Dr_Flash.om gewoon over de newspaper = wo/man-boy op zijn BMX fietsje---te schrijven--sommige rijden een pick-up truck/ een wagen---is het hier in California wel normaal .dat ze je krant==sorry geen Ghettoblaster==
in de ochtend -soms al tussen 4am en 5am---in je drive way/tuin gooien of voor de deur netjes zetten.
En als het regent,worden de kranten netjes in een plastic zakje gedaan.maw droge krant. Hier doen ze het niet moeilijk hoor.--gewoon beleefd en netjes blijven.Dan weten ze dat ze een fooitje of zo krijgen.
TheHamsterSlayer... Wonderer heeft gelijk over de prijzen van real-estate=huizen.Helaas is het te laat om naar infos te zoeken-het is nu bijna half 3 snachts--maar wil wel voor je morgen of zo doen.Ik woon zelf tussen Oakland en San Jose--EastBay area-- mijn huis is ongeveer 30jaren jong--waarde $600,000 right now. gekocht 30jaren geleden $38,000. En ik heb geen zwembad -niet nodigd-ga liever terug naar Hawaii
surfin' and more.
" Aia i AINA ka 'ano'i - na pua keu a ke ALOHA... A he ipo 'oe na'u i Aloha - ka'ano'i a ku'u pu'uwai
There at the ISLAND is my LOVE where the girls are too much when it comes to loving..
You're the Sweetheart I LOVE, the desire of my hear