Hondenforum is misschien een beter idee? Of neem contact op met het asiel of er toevallig iemand om zo'n hond als Gertje vraagt. Op marktplaats inderdaad teveel paupers.quote:Op maandag 13 november 2006 23:27 schreef Poncho het volgende:
De update:
Ik heb gisteren mensen langs laten komen om te kijken of dat wat was. Ze hadden drie drukke kinderen en uiteindelijk vond ik het niet de beste beslissing om hen mijn hond mee te geven. Ze had een oude hond (nouja, meer een cavia) van 14 jaar die Gert beslist niet aan kan. Gert is een energieke hond en wilt graag spelen. Verder hadden ze dus een KNGF geleidehond met welke het wel klikte, maar toch zat het me niet lekker.
Kortom: ik zoek nog steeds een goede baas die mijn hond een geniaal leven kan bieden. Op marktplaats zet ik hem echt niet meer. Mensen zien gratis staan en bellen direct. Wat zouden diezelfde mensen doen als ze er geld voor zouden moeten betalen?
Merciquote:
Ik ben op zoek naar een baas die alle tijd voor hem heeft, die een tuin heeft, die ervaring heeft met honden, die net zo energiek is en die mijn hond net zo'n goed leven kan bieden als dat ik hem dat geef.quote:Op maandag 13 november 2006 23:30 schreef releaze het volgende:
Naar wat voorn soort baas/omgeving ben je opzoek, poncho?
Waarom zet je de hond niet op marktplaats met de prijs nog overeen te komen? Dan filter je de 'oppertunisten' eruit.
Het liefste zou ik hem aan een bekende weggeven, maar niemand wilt hem. Op mijn werk heb ik ook al iedereen aangesproken. Ook zonder resultaat tot nu toe.quote:Op maandag 13 november 2006 23:31 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Hondenforum is misschien een beter idee? Of neem contact op met het asiel of er toevallig iemand om zo'n hond als Gertje vraagt. Op marktplaats inderdaad teveel paupers.
Nee, nee ik bedoel niet dat je hem naar het asiel brengt natuurlijk. Maar wie weet hebben zij wel iemand op de wachtlijst staan, mensen die hun hondje uit het asiel halen zijn lief.quote:Op maandag 13 november 2006 23:38 schreef Poncho het volgende:
[..]
Het liefste zou ik hem aan een bekende weggeven, maar niemand wilt hem. Op mijn werk heb ik ook al iedereen aangesproken. Ook zonder resultaat tot nu toe.
Asiel vind ik zo negatief klinken. Alleen zo'n forum zou misschien wat zijn.
-edit-quote:Op maandag 13 november 2006 23:35 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een baas die alle tijd voor hem heeft, die een tuin heeft, die ervaring heeft met honden, die net zo energiek is en die mijn hond net zo'n goed leven kan bieden als dat ik hem dat geef.
Ik heb hem op gratis gezet omdat mijn hond niet in geld is uit te drukken en ik het mezelf daarom nooit zou kunnen vergeven als ik geld voor hem zou krijgen.
Heb je al wat meer nieuws???quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:56 schreef Poncho het volgende:
Bedankt voor alle tips. Ik weet zeker dat Gert mede dankzij jullie een fantastisch huis zal vinden.
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:28 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind dat ie naar fotoloog moet, dan kunnen we hopelijk blijven genieten van zijn mooie koppie via FOT
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |