abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:14:13 #251
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_45034648
Hopelijk gaat ze nu weg uit de gouden kooi...
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:20:19 #252
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45034919
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 04:39 schreef tong80 het volgende:
Haar vent gaat vreemd

pi_45051928
whahah vind het niet gek dat hij vreemdgaat

wel lekke rvoor die kut natasia
Haleloeja
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:14:58 #254
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45051988
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 04:39 schreef tong80 het volgende:
Haar vent gaat vreemd

Helaas niet. Maar ze heeft hem zelf ook vandaag pas gebeld geloof ik. Hij ontkent het.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_45052141
Zwarte raaf...
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_45052260
Edit:

laat maar
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:31:31 #257
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45052609
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Helaas niet. Maar ze heeft hem zelf ook vandaag pas gebeld geloof ik. Hij ontkent het.
omdat ie ontkent is t niet waar?
pi_45052712
quote:

[..]

die zus liet ook doorschemeren dat 't waar was... en hij wilt 't misschien gewoon face 2 face vertellen....... maar van wie had ze die brief gekregen eig
Haleloeja
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 januari 2007 @ 22:53:44 #259
7889 tong80
Spleenheup
pi_45057718
quote:

[..]

Natuurlijk ontkent ie het.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 januari 2007 @ 10:46:39 #260
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45067886
Ik zat net even te lezen in de eerste cos van dgk. Dit was mijn eerste bericht:
.
quote:
Op donderdag 28 september 2006 22:42 schreef scanman01 het volgende:
Je zou het op de cap niet zeggen, maar natasia is een enorme geinponem. Ze lacht heel uitbundig, een beetje zoals Chantal Afgelopen nacht lagen de meiden ook in een deuk. Vandaag is Natas wat serieuzer lijkt het.

En dit was Gert's reactie:
quote:
Op donderdag 28 september 2006 22:43 schreef Gert het volgende:

VEEEEEEEEEEEEEEEEEL minder irritant dan Chantal, godzijdank!
Wat kan er toch veel veranderen
pi_45068471
Ik heb BB niet gevolgd en heb geen idee wie Chantal is, maar ik kan mij voorstellen dat Gert op zijn eerdere oordeel teruggekomen is
Audite et alteram partem
  zaterdag 6 januari 2007 @ 11:36:38 #262
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45068596
edit: verkeerde topic
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 12:23:49 #263
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45069439
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 10:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik zat net even te lezen in de eerste cos van dgk. Dit was mijn eerste bericht:
.
[..]

En dit was Gert's reactie:
[..]

Wat kan er toch veel veranderen
Dat kan je wel zeggen ja!
Chantal is een hele leuke en aantrekkelijke vrouw, vergeleken bij die misselijkmakend egocentrische schreeuwlelijk.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 6 januari 2007 @ 12:28:58 #264
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_45069542
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat kan je wel zeggen ja!
Chantal is een hele leuke en aantrekkelijke vrouw, vergeleken bij die misselijkmakend egocentrische schreeuwlelijk.
nou moet je ook niet gaan overdrijven he gnangnagna is ook nog steeds een misselijkmakende egocentrische schreeuwlelijk
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 6 januari 2007 @ 12:36:38 #265
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45069735
Nog even de letterlijke tekst die Natasia uit haar smerige strot weet te krijgen tijdens de puntenverdeling van Sylvia:

Sylvia: "Natasia krijgt van mij 1 punt .. omdat ze..."
Natasia: "Een hekel aan je heeft, maar dat weet je toch al"
Sylvia: "Vaak respectloos is, net zoals nu"
Natasia: "Ja, maar ik heb gewoon een hekel aan jou en ik mag je niet. En ik vind je een rot kind en hoe eerder je weg bent hoe beter. En ik kan je niet luchten en ik vind het echt verschrikkelijk dat ik tegen je kop aan moet kijken, maar daar gaat binnenkort verandering in komen. En héél vlug. Gelukkig heb ik carte blanche, dus jij bent echt van mij. "
pi_45073410
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:36 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ja, maar ik heb gewoon een hekel aan jou en ik mag je niet. En ik vind je een rot kind en hoe eerder je weg bent hoe beter. En ik kan je niet luchten en ik vind het echt verschrikkelijk dat ik tegen je kop aan moet kijken, maar daar gaat binnenkort verandering in komen. En héél vlug. Gelukkig heb ik carte blanche, dus jij bent echt van mij. "
Mijn God, wat een hersenloze stumper is ze toch ook. Zo ver heen dat ze is.

Waarom kan ze zich zo oppermachtig voelen? Ja, ze heeft een plaat voor haar kop, maar de overige bewoners (behalve Huub) zijn veel te mild tegen haar. Ieder normaal denkend mens had toch allang ingegrepen?! Vooral van Bart valt het me tegen.
pi_45074067
Weet je wat ik niet snap..
Met iedereen is ze wel eens in discussie geweest en diegene waren ook best meer dan boos op haar en die personen in dgk,heulen dan in eens met haar mee..is dat een tactiek of..heeft ze toch een soort van overwicht op hun..

Maar ik moet wel zeggen.Damn wat een persoonsverandering zo verblijf in een huis kan doen met de mens..
Al lijkt het verleiderlijk zo verblijf in luxe..laat ik maar gewoon mezelf zijn en blijven in minder luxe ..

Maar dat eeuwige geschreeuw van die vrouwpersoon..pfff zoi je echt iets van krijgen als je langere tijd met haar in een ruimte verblijft.
Salsa Española
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 16:09:44 #268
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45076424
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:42 schreef Bagheera het volgende:
Waarom kan ze zich zo oppermachtig voelen? Ja, ze heeft een plaat voor haar kop, maar de overige bewoners (behalve Huub) zijn veel te mild tegen haar. Ieder normaal denkend mens had toch allang ingegrepen?! Vooral van Bart valt het me tegen.
Bart en NL gebruiken haar voor het vuile werk.
Ze zien zichzelf als de strategen, die de plannetjes bedenken op de achtergrond. Het voorwerk., namelijk het demoraliseren van de vijand middels intimidatie, laten ze grotendeels aan Nataasia over, die haar taak met satanisch genoegen vervult. Vooral Bart maakt nauwelijks vuile handen, NL wil nog weleens zelf het strijdperk betreden, puur omdat hij er van geniet om iemand te vernederen.
Zodra Bart en NL de kans krijgen, laten ze Nataasia vallen als een baksteen, maar daarvoor heeft ze haar Brian nog achter de hand. Hoewel... die heeft ook niet veel ruggegraat, als je genoeg op hem inpraat, offert die Nataasia zo op, denk ik.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_45077618
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 16:09 schreef Gert het volgende:

Bart en NL gebruiken haar voor het vuile werk.
Ze zien zichzelf als de strategen, die de plannetjes bedenken op de achtergrond. Het voorwerk., namelijk het demoraliseren van de vijand middels intimidatie, laten ze grotendeels aan Nataasia over, die haar taak met satanisch genoegen vervult. Vooral Bart maakt nauwelijks vuile handen, NL wil nog weleens zelf het strijdperk betreden, puur omdat hij er van geniet om iemand te vernederen.
Zodra Bart en NL de kans krijgen, laten ze Nataasia vallen als een baksteen, maar daarvoor heeft ze haar Brian nog achter de hand. Hoewel... die heeft ook niet veel ruggegraat, als je genoeg op hem inpraat, offert die Nataasia zo op, denk ik.
Yo! Gezellige boel daar Echt totaal niet cynisch ofzo....

Zou best kunnen dat ze het zo hebben uitgedacht idd. Met name NL zie ik daarvoor aan. Die is echt verrot. Ergens ook wel grapig om Natasia keihard gedumpt te zien worden na gedane services, maar ik hoop dat ze al eerder op haar bek gaat, tegen Huub/Sylvia.
pi_45077742
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:00 schreef Salsagirl het volgende:
Weet je wat ik niet snap..
Met iedereen is ze wel eens in discussie geweest en diegene waren ook best meer dan boos op haar en die personen in dgk,heulen dan in eens met haar mee..is dat een tactiek of..heeft ze toch een soort van overwicht op hun..
Zou kunnen, dat ze overwicht heeft. Ik zou het gek vinden, maar ik sluit het niet uit.

Het scenario van Gert vind ik echter ook wel plausibel. Die NL als '''meesterstrateeg'' die Natasia als pion gebruikt.
pi_45083510
Ik snap de reactie van Huub en Silvia niet. Als je weet dat je zelf niets krijgt, vanwege deze redenen, dan spoel je ze toch door de WC (teruggeven aan de bank dus). Ik vond de argumentatie van Silvia wel oké, maar ze heeft zich laten ondermijnen en nu betaalt ze de boete ervan. Ze lag er toch al uit qua populariteit bij Natanael, Natasia, Bart en Brian. Nu is ze én niet populair én slap.... zelfde geldt voor Huub.

Ik had trouwens gehoopt dat Natasia nu woord zou houden: als Wilgo vreemd was gegaan dat ze het huis uit zou gaan voor d'r kindjes. Maar nee hoor.
Dat mens gaat het huis niet eens uit als haar kids dood zijn volgens mij. Dan gebruikt ze als reden: mijn kinderen zijn er toch niet meer, dus kan ik net zo goed hier blijven.

Ik vond haar eerst nog wel sympathiek en goed bezig met haar lijnen (ze is een van de weinigen die stelselmatig íets doet in plaats van alleen bankhangen), maar ik vind het een gevoelloos, dom en onsympathiek persoon geworden.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_45087238
Nou Natasia gaat al niet eens voor haar kindjes er uit..laat staan voor háár Wilgo

Je heb wel gelijk dat ze in ieder geval iets doet in de villa..
Maar werkte ze ook maar eens zo hard aan haar persoonlijkheid.

Maar het lijkt er op dat iedere persoon daar in aangetast word..
Ze worden met de dag killer daar.
Salsa Española
pi_45090320
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:48 schreef Salsagirl het volgende:
Nou Natasia gaat al niet eens voor haar kindjes er uit..laat staan voor háár Wilgo

Je heb wel gelijk dat ze in ieder geval iets doet in de villa..
Maar werkte ze ook maar eens zo hard aan haar persoonlijkheid.

Maar het lijkt er op dat iedere persoon daar in aangetast word..
Ze worden met de dag killer daar.
Dat is op zich wel te verklaren denk ik. Naarmate het spel vordert is het ook een kwestie van de zwakste schakel eruit werken. En met een groepje sta je zekerder dan in je eentje. Daarom had ik gehoopt dat Silvia sterker zou zijn, omdat die het op zich wel in zich heeft en Huub bijt ook wel van zich af.

Die Natasia is zo labiel als wat: ze loopt een beetje mee met het groepje en zal zich weer vasthouden aan anderen wanneer zij het pispaaltje wordt. Ze heeft al eerder een hekel gehad aan Natanael, nu is het haar holmaatje... flauw meeloperig gedoe en wát voorspelbaar eigenlijk.
Haar sterke kant is dat ze hard kan praten en zich niet zo gauw van de wijs laat brengen, maar met dat getetter van haar is dat ook de meest irritante kant van haar.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_45264289
Mevrouwtje ga naar je kids
je krijgt toch niet wat je wilt
je kunt alleen maar janken
  donderdag 11 januari 2007 @ 21:28:18 #275
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45264511
Langzaam en pijnlijk

meer zeg ik niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties