Nippon Ichi.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van geld over hebben na de kerstinkopen en een gameshop binnenstappen
(maarja ik trek die TBssen van Nippon Ichi gewoon heel goed, en ik zag ze toevallig liggen met soundtrack tegen een redelijke prijs)

12 euroquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:17 schreef torn_Machina het volgende:
Klopt, Nippon Ichi is echt fantastisch. Ik heb er hier een aantal spellen van liggen.
Donderdag ontvang ik Disgaea 2. Ik kon het niet laten om deze te bestellen.
Mijn backlog wordt steeds groter![]()
Vanmiddag ook bij de MM geweest in Enschede.
Ik heb daar Jade Cocoon 2 gekocht voor 10 euro.
Ook zag ik er Shin Megami Tensei : Lucifers Call voor 12 euro liggen. Jammer dat ik dat spel al in mijn bezit heb. Het spel is een echte aanrader voor de RPG liefhebber.

Zo goedkoop zie je ze bijna niet nee. Ik wou ook al bijna Wild Arms 4 meenemen, maar 3 games kopen op 1 dag is iets teveel van het goede.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:21 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
12 euro![]()
Dat is weinig. Ik heb er destijds zo'n 10 euro meer voor betaald.

quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:52 schreef Laniboekje het volgende:
- Star Ocean 3: 'Till the end of time
- Shin Megami Tensei: Lucifer's Call
Die is het geworden uiteindelijk. Die kreeg, voor zover ik kon bepalen, de beste kritieken en sprak mij persoonlijk het meest aan. Gister zat 'ie bij de post dus ik ga nog wel wat uurtjes met de Playstation spenderen deze kerst!quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:03 schreef torn_Machina het volgende:
- Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga. Vind ik leuker dan Lucifer's Call.
- Shadow Hearts: Covenant.
- Grandia II.
- Suikoden V

Dat begin is echt killing inderdaad. De enige tip die ik je kan geven is 'even doorzetten'. Het wordt vanzelf beter!quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Net met Kingdom hearts 2 begonnen![]()
Alleen zit ik na 2.5 uur nog steeds in dat tutorial stadje![]()
En nog steeds geen Disney beest gezien![]()

Okay!quote:Op donderdag 28 december 2006 16:32 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb Kingdom Hearts 2 bijna uitgespeeld. Zit 'denk ik' in de laatste wereld, daarna ga ik dan maar weer verder met Grandia II (ligt ook nog stof te verzamelen).

Natuurlijkquote:

Djiezus fukking KRAJST!!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:16 schreef NutKees het volgende:
OMG! Ik heb Guitar Hero 2 nu helemaal uit (okee, op Jordan en Six na. Die zijn echt onmogelijk op Expert). Freebird en Hangar 18 hebben me verdomme 3 avonden oefenen gekost, maar het is eindelijk gelukt!

Ik heb hier Disgaea 2 ook nog liggen. Ik moet mij er van weerhouden deze in mijn ps2 te doen. Moet nog eerst wat andere spellen wegwerken. Ik heb Disgaea 1 nog niet eens helemaal doorgespeeld.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heerlijk gestatwhored die paar dagen dat ik de vorige week thuis was, met spellen als disgaea 2 en phantom brave kom ik niet eens aan mn backlog toe

Ik voel mij altijd zo genoodzaakt om elke class uit te proberen, waarna je in chapter 3 zit met 30 characters op l7 na 25u speeltijd, ik steek er iets teveel tijd in volgensmijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:19 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb hier Disgaea 2 ook nog liggen. Ik moet mij er van weerhouden deze in mijn ps2 te doen. Moet nog eerst wat andere spellen wegwerken. Ik heb Disgaea 1 nog niet eens helemaal doorgespeeld.![]()

Disgaea moet je ook gewoon veel tijd in stoppen. Vooral voor de sidequests en itemworld moet je party goed gelvled zijn. Met Makai Kingdom heb ik me ook erg lang vermaakt om alle Hidden Bosses te killen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik voel mij altijd zo genoodzaakt om elke class uit te proberen, waarna je in chapter 3 zit met 30 characters op l7 na 25u speeltijd, ik steek er iets teveel tijd in volgensmij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |