ah nu snap ik hoe dat zit op die foto van terlet op Google maps!quote:Op zondag 14 januari 2007 02:17 schreef cheukert het volgende:
[ramptoerist]wass war loess?[/ramptoerist]
Doellanden?
[afbeelding]
Hij zal vast al ergens gemaakt zijn....quote:Op zondag 14 januari 2007 18:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ah nu snap ik hoe dat zit op die foto van terlet op Google maps!
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&q=apeldoorn+nederland&ie=UTF8&z=19&ll=52.060755,5.936565&spn=0.001138,0.00339&t=h&om=1&iwloc=addr
quote:Op zondag 14 januari 2007 18:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ah nu snap ik hoe dat zit op die foto van terlet op Google maps!
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&q=apeldoorn+nederland&ie=UTF8&z=19&ll=52.060755,5.936565&spn=0.001138,0.00339&t=h&om=1&iwloc=addr
Als alles de goede kant op blijft gaan, dan welquote:Op zondag 14 januari 2007 18:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Dus je gaat komend seizoen weer beginnen?
(*net terug is van winteronderhoud)
ik snap alleen niet zo goed waarom de LT bovenop die andere husky geparkeerd staatquote:Op zondag 14 januari 2007 20:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Was een mooi 04 dagje zo te zien, alleen wat die kist daar aan het einde, vlak voor de bomengrens doet, dat snap ik dan weer niet zo goed
Ze waren gewoon in een knuffelige buiquote:Op zondag 14 januari 2007 23:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik snap alleen niet zo goed waarom de LT bovenop die andere husky geparkeerd staat
Over het algemeen is het idd zo dat op een zweefvliegclub álles kapot gemaakt wordt. Maar over het algemeen vallen de vliegtuigen daar wel enigszins buiten..quote:Op maandag 15 januari 2007 16:17 schreef YellowLedbetter het volgende:
Die piloten moeten ook altijd alles afbreken!! Ongehoord!
Gelukkig, ik dacht al dat onze club de enige was waar alles kapot ging... ;')quote:Op maandag 15 januari 2007 16:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Over het algemeen is het idd zo dat op een zweefvliegclub álles kapot gemaakt wordt. Maar over het algemeen vallen de vliegtuigen daar wel enigszins buiten..
Gooien ze bij jullie ook boormachines weg omdat men niet snapt dat ze het niet doen als het linksom/rechtsom knopje in het midden staat?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht al dat onze club de enige was waar alles kapot ging... ;')
Daar kan'ie misschien beter een apart topic voor aanmakenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:15 schreef YellowLedbetter het volgende:
Vertel jij eens over al je failures dan mister Mojave, alle vliegtuigen die door jouw toedoen al in die woestijn staan weg te stoffen
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daar kan'ie misschien beter een apart topic voor aanmaken
Ga dan ook bij een echte club vliegenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:41 schreef mcDavid het volgende:
Nou hier lopen wel een paar bolo's rond hoor!Maar goed dat er toch iedere keer weer mensen met gezond verstand in de buurt zijn om ze erop te wijzen als ze weer eens wat fout doen...
voor landende vliegtuigen langs het veld oversteken met een auto'tje, "strak" geven als er nog een bocht van 10 meter in de kabel ligt, kabels tever doorrijden (over vliegtuigen heen), met de grasmaaier over uitgereden kabels karren, veldauto's in de sloot parkeren, de tractiediesel van de lier droogrijden precies op het moment dat je de verharde baan van EHLE oversteekt, het is allemaal al een keer gedaan hoor!
Die van jouw was overigens wel grappigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ik vond em ook een beetje matig hoor..
och bij ons starten we dan weer niet als er onweer boven het veld hangt enzoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ga dan ook bij een echte club vliegen
Op het feit na dat er bij ons wel eens kisten in de hei geland worden, gebeurt er verder niet echt veel noemenswaardig...
Hmm lekker!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:17 schreef The_stranger het volgende:
Neem aan dat het zo stil is in dit topic omdat de heren cowboys vandaag eens lekker gingen vliegen, met 50+kts?
(hoor net via de atcbox stream een wind van 230/45G67)
Blij dat ik een dagje vrij ben
Ik ben gelukkig ook vrij... morgen weer maar denk dat het dan wat rustiger is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:17 schreef The_stranger het volgende:
Neem aan dat het zo stil is in dit topic omdat de heren cowboys vandaag eens lekker gingen vliegen, met 50+kts?
(hoor net via de atcbox stream een wind van 230/45G67)
Blij dat ik een dagje vrij ben
Meb, zo'n ding stijgt al op als je de hangaar openschuift joh!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik vandaag zo met mijn ultralightje paar circuitje gedraaid joh!! Whehe, grapje!! Pwned, kan toch ganz nicht met een ultralightje met dit weer!!! Je wordt zo ganz de hele baan afgeblazen!! Als je er al op komt!!!11einz!!1
Klopt! Heb een keer een college gehad over hoe schiphol het baangebruik plant. Best netjes!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:48 schreef The_stranger het volgende:
Ze hebben nog mazzel dat de wind uit richting 240/250 komt, nu kunnen ze 22/24/27 nog gebruiken.
310/48G61 is al snel buiten limieten
Dan wordt "mijn" F50 ook "ganz de hele baan afgeblazen"...
Op een of andere manier kozen veel klm'ers niet voor de brake off naar 24 vanaf 22 toen die vanmiddag beschikbaar was en de wind uit 250 kwam...quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:48 schreef The_stranger het volgende:
Ze hebben nog mazzel dat de wind uit richting 240/250 komt, nu kunnen ze 22/24/27 nog gebruiken.
310/48G61 is al snel buiten limieten
Dan wordt "mijn" F50 ook "ganz de hele baan afgeblazen"...
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
Voor cheukert begint het lange wachten nu!
Ik heb nooit gezegd dat ik het zou laten horenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:21 schreef YellowLedbetter het volgende:
Men,ik weet al waarom die cheuk deze week zo stil is he. Die gozer zit gewoon in tha wonderfull city of EeldeZegt ie dat ie het wel ff laat horen wanneer ie in Eelde komt, maar nee dus
erg matig hoor Cheuk!
Ik was gisteren op Schiphol, dat was gewoon genietenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hmm lekker!
Ze zullen het wel fijn hebben op schiphol
Ik denk dat dat niets met de KLM te maken had, maar met het feit dat 24 ook voor vertrek in gebruik was. ALs het dus mogelijk is om op de 22 te landen, komt dat de vertrekcapaciteit weer ten goede...quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:18 schreef Mojave het volgende:
[..]
Op een of andere manier kozen veel klm'ers niet voor de brake off naar 24 vanaf 22 toen die vanmiddag beschikbaar was en de wind uit 250 kwam...
Heeft dat een reden bij KLM?
Mja tower kwam zelf met het idee...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:36 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niets met de KLM te maken had, maar met het feit dat 24 ook voor vertrek in gebruik was. ALs het dus mogelijk is om op de 22 te landen, komt dat de vertrekcapaciteit weer ten goede...
Geen idee dan, ik zou zelf voor de 24 kiezen, makkelijker m.b.t. de wind en dichterbij de parkeer positie (=sneller thuis) Daarentegen moet je wel van de ILS afbreken, misschien dat dat een onderdeel is geweest in de beslissing...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:39 schreef Mojave het volgende:
[..]
Mja tower kwam zelf met het idee...
Enkeltje AMS-LUX, daar slapen.. Ja, ja drukke avond.. (maar dan wel de eerste vlucht in de linkerstoel (onder supervisie), dus zal wel druk genoeg worden....quote:Jij nog werken vandaag? ik vanavond ff
Wow gaaf man! gefeliciteerd dan alsnog.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:40 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Geen idee dan, ik zou zelf voor de 24 kiezen, makkelijker m.b.t. de wind en dichterbij de parkeer positie (=sneller thuis) Daarentegen moet je wel van de ILS afbreken, misschien dat dat een onderdeel is geweest in de beslissing...
[..]
Enkeltje AMS-LUX, daar slapen.. Ja, ja drukke avond.. (maar dan wel de eerste vlucht in de linkerstoel (onder supervisie), dus zal wel druk genoeg worden....
Thanks..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:44 schreef Mojave het volgende:
[..]
Wow gaaf man! gefeliciteerd dan alsnog.
Altijd KLC'er geweest of nog een andere airline hiervoor?
Het betere werk, vliegen is leuk, maar je moet het niet overdrijvenquote:Ik doe vanavond AMS - TXL - AMS, ook niet zo lang dus
Vlot hoor! goeie zaak....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:01 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Thanks..
Na een wachtlijst van 6 jaar bij KLC begonnen, nu iets minder dan 4 jaar rechts alweer...
[..]
Het betere werk, vliegen is leuk, maar je moet het niet overdrijven
6 jaar in de schulden zitten voor je aan de slag kunt en dat is vlot?quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
6 jaar in de schulden zitten voor je aan de slag kunt en dat is vlot?
ik blijf wel zweefvliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |