Volgens mij heeft hij hem ook nieuw gekocht, weet ik niet zeker. Doet die wel vaker, en dan verkoopt die hem door aan zijn leerlingen.quote:Op woensdag 15 november 2006 07:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die Koreanen zijn super, maar 500 euro is toch min of meer de nieuwprijs?
Deze serie als ik me niet vergis!
En inderdaad deze gitaar doet niet veel onder voor USA telecaster! Mooi afgewerkt, prima in orde!
Gitaarleraren zijn okay. Ik heb mijn gitaar ook van mijn leraar overgenomen. Nadat ik al maanden er elke les op had gespeeld!quote:Op woensdag 15 november 2006 10:28 schreef DuranK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij hem ook nieuw gekocht, weet ik niet zeker. Doet die wel vaker, en dan verkoopt die hem door aan zijn leerlingen.
Hee dudequote:Op woensdag 15 november 2006 09:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat zijn bassplectrums.
Ik gebruik Fender Heavy. (1mm geloof ik)
Beetje rare constructie, fijne snaren, maar ze breken, dan zijn het in mijn ogen geen fijne snaren.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:14 schreef imported_sphinx het volgende:
ik postte laatst toch dat ik nooit een snaar brak?
en ja hoor, het eerste setje Ernie Balls dat ik heb breek er verdomme een.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zulke fijne snaren... zo goed... waarom???!!![]()
Ohms is idd weerstand, je moet ALTIJD de boxen aansluiten op de daarvoor bestemde Ohms uitgang op je versterker. Anders heb je de kans je boxen op te blazen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:59 schreef imported_sphinx het volgende:
stel je hebt een head die 75 Watt mono heeft. en die op 4 speakers aansluit (4x12" cab) heb je dan de helft minder watt ofzo omdat het stereo is?
en, wat maakt het uit als je bij die head een 4 ohm - 8 ohm cab hebt, of 8 ohm - 16 ohm. ??
ik weet neit wat ohms uitmaken![]()
ah ok, ik sjnapquote:Op woensdag 15 november 2006 17:39 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ohms is idd weerstand, je moet ALTIJD de boxen aansluiten op de daarvoor bestemde Ohms uitgang op je versterker. Anders heb je de kans je boxen op te blazen.
misschien scherp puntje in je brug ofzoquote:Op woensdag 15 november 2006 16:14 schreef imported_sphinx het volgende:
ik postte laatst toch dat ik nooit een snaar brak?
en ja hoor, het eerste setje Ernie Balls dat ik heb breek er verdomme een.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zulke fijne snaren... zo goed... waarom???!!![]()
dat vind ik helemaal niet grappig dat ze zomaar breken, deed er niks aparts mee. als ze tijdens oefenen of zelfs optredens gaan breken switch ik naar iets anders![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:33 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
misschien scherp puntje in je brug ofzo
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:57 schreef Neidropje het volgende:
mja een zogeheten braampje?
[afbeelding]
Kijken of 0.12 wel past!quote:Op woensdag 15 november 2006 20:35 schreef imported_sphinx het volgende:
btw: stel dat ik 0.13 op mn gitaar wil zetten, en dat past niet op die brug kam dinges. met die inkepingen.
hoe lost je dat op? bovenaan de hals kun je vijlen volgens mij... maar die andere niet.
Een goede gitaarboer zou dit moeten kunnen fixen.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:35 schreef imported_sphinx het volgende:
btw: stel dat ik 0.13 op mn gitaar wil zetten, en dat past niet op die brug kam dinges. met die inkepingen.
hoe lost je dat op? bovenaan de hals kun je vijlen volgens mij... maar die andere niet.
http://www.feedback.nl/?id=55&b=TPUX1quote:Op woensdag 15 november 2006 22:02 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Een goede gitaarboer zou dit moeten kunnen fixen.
Tenminste dat is mij verteld toen ik mijn electrische gitaar kocht.
Ik had zelf ook nog een vraagje: wat zijn de betere manier om een elec. gitaar op je computer aan te sluiten zonder dat het gruwelijk vertraagd is?
Apparaatjes? Programmas?
Haha, wat vind je daar dan op, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:15 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
http://www.feedback.nl/?id=55&b=TPUX1
Die ga ik binnekort eens aanschaffen, goede dingen over gehoort![]()
De klootzakken bij feedback hebben alleen net de prijs met 20 euro verhoogt![]()
Maar daar vind ik wel wat op![]()
Dit is de goedkope versie, er is er nog 1 van 200E met meer mogelijkheden. (niet qua software maar je kan er meer instrumenten op aansluiten geloof ik)quote:Op woensdag 15 november 2006 22:25 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Haha, wat vind je daar dan op, als ik vragen mag?
En wat is het verschil tussen dit ding en een andere product van Line6: Guitar Port? (Die software die bij GuitarPort zit lijkt mij eigenlijk wel stoer)
GRATIS zonder vertraging; http://www.asio4all.com/quote:Op woensdag 15 november 2006 22:02 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Ik had zelf ook nog een vraagje: wat zijn de betere manier om een elec. gitaar op je computer aan te sluiten zonder dat het gruwelijk vertraagd is?
Apparaatjes? Programmas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |