaste systeem. De logische volgende stappen zouden worden: kastensystemen --> schuifwanden --> verhuizingen --> Yoni en An24.
Kortom: Yoni en An24 worden de grote winnaars van de AWARDS. Helaas werd ik nu door jou gedwongen om de complete democratie opzij te schuiven, om plaats te maken voor de mening van 1 persoon.
Jij wordt Danny he in je volgende reincarnatie? De tekenen zijn er nu al!
Disclaimer
Deze user was onder het typen van deze reactie niet onder de invloed van enige waarzijnsbeinvloedende middelen zoals hash, coke, nicotine, cafeine of de telegraaf. Opmerkingen _kunnen_ letterlijk opgevat worden. Het letterlijk opvatten van reacties van deze user kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid.
En weet wel: Fok!, maar FOT met mate(n)!
Zorg maar dat je van het weekend in de kast blijft, en anders er op of er onder , aangezien het kaste systeem zodanig werkt dat kast users ondergeschikt zijn aan moderatie kasten. En als je dat de kast wijs kan maken dan is het een goede kast.quote:
dat had ik ook al gedaanquote:Op donderdag 16 november 2006 15:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
woehahahahahaha
onder de tafel ligt van het lachen
Ik nomineer jou in ieder geval voor meest humorvolle FOT-er
kaste systeem is gebaseerd op oa karma en dat ziet er dan niet goed uitquote:Op donderdag 16 november 2006 15:37 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zorg maar dat je van het weekend in de kast blijft, en anders er op of er onder , aangezien het kaste systeem zodanig werkt dat kast users ondergeschikt zijn aan moderatie kasten. En als je dat de kast wijs kan maken dan is het een goede kast.
ehmm ja .. on topic graag een beetje of zo ..
Talpa / Tien / Awards
U wenst te worden genomineerd voor "FOT-user met grootste smiley-misbruik-gehalte"?quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:42 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op donderdag 16 november 2006 11:19 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Op FOT wordt nogal gemeet, dus mensen kennen elkaar IRL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |