Zo gaat het wél opgevat worden, dus beter dat je die foto weer weghaalt. Is mijn persoonlijke mening.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
bovenstaande aap is geen verwijzing naar haar huidskleur
Waar verwijst het wel naar danquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
bovenstaande aap is geen verwijzing naar haar huidskleur
Mee eens. Ja, Nataasia lijkt inderdaad soms op een (enorm lelijke) aap, maar die vergelijking ligt gewoon té gevoelig en wordt ook gebruikt door "echte" racisten. Niet doen dus.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo gaat het wél opgevat worden, dus beter dat je die foto weer weghaalt. Is mijn persoonlijke mening.
dat dusquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens. Ja, Nataasia lijkt inderdaad soms op een (enorm lelijke) aap, maar die vergelijking ligt gewoon té gevoelig en wordt ook gebruikt door "echte" racisten. Niet doen dus.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
maar ik blijf gruwelen van haar
[afbeelding]
En de rest... Maar dat staat niet op de talpa site.quote:Op zondag 12 november 2006 13:13 schreef Ace1 het volgende:
Heeft ze gezoend met Nena???
Staat op DGK site.
Vertel eens.quote:Op zondag 12 november 2006 14:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de rest... Maar dat staat niet op de talpa site.
Ze heeft Nena een beetje met de hand geholpen zegmaar.quote:
Serieus ?quote:Op zondag 12 november 2006 18:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft Nena een beetje met de hand geholpen zegmaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |