lachen zonder aanhalingstekensquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij gaat het wel "Lachen worden"
oww jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
lachen zonder aanhalingstekens![]()
Het gaat leuk worden!!!!
vergeet je riem niet hequote:
lekker plompzakken in een openbare gelegenheid in den bosch!quote:
toch niet met toeschouwers hequote:Op zaterdag 11 november 2006 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
lekker plompzakken in een openbare gelegenheid in den bosch!![]()
Ik heb sinds 2000 nooit meer een meeting meer gehad.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
lachen zonder aanhalingstekens![]()
Het gaat leuk worden!!!!
niet zo preuts he !quote:
Leuk dat je komt iig!quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb sinds 2000 nooit meer een meeting meer gehad.
En ik ga naar een meeting in DB, waar mijn grootste stalkster woont. (BB5)
Het idee van fluug deed me om wél te gaan. (als dat het uiteindelijke doel is)
jij bent toch verlegenquote:
quote:
dus jou zie ik ook in Eindhovenquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lijkt me wel lachen, dat Manu in zelfde trein zit. haha
denk dat we gewoon eerst anoniem in een hoekie moed in zuipen dan komt het wel goed!quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij ook al?????
Wordt nog gezllig.....
Misbruik maken van bescheiden (verlegen) mannen![]()
Banu82!quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:42 schreef Ice_rulez het volgende:
Komen er ook *geile* mokkels naar Den Bosnië?
je kan ook in trein al moed in zuipenquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat we gewoon eerst anoniem in een hoekie moed in zuipen dan komt het wel goed!
die is voor mijquote:
quote:
ja jij wil toch nietquote:
Ben je zo onzeker over jezelf? Dat ze je liever met een slok op zien?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
je kan ook in trein al moed in zuipen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |