lachen zonder aanhalingstekensquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij gaat het wel "Lachen worden"
oww jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
lachen zonder aanhalingstekensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het gaat leuk worden!!!!
jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
oww jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vergeet je riem niet hequote:Op zaterdag 11 november 2006 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lekker plompzakken in een openbare gelegenheid in den bosch!quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
vergeet je riem niet heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
toch niet met toeschouwers hequote:Op zaterdag 11 november 2006 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
lekker plompzakken in een openbare gelegenheid in den bosch!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb sinds 2000 nooit meer een meeting meer gehad.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
lachen zonder aanhalingstekensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het gaat leuk worden!!!!
niet zo preuts he !quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:33 schreef Gladys het volgende:
[..]
toch niet met toeschouwers heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuk dat je komt iig!quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb sinds 2000 nooit meer een meeting meer gehad.
En ik ga naar een meeting in DB, waar mijn grootste stalkster woont. (BB5)
Het idee van fluug deed me om wél te gaan. (als dat het uiteindelijke doel is)
jij bent toch verlegenquote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
jij bent toch verlegenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dus jou zie ik ook in Eindhovenquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lijkt me wel lachen, dat Manu in zelfde trein zit. haha
vinnut welquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij ook al?????quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
jij bent toch verlegenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
denk dat we gewoon eerst anoniem in een hoekie moed in zuipen dan komt het wel goed!quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij ook al?????
Wordt nog gezllig.....
Misbruik maken van bescheiden (verlegen) mannenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Banu82!quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:42 schreef Ice_rulez het volgende:
Komen er ook *geile* mokkels naar Den Bosnië?
je kan ook in trein al moed in zuipenquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat we gewoon eerst anoniem in een hoekie moed in zuipen dan komt het wel goed!
die is voor mijquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Banu82!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
die is voor mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja jij wil toch nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben je zo onzeker over jezelf? Dat ze je liever met een slok op zien?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
je kan ook in trein al moed in zuipenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop