joh ... duh!!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:39 schreef dawg het volgende:
Nee, het was een ode aan alle kutwijven in de wereld. En man, dát zijn er veel.
zijn de graden al kapot? stomme kankerkachelquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:49 schreef CherryLips het volgende:
kachel springt steeds op de 17 graden.
hier neem een biertjequote:Op zaterdag 11 november 2006 14:52 schreef Q. het volgende:
Toch best zonde van je weekend, de hele dag ziek op bed liggen.
Dus toch wél een ode aan mij. Ha! Ik heb een nieuw OP-plaatje voor jullie, moment, even zoeken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:39 schreef dawg het volgende:
Nee, het was een ode aan alle kutwijven in de wereld. En man, dát zijn er veel.
Ja ok, dat is ook weer waar. Ik haat mezelf, ik kán gewoon niet gemeen zijnquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:21 schreef nixxx het volgende:
jij bent een knuffelmeisje toch? ook al ben je dan blauw
arm kind... waar is dat plaatje dan?quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja ok, dat is ook weer waar. Ik haat mezelf, ik kán gewoon niet gemeen zijn.
whehe ik vind em nog steeds leukquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij was 's nachts om 4 uur beduidend leuker.
walgelijk hequote:Op zaterdag 11 november 2006 16:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, dat doe je toch niet op een forum.![]()
Ja, gewoon samen krassen! Dat is veel beter!quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
walgelijk hegelukkig zijn wij niet zo
en daarna tiramisu etenquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, gewoon samen krassen! Dat is veel beter!![]()
fuck yeah!quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:21 schreef Twisted_fok het volgende:
En Team America kijken.
jij mag ookquote:
Wat aardig van je.quote:
alleen in het weekend hequote:Op zaterdag 11 november 2006 16:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat aardig van je.![]()
Soms ben je best een geschikte kerel.![]()
Natuurlijk, op werkdagen ben je een knorrige, te veel bier zuipende ingenieur.quote:
Hear, Hear!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk, op werkdagen ben je een knorrige, te veel bier zuipende ingenieur.![]()
Jij bent vanavond in Haarlem?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:28 schreef nixxx het volgende:
New York, like a Christmas tree
Tonight this city belongs to me
Angel
Soul love...this love won't let me go
So long...angel of Harlem
Haarlem is vandaag een engeltje rijker
ik ben geen engeltje.. maar Moksje welquote:
Dat kan niet, want engelen zijn in principe mannelijk.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ben geen engeltje.. maar Moksje wel
ze zuipt en vloekt als een bootwerker? ok?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat kan niet, want engelen zijn in principe mannelijk.![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
ze zuipt en vloekt als een bootwerker? ok?
nu nog binnen 11 dagen je van iets anders overtuigenquote:
Janmaat is dood hoor.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
nu nog binnen 11 dagen je van iets anders overtuigen
en mijn poging om plato te overtuigen is gefaaldquote:
Wellicht, maar de VVD heeft nu lang genoeg geregeerd en het is voor iedereen, de VVD voorop, beter als die partij een paar jaar in de oppositie terechtkomt.quote:
Jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
en mijn poging om plato te overtuigen is gefaald![]()
moest je nou het R-woord gebruiken?
quote:
Het is beter voor iedereen als we dezelfde lijn kunnen doorzetten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wellicht, maar de VVD heeft nu lang genoeg geregeerd en het is voor iedereen, de VVD voorop, beter als die partij een paar jaar in de oppositie terechtkomt.
Het is niet zo dat een andere regering het ineens over een heel andere boeg zal gooien, de smalle marges van de politiek en zo weet je.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is beter voor iedereen als we dezelfde lijn kunnen doorzetten.
Dat scheelt heel veel centjes. Anders alle ambtenaren weer wisselen enzo.
Ja van een klein onbewoond eiland.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:41 schreef nixxx het volgende:
het is beter voor iedereen als ik tot dictator benoemd zou worden
Dus PVDA, cda en vvd kunnen makkelijk samen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat een andere regering het ineens over een heel andere boeg zal gooien, de smalle marges van de politiek en zo weet je.
lijkt me wel geinig.. mits voldoende kokosnotenquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja van een klein onbewoond eiland.
Of tenminste een eiland waar je denkt dat niemand anders is.
Misschien zijn The Others er maar daar moet het ook wel ophouden.
Ja en nee. Op zich is het beleid niet zo zeer afhankelijk van de partijen, maar meer van de tijdsgeest. Belangrijker is daarom dat de macht niet te lang in handen van één partij blijft. Na een jaar of tien regeren wordt iedere partij in zekere zin arrogant en ontstaan er te veel ruzies. De VvD is duidelijk op het punt aanbeland dat een paar jaar oppositie verfrissend zou werken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus PVDA, cda en vvd kunnen makkelijk samen?
Daar wil ik nogw el voor tekenen mits PVDA niet de grootste is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |