En dat is anders dan in Nederland?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:20 schreef CoolKappie het volgende:
In de US gebeurt het vaker dat een projectontwikkelaar een hele wijk opzet. Ze bouwen x-aantal typen model huizen en alle huizen in die wijk moeten dat model hebben.
Ha dat is inderdaad een paperboy gezicht. Komt er ook weleens een hond achter ze aan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:33 schreef popolon het volgende:
[..]
De krant komt hier ook op de stoep. Net zoals dat videospelletje Paperboy komt er zo'n kereltje langs op een fiets en gooit de krant op de oprit.
Wel in in plastic zakje als het weer wat slecht is.
Je woont behoorlijk goed. Prijs jezelf gelukkig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:53 schreef popolon het volgende:
Hier is mijn wijk, in vogelvlucht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo wat een kick.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:42 schreef Wollen-trui het volgende:
[..]
Je woont behoorlijk goed. Prijs jezelf gelukkig..
Veel te dicht op elkaar.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:48 schreef Wollen-trui het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik weet het eerlijk gezegd niet. We hebben geen krant.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar, komt er dan bij jullie ook zoeen kutjochie van 14 op z'n BMX met een enorme Ghettoblaster krantjes in de tuin smijten? Of is dat dan weer wel nep?
En als je niet schoffelt, krijg je je post nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:13 schreef popolon het volgende:
De post komt in de wat ruimer opgezette wijken met de auto, nou ja auto, 't is meer een postkar met aandrijving.Ze hebben ook extra ruimte nodig want ze nemen ook meteen je post mee, da's wel handig.
Die gaat vanzelf wel weer omhoog. Gewoon een goed huis kopen en blijven zitten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:23 schreef TheChemeng het volgende:
Ja maar de huizenmarkt stort in... lekker hoor al die amerikanen die heerlijk op hun investering zitten
Huizen zijn geen goede investering... het is de meest gebruikte vorm van (leveraged investments) oftewel geld verdienen met geleend geld. Nonetheless voel ik mij net als de TS wel aangetrokken tot Amerikaanse huizen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:32 schreef popolon het volgende:
Die gaat vanzelf wel weer omhoog. Gewoon een goed huis kopen en blijven zitten.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:50 schreef popolon het volgende:
Ik zie een huis ook niet als een echte investering. Ik zie een huis, vreemd genoeg, als een huis.
't Is wel een beetje beter dan huren, want je kunt het aftrekken en uiteindelijk heb je wel weer geld als je het verkoopt. Maar een investering, neu.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:50 schreef popolon het volgende:
Ik zie een huis ook niet als een echte investering. Ik zie een huis, vreemd genoeg, als een huis.
Dan hoef je niet te kerenquote:Op zondag 16 maart 2008 20:48 schreef roburt het volgende:
die rondjes vind ik altijd zo vreemd
[ afbeelding ]
Ik vond het nogal duur dus keek ik even: Dit huis is voorzien van de modernste technieken en met vier badkamers.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:50 schreef Xith het volgende:
Toch is het wel leuk om te vergelijken, bijvoorbeeld de volgende twee huizen:
[ afbeelding ]
Holland Michigan, USA
290.000 EURO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |