quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:38 schreef Broekpaling het volgende:
Duidelijk.
quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:40 schreef GasTurbine het volgende:
tripo
Ophoeren kutwijven.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:17 schreef Nega het volgende:
Zeeslag.
Neah, maar er spelen een paar kids teveel buiten de zandbak en zijn per ongeluk in dit topic terecht gekomen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:19 schreef remlof het volgende:
centraal!
of is dit gewoon het zoveelste baggertopic vanavond?
Jij hoort hier anders ook niet thuis.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:21 schreef ChOas het volgende:
[..]
Neah, maar er spelen een paar kids teveel buiten de zandbak en zijn per ongeluk in dit topic terecht gekomen.
Klim anders ff lekker m'n rug op B.quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij hoort hier anders ook niet thuis.
Deze week Gears of War mensen.... ik gok op woensdagquote:Op zaterdag 11 november 2006 08:10 schreef Magneet het volgende:
Gijsssssssssssssssssssssssssssss
Photoshop to the rescue!quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:39 schreef Chocobo het volgende:
Mail van Dimplus......Als iemand het spel vandaag verkoopt verkopen hun hem ook..... moet alleen bewijs hebben
Fart-Oquote:Op zaterdag 11 november 2006 09:39 schreef Chocobo het volgende:
Mail van Dimplus......Als iemand het spel vandaag verkoopt verkopen hun hem ook..... moet alleen bewijs hebben
Denk dat dat een review versie is of van de shop van xboxworld.nlquote:
Heb nog wel een leuke foto van jouquote:
Hoe was je dag eigenlijk,.... en hoe bevalt je nieuwe werk Gijsquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:36 schreef Bastard het volgende:
Serieus.. dit is mijn dag ook weer hoor :F
klinkt goedquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:49 schreef Bastard het volgende:
Strol... je wil het vast niet weten... maar CoD3 is gewoon de mooiste WO2 shooter ever![]()
Die muziek, kogels flluiten om je oren, Duits gebrul, ontploffende omgevingen.. je zit nergens veilig. Je zou haast weg willen rennen met de handen op je orenKan haast het kruid ruiken.. zo heftig gewoon
![]()
te duurquote:
Ook leuk om te krijgenquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:20 schreef Magneet het volgende:
[..]
te duurRoomster zit er niet eens aan, niet duur qua aanschaf maar leaseprijs echt belachelijk. Het wordt nu ws. de Ford Fusion
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hyped me..... heb er zin inquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:49 schreef Bastard het volgende:
Strol... je wil het vast niet weten... maar CoD3 is gewoon de mooiste WO2 shooter ever![]()
Die muziek, kogels flluiten om je oren, Duits gebrul, ontploffende omgevingen.. je zit nergens veilig. Je zou haast weg willen rennen met de handen op je orenKan haast het kruid ruiken.. zo heftig gewoon
![]()
Ik kom er volgend jaar voor in aanmerking en wil zo min mogelijk bijbetalen..... houd het gewoon normaal.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
moet wel een hoop bijbetalen maar anders rijd ik helemaal een baggerwagen.
ik wil er wel een wandelwagen in kwijt kunnen. Anders zouden we er een andere grotere auto bij moeten gaan kopen ( Randa heeft maar een oude kleine wagen ) en daar hebben we ook geen geld voor. Plus ik zou dan ook nog eens mijn prive kilometers bij moeten gaan houden en dat sucked ookquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kom er volgend jaar voor in aanmerking en wil zo min mogelijk bijbetalen..... houd het gewoon normaal.
Geen idee,... ga voor de Renault Megane Scenic,... !quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:49 schreef Magneet het volgende:
EN jij zal wel een iets hoger leasebudget hebben dan ik.
Is dat die hoge renault zal ik maar zeggen? Mooie bak is dat, iedeale gezinsauto ook vlgs mij. Ik trek het alleen niet dat die km teller in het midden van het dashboard zit.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee,... ga voor de Renault Megane Scenic,... !
Tis echt een aanrader dat cod3.. voor het eerst een shooter waar zo'n beetje de hele omgeving aan gort geschoten kan worden. Net als je denkt, ik zit lekker achter een muurtje te schuilen, blaast een tank je muurtje opquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je hyped me..... heb er zin inEerst maar eens Gears of War!
Je moet het gewoon bespreekbaar maken.. kijk je doet een hoop, je haalt examens doet goed werk, dan mag je best eens onderhandelen over zaken hoor.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:01 schreef Magneet het volgende:
ik ga denk ik maar eens hard onderhandelen in januari, ben nu mete en project bezig op een veel hoger niveau dan eerst ( packaging) en daar mag ook wel wat meer geld aan vast zitten.
Zo waar!quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je moet het gewoon bespreekbaar maken.. kijk je doet een hoop, je haalt examens doet goed werk, dan mag je best eens onderhandelen over zaken hoor.
Maar ja, zolang je niks kenbaar maakt vind je baas het ook best natuurlijk.
neuh is ook. De vorige keer gooide ik het helemaal uit het niets op tafel. Ik heb nu ongeveer 2 maanden voor dat gesprek en in die tijd moet ik me gewoon bewijzen met het packaging verhaal. Ik heb er dan nog wel geen ervaring mee maar dat gaat goed komen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je moet het gewoon bespreekbaar maken.. kijk je doet een hoop, je haalt examens doet goed werk, dan mag je best eens onderhandelen over zaken hoor.
Maar ja, zolang je niks kenbaar maakt vind je baas het ook best natuurlijk.
Neem een lollie om het te vieren.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wezen shoppen met mn moeder, 2 spijkerbroeken en 4 sweaters/vesten
quote:
Hype +10quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:49 schreef Bastard het volgende:
![]()
Nou ik bedoel eigenlijk niet eens als hype.. vind het echt heel cool om te spelen namelijkquote:
Als ontbijt?quote:Op zondag 12 november 2006 09:13 schreef Bastard het volgende:
Zo nou eerst es een bordje zuurkool bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |