abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2006 @ 14:11:38 #51
135486 Manu82
How you doin'?
pi_43850312
tvp
Some memories are best forgotten
Room 23
  Moderator dinsdag 28 november 2006 @ 14:42:47 #52
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43961277
Wat verhaallijntjes van de afgelopen dagen:

* Stephan heeft een voorstel gekregen: hij kan veel contactpunten voor zichzelf én de overige bewoners verdienen door te stoppen met roken. Hoe meer weken hij het volhoudt, hoe meer punten.
Stephan weigert. Brian ontploft, scheldt Stephan de huid vol, vliegt hem nog net niet aan, gooit zijn sigaretten in het water. De dagen hierna is Brian een campagne begonnen om Stephans sigaretten te verstoppen of weg te gooien, en te zorgen dat de boodschappenlijst gemanipuleerd wordt zodat er geen nieuwe besteld worden.

* Nathaniel, de nieuwe bewoner, ontpopt zich als een echte intrigant. Hij weet veel, zéér veel van de andere bewoners, en lijkt geslepen genoeg om hiervan gebruik te maken. Van het plan van de "vaste kern" om een nieuwe bewoner totaal te negeren, is niks terechtgekomen.

* De plasmaboy heeft de nieuwe ontslagronde aangekondigd. Voor woensdagmiddag 12 uur moeten de bewoners doorgeven of ze hiervan gebruik wensen te maken, zo niet dan vervalt de stemming van deze maand. Evelien heeft met Bart al afgesproken dat hij een stemming voor Stephan aan gaat vragen. De grote vraag is of Illona hierin mee zal gaan, de rest van de bewoners lijkt er geen probleem mee te hebben om Stephan er uit te stemmen.

Tweede vraag is, of de komst van Nathaniel nog invloed zal hebben op de stemming. Nath heeft de andere bewoners verteld dat hij de eerste ronde niet weggestemd mag worden. Of dit waar is, weet niemand nog.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_43999411
Brian en Nena hebben woorden;

Brian noemt Nena een kutkop en een kankerhoer.

Brian heeft iets gehoord, maar hij wil Nena niet zeggen wat.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_44021251
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:39 schreef Nostalgist het volgende:
Brian en Nena hebben woorden;

Brian noemt Nena een kutkop en een kankerhoer.

Brian heeft iets gehoord, maar hij wil Nena niet zeggen wat.
Lol die brian ook altijd
  donderdag 30 november 2006 @ 21:46:28 #55
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_44037946
de stemming mbt Stephan:
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:45 schreef Nostalgist het volgende:
Plasmaboy geeft de procedure aan. Hij noemt een naam.
Dan geeft die de beredenering. daarna moeten ze wachten op plasmaboy

Sylvia: Ik vond het moeilijk. Ik heb niet veel met jou gesproken. Ze stemt vóór gaan.

Ilona : Ik heb het heel gezellig met je. Ik zie geen reden je weg te stemmen, maar ik doe het wel. Ik ben ook met het spel bezig. Je mag lekker naar Debby toe.

Natasia : Voor mij is het denk ik overduidelijk. Ik wil heel graag dat je er uit gaat. Ik heb genoeg, ga maar naar huis. beter.

Brian : Ik wil ook heel graag dat Stefan de villa verlaat. Je gaat tweaken en twisten op hun individuele gedrag. En het manipuleren van vrouwen : Bad, bad boy.

Bart : Toen Natel binnenkwam en iemand zei : dat is een stevige concurrent, Stefan zei je : Concurrent, ik heb hier geen concurrent.

Nena : Ik vind je heel aardig, maar dat doe je alleen om aardig gevonden te worden. Eiegenlijk ben je dus niet aardig. Ik stem je er ook uit.

Eveline : Als iemand je beter heeft leren kennen, ben ik dat. Ik heb veel van je geleerd, maar het spel is het spel, dus tot ziens...

Nathanael : Stefan, het is prettig te horen dat ik een concurrent ben. Je hebt een spel gespeeld, en dat keur ik af. Ik denk niet dat je de ware Stefan laat zien. Ik de nk dat je beter het huis kan verlaten.

Bart : Wie de bal kaatst, Stefan....

Stefan: Hier is weinig op te reageren. Ik vind het heel erg knap. Chapeau voor Eveline.
Eveline : Als je hier unaniem wordt weggestemd, heb je dat aan jezelf te danken.

Stefan : Ik vind het heel erg jammer dat het spel niet kan worden uitgespeeld.

If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 1 december 2006 @ 23:00:33 #56
58921 Day
You can fly!
pi_44068969
Speciaal voor APK!!!!:

Het is vandaag rustig geweest in De Gouden Kooi. De dag heeft voornamelijk in het teken gestaan van Ilona en haar jacht op nog niet gekregen contactpunten.

Belangrijkste gebeurtenis:
Ilona heeft Bart en Nathanael weer geconfronteerd over de 150 contactpunten die ze zou krijgen voor het wegstemmen van Stephan. De heren zijn nl. niet van plan deze punten aan haar te geven. Zij vindt dat zij zich de gemaakte afspraak moeten houden, maar de heren vinden dat ze het spel niet goed gespeeld heeft en laten zich niet 'chanteren'.

Ilona begint dan maar over de 75 contactpunten die Bart haar beloofd zou hebben als ze zou stoppen met roken. Op de dag dat Stephan het aanbod afsloeg om te stoppen met roken en daarmee veel contactpunten voor zichzelf en voor de groep te winnen, heeft zij nl. aangeboden om de deal over te nemen. Om haar aan te moedigen zou Bart gezegd hebben dat hij haar dan 75 punten zou geven. Bart zegt echter dat dit niet serieus was en dat zij hem hier niet aan kan houden. Ilona blijft erbij dat het haar beloofd is en wil zowel de punten van de Stepan-deal als die van het niet roken-deal hebben. Ze geeft de heren een week bedenktijd en dreigt dat ze anders nog niet van haar af zijn. Bart en Nathanael vinden het allemaal heel erg vermakelijk.

Woedend verlaat Ilona het kantoortje en gaat zich beklagen bij de zieke Eveline. Ze deelt haar mee dat zij het spel vanaf nu ook hard gaat spelen en als ze de punten na een week nog niet heeft alles gaat dwarsbomen (stemmingen, cadeautjes, uitjes). Natasia vangt dit op brieft dit natuurlijk door aan Nathanael.

Nog een aantal weetjes:
* Ilona wil voor de volgende ontslagronde voor Nathanael gaan en heeft dat gepolst bij Eveline.
* Nathanael heeft weer zijn zinnen gezet op Ilona.
* Ilona heeft vanavond aangegeven dat ze niet weet of ze het verblijf in DGK nog lang zal trekken. Nathanael zit haar behoorlijk dwars.
* Nena heeft haar 2e motorrijles gehad.
* Natasia is nog steeds op haar 'roddeltoer', gesteund door Nathanael.
* Brian is druk bezig met het voorbereiden van de volgende dates (a.s. zondag)
* De bewoners moeten surprises voor elkaar maken inclusief gedichten, daar zijn waarschijnlijk contactpunten aan verboden.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Moderator zaterdag 2 december 2006 @ 14:03:11 #57
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44078501
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 23:00 schreef Day het volgende:
Speciaal voor APK!!!!:
Kan wel zijn, maar het wordt hier ook gewaardeerd.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_44113635
De dates komen voor Brian.

Dionne gaat als eerste.

Dionne : van wijn krijg je hoofdpijn.

Brian : Dat rijmt.

Terug naar Suriname? : "Daar is het vet arm, Hell no."

Ze gooit haar hele levensverhaal, inclusief aanrakingen met Justitie eruit. Brian kan er nauwelijks tussenkomen.....
----
Tamara komt daarna. Ze is half libanees, half nederlands.

Brian wil na afloop van het hoodgerecht samen met haar dansen op "Machata", het spaanse nummer

Ze werkt fulltime in Almere Haven. Sinds haar zesde woont ze in Nederland. Ze voelt zich niet zo heel erg thuis in Nederland, ze wil graag weer naar het buitenland. Ze wil wel graag naar Spanje.

Tamara heeft anderhalf jaar verkering gehad, maar haar vriendje was te jaloers. Ze wil zelfstandig zijn.

Ze zoekt een sterke man. "Een sterke man hoeft niet bang te zijn voor een sterke vrouw"

Tamara lust geen wijn. Wel champagne. Het hoofdgerecht is tournedos van de haas. De jus is met truffel. Bovenop zit een stukje eendelever.

Tamara spreekt Brian aan op zijn boos worden. Hij geeft aan dat hij altijd voor vrouwen op zal komen. Ze vindt het zonde dat hij zo wild wordt.

Brian geeft aan wat hij voor vrouw zoekt: Zorgzaam, lief, aardig. Ze let op kleine details. Ze moet een sterke vrouw zijn. ze is erg romantisch.

Tamara geeft hem fortunecookies. Tamara geeft in het weekend buikdansles in Rotterdam.

Ze dansen close. Brian omhelst haar aan het einde van de date nogmaals. Ze kussen elkaar ook.
------
Guislaine (19) eet met Brian het nagerecht.

Brian legt uit, waarom hij haar tóch nog uitgenodigd heeft. Hij las veel in haar ogen, en hij vond het gaaf dat ze een playboy aan hem heeft gegeven.

Het nagrecht is een chocoladefontein met vruchten. Ze drinken er een Chardonnay bij.
Guislaine gaat ook naar de milionair's fair. Ze staat op een stand.

Brian vertelt ook over zijn "relatie" met Nena. Hij geeft aan dat het geen handige timing is.

Brian legt het contactpuntenverhaal nog een keer uit...

Guilaisne geeft aan dat ze nu sinds kort single is, het fijn vindt geen verantwoording te hoeven afleggen.
Brian geeft ook aan dat hij nog veel verdriet heeft van zijn relatie die beeindigt is.

Het gesprek vlot niet echt. Het blijft hangen in oppervlakkigheid.

Brian geeft ook aan, dat hij normen en waarden belangrijk vindt.

Guislaine geeft wel aan dat ze nog veel geeft om haar ex.

Brian krijgt oorbellen Ze kussen elkaar plichtmatig op de wang aan het eind van de date

Morgenavond is de laatste date. Tamara is de gelukkige.

[ Bericht 6% gewijzigd door Nostalgist op 03-12-2006 22:19:53 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_44134837
ilona vind het smerig hoe het spel gespeelt wrd door somige mensen
het enige wat ik wil is mn vlieglessen daarna zie ik wel zegt ilona

als ik ook mee ga met deze houding die er heerst heb ik straks geen leven buiten de kooi ik wil daar boven staan...ze geeft een voorbeeld hoe natasia, en naatehaan inhakken op haar,..nena begrijpt wat ze bedoeld ,Brain begrijpt ook dat het zwaar is dat er sommige mensen misbruik van haar maken mischien ben je wel te lief en spelen mensen met je
jah zegt ilona maar ik heb ook een andere kant maar ik wil niet ordinair doen,..
nena zagt natasia voelt zich opermachtig.

ilona vnd het jammer dat ze vals is overgekomen m.b.t. tot stefan er uit stemmen en dan de vlieglessen nemen (mes in zijn rug,..?)
ilona verteld ook dat steef er niet meer tegen kon op deze manier het spel te spelen,hij heeft niemand beschadigd niets gepikt e.d.
ja ja zegt Brain ( brain heeft de munten gejat en in steef zn schoenen gedumt!! j.l. )

ilona zegt nathael te ontlopen in vervolg
Brain gaat verder over nattehaan hij is mijn vijand,..Nena vraagd zich af welke afspraken brain dan heeft met nattehaan..
ilona is lekker op dreef ach het is een grote smurf
,brain weer verder met ja ja ilona ik snap je ( brain krijgt zo een lange steek neus van pinokkio denk ik menn wat een gladjakker
Hangplek voor vrije gedachten
pi_44134853
Ilona: "Mijn vader schreef van de week ook al 'kom lekker naar huis'. Hier wil je toch niet mee geassocieerd worden, met dit zooitje." Nena: "Brian heeft het in de hand. Samen met hem kunnen we Natasia er uit stemmen." Die kans is vooralsnog gering. Ilona is nog steeds overstuur van de brief - waar ook in staat: 'ga naar huis'.
pi_44134920
Nasty en Bart praten over NL. Ze zijn het er over eens dat hij niet te vertrouwen is. Ook Nasty vindt hem niet betrouwbaar. Bart: "Hoe er rekening mee dat iedereen hier voor de hoofdprijs is." Nasty zit er niet voor de hoofdprijs zegt ze, alleen voor haar lichaam (borst,buik). Maar ze wil nog 1,5 jaar blijven. "Dit tijd heb ik nodig om te herstellen."
Nasty: "Als er iets met mijn kindertjes gebeurt, dan ben ik er zo uit hoor. Dan wil ik bij ze zijn. Vergis je niet hoor!" Mmmh, Yairo is toch net weer in het ziekenhuis geweest.

Nena heeft een heel leuk gedicht voor Natasia, niet te erg net mooi.

Bart rent weer naar de studio om aan NL te vertellen dat Ilona een brief heeft gekregen waarin staat dat niemand in het huis te vertrouwen is, de drie (NL/Nat/Bart) moeten er hartelijk om lachen.
Bart zegt er nog even duidelijk bij dat Ilona er ook even om heeft gehuild en weer vinden ze het geweldig.
NL: "Zullen we die ouders ook uitnodigen, die kunnen er nog wel bij.
pi_44135345
Het gaat om vieze messen in de keuken waarvan ze zegt dat Syl ze niet schoon heeft gemaakt na het snijden van brood voor de paarden. Die schijnt gewoon terug in het blok gezet te zijn, volgens Natas dan wel te verstaan)

Ilona en Syl praten ergens over en zij denkt dat ze reageren op haar gemopper...
Zoals ze tekeer gaat tegen Syl maar Syl laat zich niet onderdrukken door Natas.
Goed zo Syl!!

"Als ik me nagels in je zet dan ben je nog niet jarig!"

"Net zoals je je reet wast ga je hier met de spullen om hier in huis!!"

"Blijf maar zo'n ranzige chick dan kom je ver!!"

Ook nog even de hulp van NL ingeroepen die ook nog ff tekeer gaat.

Gezellige sfeer!!
Ilona zegt kom gaan we in het kantoortje zitten maar Syl blijft zitten waar ze zit.

[ Bericht 81% gewijzigd door Lady-night op 04-12-2006 16:31:31 ]
pi_44136741
pi_44136979
Nu gaat ze verhaal halen bij Brian, dat hij zich terugtrekt. Jij trekt naar Nena en ik naar Nat. Ze wil weten of alles nog oke is tussen hun.

De arts waar Nathanael om gevraagd had wil niet komen.
Hij vond het niet belangrijk.
Nathanael is flink pissed
pi_44138796
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:14 schreef Lady-night het volgende:
Het gaat om vieze messen in de keuken waarvan ze zegt dat Syl ze niet schoon heeft gemaakt na het snijden van brood voor de paarden. Die schijnt gewoon terug in het blok gezet te zijn, volgens Natas dan wel te verstaan)

Ilona en Syl praten ergens over en zij denkt dat ze reageren op haar gemopper...
Zoals ze tekeer gaat tegen Syl maar Syl laat zich niet onderdrukken door Natas.
Goed zo Syl!!

"Als ik me nagels in je zet dan ben je nog niet jarig!"

"Net zoals je je reet wast ga je hier met de spullen om hier in huis!!"

"Blijf maar zo'n ranzige chick dan kom je ver!!"

Ook nog even de hulp van NL ingeroepen die ook nog ff tekeer gaat.

Gezellige sfeer!!
Ilona zegt kom gaan we in het kantoortje zitten maar Syl blijft zitten waar ze zit.
De oorspronkelijke schrijfster zou het op prijs stellen als je de bron erbij vermeld.
Keep the Sunny Side Up
pi_44146954
Er is iemand gearriveerd die het over omgaan met conflicten gaat hebben. Ze hebben weinig interesse. Natas zit weg te kijken en begint midden in het gesprek over thee.
In de pauze wordt er buiten kritiek geleverd door de dames dat iedereen erdoor heen praat en tegen bart dat hij zich niet netjes gedraagd.
pi_44166072
Natasia is ziek vandaag, heeft wel weer vreselijk tekeer gegaan tegen Nena. Nat kreeg fysiotherapie. Brian gitaarles, voor de rest wordt er aan de surprises en gedichten gewerkt.
Ilona heeft 12 punten gekregen van Natasia. Natas is 12 kg afgevallen. Carlos is haar wezen wegen op de slaapkamer. Geen sport voor haar vanddag. Ze is nog een keer naar Brian toegestapt waarom deze nog niet is wezen kijken bij haar.
Vanmiddag had deze een roddeluurtje met Nat.
  woensdag 6 december 2006 @ 01:34:58 #68
6941 APK
Factual, I think.
pi_44183064
Er zijn opeens 2 COS-topics volgeblaft.

Update, anyone?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 6 december 2006 @ 03:02:44 #69
58921 Day
You can fly!
pi_44183636
quote:
Op woensdag 6 december 2006 01:34 schreef APK het volgende:
Er zijn opeens 2 COS-topics volgeblaft.

Update, anyone?
Een paar hoogtepunten (was zelf surprises aan het uitpakken en weet niet of alles correct is) Dit heb ik gezien:

* De bewoners hebben een surprise-avond gehad, dat ging allemaal wel leuk geloof ik. Leuke gedichtjes, met wat venijnige boodschapjes en leuke kadootjes. Ze krijgen ook kadootjes van het thuisfront. Nena heeft 50 contactpunten gewonnen met haar surprise voor Natasia.

* Er is een videoboodschap geweest van Stephan die vooral gericht was op de heren. Waarschuwingen voor Bart (vindt Lesley jou echt leuk of gaat ze voor de camera?), Nathanael (je speelt het spel goed, maar te doorzichtig, voor je het weet ben je thuis als je niet uitkijkt) en Brian (je denkt dat je de man bent, maar Nena heeft de touwtjes in handen).

* De bewoners hebben 4 uur aangeboden gekregen om naar buiten te gaan, hierbij zal de camera uitgaan als het te intiem wordt. Ze moeten unaniem voor 1 bewoner kiezen. Eveline trekt zich gelijk terug, de rest heeft er wel oren naar. Met name Nena wil heel graag, omdat ze die 4 uur wil gebruiken om haar doodzieke nichtje te bezoeken. Bart gaat hier fel op in. Hij vindt dat ze nooit eerder kenbaar heeft gemaakt dat ze naar haar nichtje wou en vertrouwt haar motivatie niet (wie zegt dat ze niet naar haar vriendje gaat en waarom heeft ze nooit om die 12 uur gevraagd als ze zich zo'n zorgen maakt?).
De dames vertellen dit aan Natasia die al naar bed is gegaan, zij stormt naarboven en eist een verklaring van Bart, ze vindt hem gemeen, want hij is toch haar 'broer', waarom gunt hij haar dit niet? Bart geeft nogmaals zijn redenen, daarbij flink bijgestaan door Nathanael (wat een kutnaam om te tikken!). Na enige tijd gaat ze ook twijfelen en gaat weer naar beneden waar ze een poging doet om Nena uit te leggen waarom Bart haar de 4 uur niet wil geven. (Hij is overigens wel bereid om haar de 12 uur te geven). Nena is nu boos op Bart.
De 3 heren bespreken ondertussen Nena. Nathanael voert hierbij het hoogste woord en voedt Brian's wantrouwen nog maar 'ns door te zeggen dat hij (toen hij nog niet in het huis was) gemerkt heeft dat Nena met zijn gevoelens speelt en Brian om haar vingers probeert te winden. Het lijkt er duidelijk op dat hij Bart en Brian zover wil krijgen om Nena uit het huis te stemmen.
Als Bart en Brian op bed liggen vraagt Brian wat hij van Nathanael's woorden vindt. Deze herinnert hem er nog fijntjes aan dat zijn moeder alleen maar positief over Nena was. Waarom zou zijn daarover liegen?

Het is (voor mij) onduidelijk of Brian en Bart de sluwe spelletjes van Nathanael doorhebben. Morgen ongetwijfeld meer hierover. Wie krijgt de 4 uren? Wordt het Nena, Bart (die de uren wil gebruiken om met Lesley weg te gaan), eist morgen toch 1 van de andere bewoners de uren op of komen ze er niet uit en raken ze de uren kwijt. Plasmaboy wil vrijdag antwoord van ze hebben!

Wordt vervolgd!

[ Bericht 0% gewijzigd door Day op 06-12-2006 03:24:24 ]
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 6 december 2006 @ 03:07:27 #70
6941 APK
Factual, I think.
pi_44183655
quote:
Op woensdag 6 december 2006 03:02 schreef Day het volgende:

Wordt vervolgd!
Super update!

Bedankt!
  donderdag 7 december 2006 @ 02:41:48 #71
6941 APK
Factual, I think.
pi_44213528
Wat ik gezien heb nadat ik de streams had aangezet:

Brian heeft een uurtje Nena liggen strelen en op een gegeven moment zei Nena dat zij zin in appeltaart had. (dat is tussen Brian en Nena het codewoord voor neuken.)

Cap + cirkel: erkel

Uiteindelijk ging Brian toch maar weg.
(Aanvullingen zijn welkom. )
  Moderator donderdag 7 december 2006 @ 11:27:59 #72
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44217738
Op deze foto van de Talpa-site is duidelijk te zien hoe Nena Brian "liefkoost" voordat ze hem naar bed stuurt:

[ Bericht 28% gewijzigd door Day op 07-12-2006 15:27:53 (Niet relevante gedeelte verwijdert) ]
  Moderator vrijdag 8 december 2006 @ 11:01:32 #73
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44244241
- Gisteren zijn alle bewoners, op de zieke Evelien na, naar de miljonairs-fair geweest.
- Sylvia heeft als enige van de groep tegen gestemd: de vier uur vrijheid gaan niet naar Nataasia.
- Evelien heeft een aanbod gekregen om een week naar een kuuroord te gaan om daar te proberen te herstellen. Vanochtend heeft ze besloten dat aanbod aan te nemen.
pi_44254496
- Bart heeft zijn 4 uur vrij gekregen door de stemmen van de andere miljonairs (Ilona heeft hier contactpunten voor gevraagd)
- Bart heeft aan Nena aan brief gegeven met informatie wat voor ons niet helemaal duidelijk is, ook heeft hij deze brief aan Brian laten lezen omdat deze erg achterdochtig was. Nena en Brian vonden wat er in de brief stond vrij heftig.
- Sylvia heeft daarnet gehoord dat haar opa vanochtend is overleden, ze wil nu info over als ze 12 uur zou aanvragen en dat zou doorgaan, hoe dat dan zit met camera's enz. Ook is ze benieuwd of Natasia voor de 12 uur van haar zou stemmen of dat ze tegen stemt.
  Moderator vrijdag 8 december 2006 @ 16:55:13 #75
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44256130
Nataasia's commentaar tegen Nathanael, over het slechte nieuws dat Sylvia gekregen heeft: "Zie je hoe de wereld in elkaar steekt? Mij naaien dat ik mijn kinderen niet kan zien. En wat doet god? Opa overleden!"
Zelfs Nathanael gaat dit veel te ver. Hij stamelt: Deze opmerking siert je niet.. dit kun je niet menen!"
Nataasia: "Moet jij eens opletten."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')