Helaas niet. Maar ze heeft hem zelf ook vandaag pas gebeld geloof ik. Hij ontkent het.quote:
omdat ie ontkent is t niet waar?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helaas niet. Maar ze heeft hem zelf ook vandaag pas gebeld geloof ik. Hij ontkent het.
die zus liet ook doorschemeren dat 't waar was... en hij wilt 't misschien gewoon face 2 face vertellen....... maar van wie had ze die brief gekregen eigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helaas niet. Maar ze heeft hem zelf ook vandaag pas gebeld geloof ik. Hij ontkent het.
Natuurlijk ontkent ie het.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dit was Gert's reactie:quote:Op donderdag 28 september 2006 22:42 schreef scanman01 het volgende:
Je zou het op de cap niet zeggen, maar natasia is een enorme geinponem. Ze lacht heel uitbundig, een beetje zoals ChantalAfgelopen nacht lagen de meiden ook in een deuk. Vandaag is Natas wat serieuzer lijkt het.
Wat kan er toch veel veranderenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:43 schreef Gert het volgende:
VEEEEEEEEEEEEEEEEEL minder irritant dan Chantal, godzijdank!![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik zat net even te lezen in de eerste cos van dgk. Dit was mijn eerste bericht:
.
[..]
En dit was Gert's reactie:
[..]
Wat kan er toch veel veranderen
nou moet je ook niet gaan overdrijven hequote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:23 schreef Gert het volgende:
[..]Dat kan je wel zeggen ja!
Chantal is een hele leuke en aantrekkelijke vrouw, vergeleken bij die misselijkmakend egocentrische schreeuwlelijk.![]()
Mijn God, wat een hersenloze stumper is ze toch ook.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:36 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ja, maar ik heb gewoon een hekel aan jou en ik mag je niet. En ik vind je een rot kind en hoe eerder je weg bent hoe beter. En ik kan je niet luchten en ik vind het echt verschrikkelijk dat ik tegen je kop aan moet kijken, maar daar gaat binnenkort verandering in komen. En héél vlug. Gelukkig heb ik carte blanche, dus jij bent echt van mij. "
Bart en NL gebruiken haar voor het vuile werk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:42 schreef Bagheera het volgende:
Waarom kan ze zich zo oppermachtig voelen? Ja, ze heeft een plaat voor haar kop, maar de overige bewoners (behalve Huub) zijn veel te mild tegen haar. Ieder normaal denkend mens had toch allang ingegrepen?! Vooral van Bart valt het me tegen.
Yo! Gezellige boel daarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:09 schreef Gert het volgende:
Bart en NL gebruiken haar voor het vuile werk.
Ze zien zichzelf als de strategen, die de plannetjes bedenken op de achtergrond. Het voorwerk., namelijk het demoraliseren van de vijand middels intimidatie, laten ze grotendeels aan Nataasia over, die haar taak met satanisch genoegen vervult. Vooral Bart maakt nauwelijks vuile handen, NL wil nog weleens zelf het strijdperk betreden, puur omdat hij er van geniet om iemand te vernederen.
Zodra Bart en NL de kans krijgen, laten ze Nataasia vallen als een baksteen, maar daarvoor heeft ze haar Brian nog achter de hand. Hoewel... die heeft ook niet veel ruggegraat, als je genoeg op hem inpraat, offert die Nataasia zo op, denk ik.
Zou kunnen, dat ze overwicht heeft. Ik zou het gek vinden, maar ik sluit het niet uit.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:00 schreef Salsagirl het volgende:
Weet je wat ik niet snap..
Met iedereen is ze wel eens in discussie geweest en diegene waren ook best meer dan boos op haar en die personen in dgk,heulen dan in eens met haar mee..is dat een tactiek of..heeft ze toch een soort van overwicht op hun..
Dat is op zich wel te verklaren denk ik. Naarmate het spel vordert is het ook een kwestie van de zwakste schakel eruit werken. En met een groepje sta je zekerder dan in je eentje. Daarom had ik gehoopt dat Silvia sterker zou zijn, omdat die het op zich wel in zich heeft en Huub bijt ook wel van zich af.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:48 schreef Salsagirl het volgende:
Nou Natasia gaat al niet eens voor haar kindjes er uit..laat staan voor háár Wilgo
Je heb wel gelijk dat ze in ieder geval iets doet in de villa..
Maar werkte ze ook maar eens zo hard aan haar persoonlijkheid.
Maar het lijkt er op dat iedere persoon daar in aangetast word..
Ze worden met de dag killer daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |