abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2006 @ 14:11:38 #51
135486 Manu82
How you doin'?
pi_43850312
tvp
Some memories are best forgotten
Room 23
  Moderator dinsdag 28 november 2006 @ 14:42:47 #52
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43961277
Wat verhaallijntjes van de afgelopen dagen:

* Stephan heeft een voorstel gekregen: hij kan veel contactpunten voor zichzelf én de overige bewoners verdienen door te stoppen met roken. Hoe meer weken hij het volhoudt, hoe meer punten.
Stephan weigert. Brian ontploft, scheldt Stephan de huid vol, vliegt hem nog net niet aan, gooit zijn sigaretten in het water. De dagen hierna is Brian een campagne begonnen om Stephans sigaretten te verstoppen of weg te gooien, en te zorgen dat de boodschappenlijst gemanipuleerd wordt zodat er geen nieuwe besteld worden.

* Nathaniel, de nieuwe bewoner, ontpopt zich als een echte intrigant. Hij weet veel, zéér veel van de andere bewoners, en lijkt geslepen genoeg om hiervan gebruik te maken. Van het plan van de "vaste kern" om een nieuwe bewoner totaal te negeren, is niks terechtgekomen.

* De plasmaboy heeft de nieuwe ontslagronde aangekondigd. Voor woensdagmiddag 12 uur moeten de bewoners doorgeven of ze hiervan gebruik wensen te maken, zo niet dan vervalt de stemming van deze maand. Evelien heeft met Bart al afgesproken dat hij een stemming voor Stephan aan gaat vragen. De grote vraag is of Illona hierin mee zal gaan, de rest van de bewoners lijkt er geen probleem mee te hebben om Stephan er uit te stemmen.

Tweede vraag is, of de komst van Nathaniel nog invloed zal hebben op de stemming. Nath heeft de andere bewoners verteld dat hij de eerste ronde niet weggestemd mag worden. Of dit waar is, weet niemand nog.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_43999411
Brian en Nena hebben woorden;

Brian noemt Nena een kutkop en een kankerhoer.

Brian heeft iets gehoord, maar hij wil Nena niet zeggen wat.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_44021251
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:39 schreef Nostalgist het volgende:
Brian en Nena hebben woorden;

Brian noemt Nena een kutkop en een kankerhoer.

Brian heeft iets gehoord, maar hij wil Nena niet zeggen wat.
Lol die brian ook altijd
  donderdag 30 november 2006 @ 21:46:28 #55
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_44037946
de stemming mbt Stephan:
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:45 schreef Nostalgist het volgende:
Plasmaboy geeft de procedure aan. Hij noemt een naam.
Dan geeft die de beredenering. daarna moeten ze wachten op plasmaboy

Sylvia: Ik vond het moeilijk. Ik heb niet veel met jou gesproken. Ze stemt vóór gaan.

Ilona : Ik heb het heel gezellig met je. Ik zie geen reden je weg te stemmen, maar ik doe het wel. Ik ben ook met het spel bezig. Je mag lekker naar Debby toe.

Natasia : Voor mij is het denk ik overduidelijk. Ik wil heel graag dat je er uit gaat. Ik heb genoeg, ga maar naar huis. beter.

Brian : Ik wil ook heel graag dat Stefan de villa verlaat. Je gaat tweaken en twisten op hun individuele gedrag. En het manipuleren van vrouwen : Bad, bad boy.

Bart : Toen Natel binnenkwam en iemand zei : dat is een stevige concurrent, Stefan zei je : Concurrent, ik heb hier geen concurrent.

Nena : Ik vind je heel aardig, maar dat doe je alleen om aardig gevonden te worden. Eiegenlijk ben je dus niet aardig. Ik stem je er ook uit.

Eveline : Als iemand je beter heeft leren kennen, ben ik dat. Ik heb veel van je geleerd, maar het spel is het spel, dus tot ziens...

Nathanael : Stefan, het is prettig te horen dat ik een concurrent ben. Je hebt een spel gespeeld, en dat keur ik af. Ik denk niet dat je de ware Stefan laat zien. Ik de nk dat je beter het huis kan verlaten.

Bart : Wie de bal kaatst, Stefan....

Stefan: Hier is weinig op te reageren. Ik vind het heel erg knap. Chapeau voor Eveline.
Eveline : Als je hier unaniem wordt weggestemd, heb je dat aan jezelf te danken.

Stefan : Ik vind het heel erg jammer dat het spel niet kan worden uitgespeeld.

If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 1 december 2006 @ 23:00:33 #56
58921 Day
You can fly!
pi_44068969
Speciaal voor APK!!!!:

Het is vandaag rustig geweest in De Gouden Kooi. De dag heeft voornamelijk in het teken gestaan van Ilona en haar jacht op nog niet gekregen contactpunten.

Belangrijkste gebeurtenis:
Ilona heeft Bart en Nathanael weer geconfronteerd over de 150 contactpunten die ze zou krijgen voor het wegstemmen van Stephan. De heren zijn nl. niet van plan deze punten aan haar te geven. Zij vindt dat zij zich de gemaakte afspraak moeten houden, maar de heren vinden dat ze het spel niet goed gespeeld heeft en laten zich niet 'chanteren'.

Ilona begint dan maar over de 75 contactpunten die Bart haar beloofd zou hebben als ze zou stoppen met roken. Op de dag dat Stephan het aanbod afsloeg om te stoppen met roken en daarmee veel contactpunten voor zichzelf en voor de groep te winnen, heeft zij nl. aangeboden om de deal over te nemen. Om haar aan te moedigen zou Bart gezegd hebben dat hij haar dan 75 punten zou geven. Bart zegt echter dat dit niet serieus was en dat zij hem hier niet aan kan houden. Ilona blijft erbij dat het haar beloofd is en wil zowel de punten van de Stepan-deal als die van het niet roken-deal hebben. Ze geeft de heren een week bedenktijd en dreigt dat ze anders nog niet van haar af zijn. Bart en Nathanael vinden het allemaal heel erg vermakelijk.

Woedend verlaat Ilona het kantoortje en gaat zich beklagen bij de zieke Eveline. Ze deelt haar mee dat zij het spel vanaf nu ook hard gaat spelen en als ze de punten na een week nog niet heeft alles gaat dwarsbomen (stemmingen, cadeautjes, uitjes). Natasia vangt dit op brieft dit natuurlijk door aan Nathanael.

Nog een aantal weetjes:
* Ilona wil voor de volgende ontslagronde voor Nathanael gaan en heeft dat gepolst bij Eveline.
* Nathanael heeft weer zijn zinnen gezet op Ilona.
* Ilona heeft vanavond aangegeven dat ze niet weet of ze het verblijf in DGK nog lang zal trekken. Nathanael zit haar behoorlijk dwars.
* Nena heeft haar 2e motorrijles gehad.
* Natasia is nog steeds op haar 'roddeltoer', gesteund door Nathanael.
* Brian is druk bezig met het voorbereiden van de volgende dates (a.s. zondag)
* De bewoners moeten surprises voor elkaar maken inclusief gedichten, daar zijn waarschijnlijk contactpunten aan verboden.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Moderator zaterdag 2 december 2006 @ 14:03:11 #57
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44078501
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 23:00 schreef Day het volgende:
Speciaal voor APK!!!!:
Kan wel zijn, maar het wordt hier ook gewaardeerd.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_44113635
De dates komen voor Brian.

Dionne gaat als eerste.

Dionne : van wijn krijg je hoofdpijn.

Brian : Dat rijmt.

Terug naar Suriname? : "Daar is het vet arm, Hell no."

Ze gooit haar hele levensverhaal, inclusief aanrakingen met Justitie eruit. Brian kan er nauwelijks tussenkomen.....
----
Tamara komt daarna. Ze is half libanees, half nederlands.

Brian wil na afloop van het hoodgerecht samen met haar dansen op "Machata", het spaanse nummer

Ze werkt fulltime in Almere Haven. Sinds haar zesde woont ze in Nederland. Ze voelt zich niet zo heel erg thuis in Nederland, ze wil graag weer naar het buitenland. Ze wil wel graag naar Spanje.

Tamara heeft anderhalf jaar verkering gehad, maar haar vriendje was te jaloers. Ze wil zelfstandig zijn.

Ze zoekt een sterke man. "Een sterke man hoeft niet bang te zijn voor een sterke vrouw"

Tamara lust geen wijn. Wel champagne. Het hoofdgerecht is tournedos van de haas. De jus is met truffel. Bovenop zit een stukje eendelever.

Tamara spreekt Brian aan op zijn boos worden. Hij geeft aan dat hij altijd voor vrouwen op zal komen. Ze vindt het zonde dat hij zo wild wordt.

Brian geeft aan wat hij voor vrouw zoekt: Zorgzaam, lief, aardig. Ze let op kleine details. Ze moet een sterke vrouw zijn. ze is erg romantisch.

Tamara geeft hem fortunecookies. Tamara geeft in het weekend buikdansles in Rotterdam.

Ze dansen close. Brian omhelst haar aan het einde van de date nogmaals. Ze kussen elkaar ook.
------
Guislaine (19) eet met Brian het nagerecht.

Brian legt uit, waarom hij haar tóch nog uitgenodigd heeft. Hij las veel in haar ogen, en hij vond het gaaf dat ze een playboy aan hem heeft gegeven.

Het nagrecht is een chocoladefontein met vruchten. Ze drinken er een Chardonnay bij.
Guislaine gaat ook naar de milionair's fair. Ze staat op een stand.

Brian vertelt ook over zijn "relatie" met Nena. Hij geeft aan dat het geen handige timing is.

Brian legt het contactpuntenverhaal nog een keer uit...

Guilaisne geeft aan dat ze nu sinds kort single is, het fijn vindt geen verantwoording te hoeven afleggen.
Brian geeft ook aan dat hij nog veel verdriet heeft van zijn relatie die beeindigt is.

Het gesprek vlot niet echt. Het blijft hangen in oppervlakkigheid.

Brian geeft ook aan, dat hij normen en waarden belangrijk vindt.

Guislaine geeft wel aan dat ze nog veel geeft om haar ex.

Brian krijgt oorbellen Ze kussen elkaar plichtmatig op de wang aan het eind van de date

Morgenavond is de laatste date. Tamara is de gelukkige.

[ Bericht 6% gewijzigd door Nostalgist op 03-12-2006 22:19:53 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_44134837
ilona vind het smerig hoe het spel gespeelt wrd door somige mensen
het enige wat ik wil is mn vlieglessen daarna zie ik wel zegt ilona

als ik ook mee ga met deze houding die er heerst heb ik straks geen leven buiten de kooi ik wil daar boven staan...ze geeft een voorbeeld hoe natasia, en naatehaan inhakken op haar,..nena begrijpt wat ze bedoeld ,Brain begrijpt ook dat het zwaar is dat er sommige mensen misbruik van haar maken mischien ben je wel te lief en spelen mensen met je
jah zegt ilona maar ik heb ook een andere kant maar ik wil niet ordinair doen,..
nena zagt natasia voelt zich opermachtig.

ilona vnd het jammer dat ze vals is overgekomen m.b.t. tot stefan er uit stemmen en dan de vlieglessen nemen (mes in zijn rug,..?)
ilona verteld ook dat steef er niet meer tegen kon op deze manier het spel te spelen,hij heeft niemand beschadigd niets gepikt e.d.
ja ja zegt Brain ( brain heeft de munten gejat en in steef zn schoenen gedumt!! j.l. )

ilona zegt nathael te ontlopen in vervolg
Brain gaat verder over nattehaan hij is mijn vijand,..Nena vraagd zich af welke afspraken brain dan heeft met nattehaan..
ilona is lekker op dreef ach het is een grote smurf
,brain weer verder met ja ja ilona ik snap je ( brain krijgt zo een lange steek neus van pinokkio denk ik menn wat een gladjakker
Hangplek voor vrije gedachten
pi_44134853
Ilona: "Mijn vader schreef van de week ook al 'kom lekker naar huis'. Hier wil je toch niet mee geassocieerd worden, met dit zooitje." Nena: "Brian heeft het in de hand. Samen met hem kunnen we Natasia er uit stemmen." Die kans is vooralsnog gering. Ilona is nog steeds overstuur van de brief - waar ook in staat: 'ga naar huis'.
pi_44134920
Nasty en Bart praten over NL. Ze zijn het er over eens dat hij niet te vertrouwen is. Ook Nasty vindt hem niet betrouwbaar. Bart: "Hoe er rekening mee dat iedereen hier voor de hoofdprijs is." Nasty zit er niet voor de hoofdprijs zegt ze, alleen voor haar lichaam (borst,buik). Maar ze wil nog 1,5 jaar blijven. "Dit tijd heb ik nodig om te herstellen."
Nasty: "Als er iets met mijn kindertjes gebeurt, dan ben ik er zo uit hoor. Dan wil ik bij ze zijn. Vergis je niet hoor!" Mmmh, Yairo is toch net weer in het ziekenhuis geweest.

Nena heeft een heel leuk gedicht voor Natasia, niet te erg net mooi.

Bart rent weer naar de studio om aan NL te vertellen dat Ilona een brief heeft gekregen waarin staat dat niemand in het huis te vertrouwen is, de drie (NL/Nat/Bart) moeten er hartelijk om lachen.
Bart zegt er nog even duidelijk bij dat Ilona er ook even om heeft gehuild en weer vinden ze het geweldig.
NL: "Zullen we die ouders ook uitnodigen, die kunnen er nog wel bij.
pi_44135345
Het gaat om vieze messen in de keuken waarvan ze zegt dat Syl ze niet schoon heeft gemaakt na het snijden van brood voor de paarden. Die schijnt gewoon terug in het blok gezet te zijn, volgens Natas dan wel te verstaan)

Ilona en Syl praten ergens over en zij denkt dat ze reageren op haar gemopper...
Zoals ze tekeer gaat tegen Syl maar Syl laat zich niet onderdrukken door Natas.
Goed zo Syl!!

"Als ik me nagels in je zet dan ben je nog niet jarig!"

"Net zoals je je reet wast ga je hier met de spullen om hier in huis!!"

"Blijf maar zo'n ranzige chick dan kom je ver!!"

Ook nog even de hulp van NL ingeroepen die ook nog ff tekeer gaat.

Gezellige sfeer!!
Ilona zegt kom gaan we in het kantoortje zitten maar Syl blijft zitten waar ze zit.

[ Bericht 81% gewijzigd door Lady-night op 04-12-2006 16:31:31 ]
pi_44136741
pi_44136979
Nu gaat ze verhaal halen bij Brian, dat hij zich terugtrekt. Jij trekt naar Nena en ik naar Nat. Ze wil weten of alles nog oke is tussen hun.

De arts waar Nathanael om gevraagd had wil niet komen.
Hij vond het niet belangrijk.
Nathanael is flink pissed
pi_44138796
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:14 schreef Lady-night het volgende:
Het gaat om vieze messen in de keuken waarvan ze zegt dat Syl ze niet schoon heeft gemaakt na het snijden van brood voor de paarden. Die schijnt gewoon terug in het blok gezet te zijn, volgens Natas dan wel te verstaan)

Ilona en Syl praten ergens over en zij denkt dat ze reageren op haar gemopper...
Zoals ze tekeer gaat tegen Syl maar Syl laat zich niet onderdrukken door Natas.
Goed zo Syl!!

"Als ik me nagels in je zet dan ben je nog niet jarig!"

"Net zoals je je reet wast ga je hier met de spullen om hier in huis!!"

"Blijf maar zo'n ranzige chick dan kom je ver!!"

Ook nog even de hulp van NL ingeroepen die ook nog ff tekeer gaat.

Gezellige sfeer!!
Ilona zegt kom gaan we in het kantoortje zitten maar Syl blijft zitten waar ze zit.
De oorspronkelijke schrijfster zou het op prijs stellen als je de bron erbij vermeld.
Keep the Sunny Side Up
pi_44146954
Er is iemand gearriveerd die het over omgaan met conflicten gaat hebben. Ze hebben weinig interesse. Natas zit weg te kijken en begint midden in het gesprek over thee.
In de pauze wordt er buiten kritiek geleverd door de dames dat iedereen erdoor heen praat en tegen bart dat hij zich niet netjes gedraagd.
pi_44166072
Natasia is ziek vandaag, heeft wel weer vreselijk tekeer gegaan tegen Nena. Nat kreeg fysiotherapie. Brian gitaarles, voor de rest wordt er aan de surprises en gedichten gewerkt.
Ilona heeft 12 punten gekregen van Natasia. Natas is 12 kg afgevallen. Carlos is haar wezen wegen op de slaapkamer. Geen sport voor haar vanddag. Ze is nog een keer naar Brian toegestapt waarom deze nog niet is wezen kijken bij haar.
Vanmiddag had deze een roddeluurtje met Nat.
  woensdag 6 december 2006 @ 01:34:58 #68
6941 APK
Factual, I think.
pi_44183064
Er zijn opeens 2 COS-topics volgeblaft.

Update, anyone?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 6 december 2006 @ 03:02:44 #69
58921 Day
You can fly!
pi_44183636
quote:
Op woensdag 6 december 2006 01:34 schreef APK het volgende:
Er zijn opeens 2 COS-topics volgeblaft.

Update, anyone?
Een paar hoogtepunten (was zelf surprises aan het uitpakken en weet niet of alles correct is) Dit heb ik gezien:

* De bewoners hebben een surprise-avond gehad, dat ging allemaal wel leuk geloof ik. Leuke gedichtjes, met wat venijnige boodschapjes en leuke kadootjes. Ze krijgen ook kadootjes van het thuisfront. Nena heeft 50 contactpunten gewonnen met haar surprise voor Natasia.

* Er is een videoboodschap geweest van Stephan die vooral gericht was op de heren. Waarschuwingen voor Bart (vindt Lesley jou echt leuk of gaat ze voor de camera?), Nathanael (je speelt het spel goed, maar te doorzichtig, voor je het weet ben je thuis als je niet uitkijkt) en Brian (je denkt dat je de man bent, maar Nena heeft de touwtjes in handen).

* De bewoners hebben 4 uur aangeboden gekregen om naar buiten te gaan, hierbij zal de camera uitgaan als het te intiem wordt. Ze moeten unaniem voor 1 bewoner kiezen. Eveline trekt zich gelijk terug, de rest heeft er wel oren naar. Met name Nena wil heel graag, omdat ze die 4 uur wil gebruiken om haar doodzieke nichtje te bezoeken. Bart gaat hier fel op in. Hij vindt dat ze nooit eerder kenbaar heeft gemaakt dat ze naar haar nichtje wou en vertrouwt haar motivatie niet (wie zegt dat ze niet naar haar vriendje gaat en waarom heeft ze nooit om die 12 uur gevraagd als ze zich zo'n zorgen maakt?).
De dames vertellen dit aan Natasia die al naar bed is gegaan, zij stormt naarboven en eist een verklaring van Bart, ze vindt hem gemeen, want hij is toch haar 'broer', waarom gunt hij haar dit niet? Bart geeft nogmaals zijn redenen, daarbij flink bijgestaan door Nathanael (wat een kutnaam om te tikken!). Na enige tijd gaat ze ook twijfelen en gaat weer naar beneden waar ze een poging doet om Nena uit te leggen waarom Bart haar de 4 uur niet wil geven. (Hij is overigens wel bereid om haar de 12 uur te geven). Nena is nu boos op Bart.
De 3 heren bespreken ondertussen Nena. Nathanael voert hierbij het hoogste woord en voedt Brian's wantrouwen nog maar 'ns door te zeggen dat hij (toen hij nog niet in het huis was) gemerkt heeft dat Nena met zijn gevoelens speelt en Brian om haar vingers probeert te winden. Het lijkt er duidelijk op dat hij Bart en Brian zover wil krijgen om Nena uit het huis te stemmen.
Als Bart en Brian op bed liggen vraagt Brian wat hij van Nathanael's woorden vindt. Deze herinnert hem er nog fijntjes aan dat zijn moeder alleen maar positief over Nena was. Waarom zou zijn daarover liegen?

Het is (voor mij) onduidelijk of Brian en Bart de sluwe spelletjes van Nathanael doorhebben. Morgen ongetwijfeld meer hierover. Wie krijgt de 4 uren? Wordt het Nena, Bart (die de uren wil gebruiken om met Lesley weg te gaan), eist morgen toch 1 van de andere bewoners de uren op of komen ze er niet uit en raken ze de uren kwijt. Plasmaboy wil vrijdag antwoord van ze hebben!

Wordt vervolgd!

[ Bericht 0% gewijzigd door Day op 06-12-2006 03:24:24 ]
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 6 december 2006 @ 03:07:27 #70
6941 APK
Factual, I think.
pi_44183655
quote:
Op woensdag 6 december 2006 03:02 schreef Day het volgende:

Wordt vervolgd!
Super update!

Bedankt!
  donderdag 7 december 2006 @ 02:41:48 #71
6941 APK
Factual, I think.
pi_44213528
Wat ik gezien heb nadat ik de streams had aangezet:

Brian heeft een uurtje Nena liggen strelen en op een gegeven moment zei Nena dat zij zin in appeltaart had. (dat is tussen Brian en Nena het codewoord voor neuken.)

Cap + cirkel: erkel

Uiteindelijk ging Brian toch maar weg.
(Aanvullingen zijn welkom. )
  Moderator donderdag 7 december 2006 @ 11:27:59 #72
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44217738
Op deze foto van de Talpa-site is duidelijk te zien hoe Nena Brian "liefkoost" voordat ze hem naar bed stuurt:

[ Bericht 28% gewijzigd door Day op 07-12-2006 15:27:53 (Niet relevante gedeelte verwijdert) ]
  Moderator vrijdag 8 december 2006 @ 11:01:32 #73
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44244241
- Gisteren zijn alle bewoners, op de zieke Evelien na, naar de miljonairs-fair geweest.
- Sylvia heeft als enige van de groep tegen gestemd: de vier uur vrijheid gaan niet naar Nataasia.
- Evelien heeft een aanbod gekregen om een week naar een kuuroord te gaan om daar te proberen te herstellen. Vanochtend heeft ze besloten dat aanbod aan te nemen.
pi_44254496
- Bart heeft zijn 4 uur vrij gekregen door de stemmen van de andere miljonairs (Ilona heeft hier contactpunten voor gevraagd)
- Bart heeft aan Nena aan brief gegeven met informatie wat voor ons niet helemaal duidelijk is, ook heeft hij deze brief aan Brian laten lezen omdat deze erg achterdochtig was. Nena en Brian vonden wat er in de brief stond vrij heftig.
- Sylvia heeft daarnet gehoord dat haar opa vanochtend is overleden, ze wil nu info over als ze 12 uur zou aanvragen en dat zou doorgaan, hoe dat dan zit met camera's enz. Ook is ze benieuwd of Natasia voor de 12 uur van haar zou stemmen of dat ze tegen stemt.
  Moderator vrijdag 8 december 2006 @ 16:55:13 #75
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44256130
Nataasia's commentaar tegen Nathanael, over het slechte nieuws dat Sylvia gekregen heeft: "Zie je hoe de wereld in elkaar steekt? Mij naaien dat ik mijn kinderen niet kan zien. En wat doet god? Opa overleden!"
Zelfs Nathanael gaat dit veel te ver. Hij stamelt: Deze opmerking siert je niet.. dit kun je niet menen!"
Nataasia: "Moet jij eens opletten."
pi_44265230
Bart heeft een gesprek met Natas. Hij geeft aan dat ze volgens hem, het spel en de realiteit door elkaar haalt. Hij geeft aan dat ze zichzelf nu kwijt is. Hij heeft via de "wasserette" gehoord wat de uitspraak was van Natasia. Hij vindt dat ze daarmee een grove fout heeft gemaakt.
Hij wil dat Natasia haar excuses gaat aanbieden aan Sylvia.

Natasia doet dat direct, maar Natha gaat in de poolkamer staan. Hij wil erbij zijn. Natas en Nath staan bijna neus aan neus. Natasia gaat naar Sylvia toe en biedt buiten haar excuses aan. Ze vindt dat het allemaal opgeblazen is, en dat ze verkeerd gequote is door Nathanael

Sylvia accepteert de excuses, maar geeft wel aan, dat ze er iets mee moet doen.
Natasia gaat vervolgens verhaal halen bij Brian en De dames gaan naar Natha.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nostalgist op 08-12-2006 23:01:41 ]
pi_44265329
=Edit=
Commentaar op updates graag in C O D U of in de COS-topics
HIer alleen updates graag!

[ Bericht 34% gewijzigd door Day op 08-12-2006 23:25:48 ]
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_44267654
TVP
Amstelveen de beste
  zaterdag 9 december 2006 @ 10:56:07 #79
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_44271391
Nataisa: het is niet aan mij besteed om mensen tegen elkaar op te steken. Het is niet waar Ilona, ik heb dat niet gezegd! Dat heb ik Bart ook uitgelegd, dat het niet zo is, ik weet wat ik heb gezegd en hoe ik het gezegd heb. Anyways, ik heb het tegen Syl gezegd en Natha is lekker bezig. . . Nathaniel heeft mij niet in zijn zak, maar nu zie je dat ie jullie ook probeert . . . . . Maar ik hoop dat jullie slim genoeg zijn om te zien welke kant het opgaat. Ilona: ik was slimmer op dat moment want ik had het al gezien.
Natasia: maar ik viel tussen wal en schip en trok heel erg naar hem toe. Klaarblijkelijk denkt hij nu dat ie mij niet meer nodig heeft want hij trekt heel erg naar Bart toe. Samen bier drinken sávonds. . . Maar als jij weet dat je op je hoede moet zijn, das goed. Maar ik heb het uitgesproken met Syl en wil niet dat het een soort van wig gaat drijven. Ilona: we waren echt pissig toen we het hoorden want ik dacht ook, als ze dat gezegd heb kijk ik d'r ook niet meer aan.
Natasia: ik vind het belangrijk dat ik niet wordt neergezet als. . . .Ilona: het moet wel eerlijk blijven. Natsia: gelukkig wist Brian ook beter. . . Nathaniel is bezig mij op stang te jagen en dat is goed, het voedt mij alleen maar en ik heb tegen hem gezegd we zullen wel zien wie sterker is. . .Godzijdank hoeven we hier nog maar 9 maanden te zitten. . .
  zaterdag 9 december 2006 @ 11:39:40 #80
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44271958
Bart wordt wakker en ziet meteen een stuk in de telegraaf staan, door Wilma Nanninga:

Natasia en Ilona reageren enigszins geschrokken, maar Bart zegt dat het hem niets doet. Hij zegt dat hij zelf ook staat ingeschreven bij een castingbureau en dat dat helemaal niets betekent. Hij merkt ook op dat het natuurlijk vooropgezet plan is van de makers, om zoiets te doen op de dag van de 4 uur.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 9 december 2006 @ 13:50:52 #81
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44274451
Lesley is inmiddels aanwezig en begon met: "Sorry dat ik wat laat ben, maar ik moest mijn tekst nog leren achter".

Bart en Lesley hebben het bericht van Wilma Nanninga behoorlijk in de zeik gezet.
pi_44276526
Nena is hard van haar paard gevallen. Heeft pijn aan haar pols, en in eerste instantie aan haar longen. Ze ligt lang in de paardenbak. Waarschijnlijk komt er een arts (ambulance ?)

Haar paard ging ineens rennen, doordat het paard schrok van bewakers, die langs een scherm liepen, volgens Lesley
  Moderator zaterdag 9 december 2006 @ 22:44:26 #83
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44288695
Als Nena terugkomt uit het ziekenhuis, vertelt ze dat haar pols op meerdere plaatsen gebroken is. Ze is niet geopereerd, maar moet zes weken in het gips.

Bart en Lesley zijn drie kwartier geleden begonnen aan hun vier uur samen. Lesley kwam Bart ophalen in een auto met chauffeur.
  zondag 10 december 2006 @ 12:22:04 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44297747
De 4 uurtjes van Bart en lesley zijn een succes geweest. Het tweetal kwam vannacht om 2 uur terug en beide liepen ze te stralen. Bart heeft aan Nathanael verteld hoe geweldig het allemaal was. Hij is dus ongeveer 3 uur lang met Lesley in een hotel geweest.
pi_44311742
Eveline heeft om 22:00u vanavond een gesprek met de psycholoog. Morgenavond 22:00u gaat ze weg.
  Moderator maandag 11 december 2006 @ 10:59:56 #86
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44322517
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:11 schreef Nostalgist het volgende:
Eveline heeft om 22:00u vanavond een gesprek met de psycholoog. Morgenavond 22:00u gaat ze weg.
Naar het kuuroord neem ik aan? Of helemáál weg?
Verder nog bijzonderheden geweest gisteren? (De Talpa-site ligt eruit)
  maandag 11 december 2006 @ 11:10:21 #87
130054 demins
We weten niks
pi_44322795
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:59 schreef Gert het volgende:

[..]

Helemaal weg, had ik begrepen...
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_44324809
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:59 schreef Gert het volgende:

[..]

Ze gaat echt helemaal weg.. en ze wil het heel graag
Ze kijkt er echt naar uit..
  Moderator maandag 11 december 2006 @ 22:32:39 #89
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44341150
Eveline heeft vanavond het huis verlaten.
Dan komt opnieuw een auto het terrein oprijden.
Het is Huub, de deelnemer die eerder al afviel ten faveure van Sylvia.

De bewoners reageren niet erg hartelijk. Huub heeft de vorige keer niet zo'n beste indruk gemaakt en ze snappen niet wat hij nu wéér komt doen.
Die gaat er meteen de eerstvolgende keer uitgestemd worden, is de opinie.
  † In Memoriam † dinsdag 12 december 2006 @ 01:21:26 #90
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_44345990
Iedereen weer bedankt voor de updates!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_44359991
Vannacht heeft Huub het gezelschap gezocht van Bart, Brian en Nathanael.
In allerlei zaken werd hij gekleineerd, tot hoe hij zijn jasje op hing aan toe.

Rond 2 uur bleef Huub alleen over met Nathanael. Ze hebben tot ongeveer 5 uur zitten drinken, roken en discussieren.
De algemene trend van het gesprek was dat Nathanael een vraag stelde, Huub probeerde te antwoorden en dan na 4 woorden alweer een nieuwe vraag kreeg. Meestal als kritiek op een woord dat hij gebruikte.

Nathanael noemde hem meerdere keren een lul, een huichelaar, insincere (onoprecht), en nog meer botte opmerkingen.
Eigenlijk kwam er geen zinnig woord uit Nathanael, alleen maar vragen en verwijten. En een heleboel superioriteit.
Het is overduidelijk dat Nathanael bijzonder verontrust is door de aanwezigheid van Huub en het niet trekt dat Huub een brede algemene kennis heeft en beter engels spreekt dan hij.

Huub bleef maar proberen antwoorden te geven op zijn vragen. Hoewel hij ook af en toe tegengas gaf.

Nathanael was strontlazerus en ging om 5 uur Natasia wakker maken om haar bij te praten. Dat stelde ze niet op prijs, wat om 9 uur de eerste schreeuwpartij opleverde. Dat was toen Nathanael (nog steeds dronken) naar de douche struikelde.

Om 9 uur vertrok Ilona ook voor haar eerste vliegles. Het vliegtuigje heeft boven het huis gecirkeld.

Nadat Nathanael ietwat opgefrist is begint hij meteen aan damage-controle. Brian, Bart en Natasia worden uitgebreid geslijmd. En het onbeschofte gedrag van Nathanael, Bart en Nena gaat onverminderd voort. Natasia, die vanmorgen nog ging vragen of Bart ajb Nathanael er uit wilde stemmen is weer in het hokje van Nathanael en wil nu Huub wegstemmen.

Nathanael heeft de uitslag van het bloedonderzoek gekregen. De leverfunctie is verhoogd, maar de huisarts ziet geen reden tot zorg. "Deze waarde komt niet door alcoholgebruik"
(beste dokter, ik denk dat alle streamers het met U oneens zullen zijn).

Er is een fotoshoot en een journalist van de Privé voor het kerstnummer.
pi_44371094
Thanks Avonne!
Audite et alteram partem
  woensdag 13 december 2006 @ 10:59:26 #93
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44385343
Alle lichten vallen uit in de gouden kooi en de streams gaan op zwart. STORING.
  woensdag 13 december 2006 @ 19:18:24 #94
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_44401448
Er is in etappe's gegeten want Bart en Brian hadden een DJ om les te geven.

Brian en Nena zitten saampjes aan tafel en Nena informeert voorzichtig bij Brian hoe hij erover denkt om NL eruit te stemmen.
Brian: "Speelt dat nu"? Hij is zeer geinteresseerd.
Nena: "Ja" Eerst Nathanael en dan Huub.

Brian blijkt dan enthousiast te zijn "Nathanael is blij dat nu Huub er is. Alle aandacht gaat nu naar Huub om die eruit te stemmen".

Dan moeten zij ophouden met hun gesprek want Natasia komt binnen.
Die hheft de kok Mark aan de telefoon gehad. Mark kan deze week niet komen wegens drukke werkzaamheden maar hij komt zeker volgende week. Natuurlijk wordt hij op de hoogte gebracht door Natasia van haar verstrengde dieet. Hij belooft voor haar ook wat te koken.
eurobilltracker.com
  woensdag 13 december 2006 @ 19:23:00 #95
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_44401586
Als Natasia weer verdwenen is gaan ze verder.
Ze willen net doen of ze Huub weg willen stemmen maar dan toch ineens voor NL gaan.
Om Bart over te halen zal wel moeilijk worden, veronderstelt Brian. Want zij hebben samen wel plezier en snappen elkaar wel erg goed.
Brian zei toen ook iets over Bart, iets van : "Dan gaat hij maar naar Lesley".
Brian vindt het niet netjes zoals NL omgaat met Huub.
"Hij gebruikt nu Huub als boegschip (boegschip= letterlijk) om hem weg te laten stemmen.
eurobilltracker.com
  woensdag 13 december 2006 @ 20:17:42 #96
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_44403340
Vanmiddag was er plotseling een streamlock, alle streams op de tuin.
Toen de streams terug kwamen konden we aan de bewoners merken dat er toch wel iets gebuerd was.
Zij hadden gesproken met redactie/ opperhoofd.
Uit het gesprek wat toen volgde was op te maken dat vooral Brian de wind van voren had gekregen.
Vooral door de woorden van Natasia: "Mijn kinderen mogen dat K-woord ook niet zeggen vooral niet omdat we met de ziekte te maken hebben gehad.
Brian zal dus wel een uitbrander hebben gekregen over zijn scheldkanonade tegen Nena.

Bart zal wat pissig op de bank hij was het helemaal niet eens geweest met het gesprek. Hij vond dat zij een afspiegeling waren van de maatschappij. Dus dit kon dan ook gebeuren..

De bewoners denken zelf dat er brieven binnen zijn gekomen met klachten over Brian's gedrag en dat de redactie daar wat mee wilde doen

Vanavond zat hij met Nena te praten en hij zei tegen haar dat hij zich volledig in zou zetten voor die organisatie.. Hij zou meteen wat doen als de brief binnen kwam. Mijn veronderstelling is dat Brian zich in zal moeten zetten voor de Kankerbestrijding.
Hij vertelde Nena dat hij z'n lesje wel had geleerd
eurobilltracker.com
pi_44415001
(deze update zit vol met speculaties en persoonlijke interpretaties)

Er is vanavond weer een uitbarsting geweest van Natasia richting Nathanael.
(helaas, ik was er niet bij , dus ik weet geen details).
Maar Natasia, Brian en Nena hebben met elkaar afgesproken dat ze zullen proberen Nathanael weg te stemmen. Ze zullen nog even wachten met het bewerken van Bart omdat er in 2 weken nog veel kan gebeuren.

Bart heeft (weer?) een brief gekregen vanavond (onduidelijk of het van familie of de redactie was) waarin gezegd werd dat hij moest ophouden met zijn nare opstelling de laatste tijd.
Bart stopt daarom maar meteen met zijn sapkuur. Het is goor en maakt hem nog chagerijniger.

Nathanael wil met Bart praten en laat weten dat hij "het programma niet meer leuk vindt". Omdat "afspraken met achter niet worden nagekomen".
Waarschijnlijker is dat hij beseft dat hij op de nominatie staat om er uitgestemd te worden en probeert hij zich in te dekken. Oftewel door aan Bart een belofte te ontlokken dat hij nooit tegen hem zal stemmen, oftewel door er vrijwillig uit te gaan voordat hij er uitgegooid wordt.
De toon van het gesprek is niet meer Leerling-Meester. Nathanael is erg aan het puzzelen en Barts mening wordt veelvuldig gevraagd.

Ondertussen is Sylvia de hele avond druk bezig met het schrijven van een gedicht dat ze zal voorlezen op de begrafenis. Het is een prachtig gedicht, vol met anekdotes en grapjes.
Ilona, Natasia en Huub tonen hun belangstelling en medeleven. Brian op het laatste moment ook nog.

Bart daarentegen begrijpt niet dat Ilona de vaat doet terwijl Sylvia keukendienst heeft. Hij vindt het maar stom van Ilona.

Of Bart, Nathanael en Nena nog enig medeleven richting Sylvia hebben getoond is mij ontgaan.

Ilona wil van Nathanael weten waarom hij suggereerde dat zij die brief had geschreven (Nathanael had een brief ontvangen die hij raar vond. Hij kende de persoon niet, die zei een goede vriendin te zijn en zei dat hij niet zo sadistisch moet doen), want
"zo'n brief schrijven zou ik ... vinden"
Nathanael "low level?"
Ilona speelt het heel handig. Ze laat niet merken dat ze weet van het idee om een valse Stephan brief te schrijven, maar laat duidelijk merken dat het schrijven van een nepbrief afkeurenswaardig is.

Huub heeft vanavond met Natasia gesport. Daarna blijft hij bij Sylvia in de buurt hangen.
Hij praat weer veel te veel, terwijl Sylvia bezig is met het gedicht, maar ze schijnt het niet erg te vinden. Misschien is ze zelfs wel blij met de aanspraak.

Huub begint aardig zijn draai te vinden, en vertelt blij en opgewonden over hoe leuk hij het vindt dat Ilona een pesthekel heeft aan Nathanael, dat Nathanael echt zijn vijand aan het worden is, en dat hij er ook wel zin in heeft om "spelletjes te spelen" met Bart en Nena.
"Ik was niet van plan spelletjes te spelen, maar... the house is getting to me"

Sylvia vertelt Huub zonder aarzeling wat haar taktiek is en geeft hem enkele adviezen over hoe zich in het huis te gedragen. Ze is het er mee eens dat Nathanael weg moet. Ze waarschuwt hem zijn sneren en acties goed te timen, "want het moet volgende week ook nog effect hebben" (waarschijnlijk doelt ze op de stemming over 2 weken).

Met name waarschuwt ze hem over hoe om te gaan met informatie.
"Vertel niks door wat je hoort, en vertrouw niets wat je hoort. Je moet mij dus nu eigenlijk ook niet vertrouwen"
Ze hamert het er flink in.
Huub voelt zich zichtbaar goed door Sylvia's gesprekken.
Hij heeft er zin in!

[ Bericht 1% gewijzigd door avonne op 14-12-2006 02:50:35 ]
pi_44418544
Nena heeft de keuze gekregen: of 6 weken stoppen met motorrijles of de rijles aan iemand anders geven en dan mag zij weer als diegene geslaagd is. Ze is het nu aan het overwegen en aan het bedenken wat ze doet.

Sylvia heeft het huis voor 12 uur verlaten om naar de begrafenis van haar opa te gaan.
  donderdag 14 december 2006 @ 14:47:55 #99
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_44425885
Huub vraagt of Nena even met hem wil praten.
Zij gaan samen naar buiten en daar vraagt Huub of hij in haar plaats de motorrijlessen over mag nemen.
Hij volgt Ilona en zegt dat zij er maar even over moet denken.
Nena begint over haar gedrag de eerste dagen dat hij in huis was.
Zij vindt wel dat zij zich onaardig heeft gedragen maar dat kwam door zijn houding.
Hij kwam binnen met nogal een groot ego, vindt zij en dat soort mensen maakt zij dan snel belachelijk.
Huub gedroeg zich zo, legt hij haar uit omdat hij zo zenuwachtig was.
Verder vond Nena de opmerking van Huub aan tafel waarin hij zei dat niemand tegen hem sprak niet op haar slaan want zij sprak sowieso niet uit zichzelf tegen de anderen.
"Dus" zei Huub "dan moet ik dus meer naar jou toekomen".

W.b de motorrijlessen zal Nena daar nog wel over denken.
Huub vertelt haar dat hij al vaker motor heeft gereden in de vakantie's dus hij denkt het snel te halen.
Rijbewijs heeft hij niet.

Zodra zij klaar zijn met dit gesprek gaat Nena naar het kantoor waar Bart en NL zitten. Zij had met hen afgesproken om te gaan bellen voor een motorpak.
Zodra zij vertelt wat Huub haar gevraagd heeft schiet dat bij de 2 in het verkeerde keelgat.
Nl vindt het niet kunnen dat Huub dat heeft gevraagd.
Nena verkeerde in de veronderstelling dat zij niet iemand aan hoefde wijzen om de lessen over te nemen.
Na een telefoontje met "achter" blijkt dat zij wel die beslissing moet nemen.
Ook Brian had haar al gepolst over de lessen en dat had ze niet leuk gevonden dat hij dat had gedaan.
Bart geeft aan ook die lessen wel te willen hebben: "Dan ga ik posters drukken met daar op Stem Op Bart".

Wie zal het worden.......
eurobilltracker.com
  Moderator donderdag 14 december 2006 @ 18:29:48 #100
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44432723
En bedankt maar weer! (kan dat bedankt-topic met die achterlijke naam niet vinden hoor. )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')