De nieuwbouwwijk waar ik woon is volgens een of ander onderzoek het meest populaire vinex-locatie van deze eeuwquote:Op woensdag 4 april 2007 16:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat ziet er dan nog best aardig uit voor zover ik het kan zien maar kijk eens naar Stadshagen in Zwolle bijvoorbeeld. Echt een grote betonnen klont met hele blokken huizen die hetzelfde zijn.
Ik vind dat er mooi uitzien! Zeker geen 'copy-paste' huizen. Het blijven natuurlijk wel kleine en dure huizen.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:33 schreef -Muse- het volgende:
[..]
De nieuwbouwwijk waar ik woon is volgens een of ander onderzoek het meest populaire vinex-locatie van deze eeuw
Veel projectbouw, van rijtjeshuizen tot vrijstaande kastelen. Ook erg veel eigenbouw.
Dit zul je steeds meer tegenkomen;
foto's
Waarom wisten ze dit 30 jaar geleden nog niet? Zo moeilijk is het niet, dunkt mij. En nu zitten we met Almere en consorten.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:33 schreef -Muse- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is het het juist, deze woonwijk heeft een heel gevarieerd aanbod aan huizen. van kleine rijtjes huizen tot echt grote vrijstaande heren-huizen.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:56 schreef hoppla het volgende:
[..]
Ik vind dat er mooi uitzien! Zeker geen 'copy-paste' huizen. Het blijven natuurlijk wel kleine en dure huizen.
Dat ziet er al een stuk beter uit dan die betonnen rijen.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:37 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Dat is het het juist, deze woonwijk heeft een heel gevarieerd aanbod aan huizen. van kleine rijtjes huizen tot echt grote vrijstaande heren-huizen.
Er zijn zeker delen van de VS waar ik wel zou willen wonen. Eventueel gaat dat in de komende jaren nog gebeuren ookquote:Op donderdag 5 april 2007 16:08 schreef Colplay het volgende:
Ben een paar keer op vakantie geweest naar Amerika en elke keer als terug kom heb ik het idee dat ik er wel zou willen wonen. Zeker als je die huizen ziet.
Jouw username...quote:Op donderdag 5 april 2007 18:59 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Die wijk uit de film Beethoven 2nd met die hond, is toch wel de mooiste amerikaanse wijk die ik ooit in een film heb gezien![]()
![]()
Je hebt het topic niet eens doorgelezenquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:55 schreef Pumatje het volgende:
oke, je romantiseert het nu echt iets te veel..
Da's een wijk in de woestijn lijkt 't wel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:54 schreef HosnerYeah het volgende:
[afbeelding]
Speciale gedeelte, waarin huizen naar West-Europees model gebouwd zijn. Huizenprijzen beginnen bij $54.000 dollar.
Heeft iemand meer pics van zulke wijken? Andere soorten zijn ook okay.
Dat ziet er inderdaad bijna Nederlands uit!quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:54 schreef HosnerYeah het volgende:
[afbeelding]
Speciale gedeelte, waarin huizen naar West-Europees model gebouwd zijn. Huizenprijzen beginnen bij $54.000 dollar.
De woestijn ziet er Nederlands uit ? Jij bent echt al lang weg uit Nederlandquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad bijna Nederlands uit!Welke staat is dat?
Hey Viajero in New Mexico? Zo ja dan kom ik wel een keer langsquote:Op donderdag 5 april 2007 16:54 schreef Viajero het volgende:
[..]
Er zijn zeker delen van de VS waar ik wel zou willen wonen. Eventueel gaat dat in de komende jaren nog gebeuren ook![]()
Haha, hier wil je nog niet dood gevonden wordenquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:54 schreef HosnerYeah het volgende:
[afbeelding]
Ziet er 'gezellig' uit voor een nieuwbouwwijk, waar is dit?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:33 schreef -Muse- het volgende:
[..]
De nieuwbouwwijk waar ik woon is volgens een of ander onderzoek het meest populaire vinex-locatie van deze eeuw
Veel projectbouw, van rijtjeshuizen tot vrijstaande kastelen. Ook erg veel eigenbouw.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je post nou niet echt mooie wijken, vooral deze drie vind ik echt helemaal niks: Dor gras, (bijna) geen voetpaden en geen enkel stukje groen te zien.quote:
als ik ergens niet zou willen sterven is het daar wel..quote:Op zondag 15 april 2007 17:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Je post nou niet echt mooie wijken, vooral deze drie vind ik echt helemaal niks: Dor gras, (bijna) geen voetpaden en geen enkel stukje groen te zien.
Wat een kale toestand.
Bomen. Veel bomen moeten er zijn.Zoiets is toch veel mooier? Veel groen, een groot park erbij, weinig tot geen verkeer.
En weer jammer dat alle bomen gekapt zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:32 schreef JohnDeerne het volgende:
Bedoel je dit soort suburbs, TS?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaja, we weten je obsessie voor bomen al. Maar smaken verschillen nu eenmaal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:34 schreef popolon het volgende:
[..]
En weer jammer dat alle bomen gekapt zijn.
Dat zou zo hier kunnen zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:12 schreef MrX1982 het volgende:
[[url=http://i85.photobucket.com/albums/k47/frits1982/th_IMG_0125.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://i85.photobucket.com/albums/k47/frits1982/th_IMG_0124.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://i85.photobucket.com/albums/k47/frits1982/th_IMG_0123.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://i85.photobucket.com/albums/k47/frits1982/th_IMG_0122.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://i85.photobucket.com/albums/k47/frits1982/th_IMG_0121.jpg]afbeelding][/URL]
Burbank,ca. Stereotype Amerikaanse straat.
Is dat meer naar je smaak popolon?
Ik waande me net op een filmlocatie. Nog mooier was het dat de kranten nog gewoon op de stoep lagenquote:
De krant komt hier ook op de stoep. Net zoals dat videospelletje Paperboy komt er zo'n kereltje langs op een fiets en gooit de krant op de oprit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik waande me net op een filmlocatie. Nog mooier was het dat de kranten nog gewoon op de stoep lagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |