SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf niet gekeken
2 0wn 0r n0t 2 0wn
Nu nog een goede Mario en de Wii kan voor mij al niet meer stukquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:19 schreef Chocobo het volgende:
Echt ongekend.... heb er met een snel oog doorheen gescrolled,... maar dammit mensenWat wordt Zelda cool
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:10 schreef s0ul het volgende:
Zelda vids en screens met Spoilers soOok hjeel snel door de screens heengegaan, ik kon het ook niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf niet gekekenMaar echt
Zelda ziet er zoooo tof uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Maak me gek.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:48 schreef _GdR_ het volgende:
ben ik de enige die hier kippenvel van krijg?
http://wiimedia.ign.com/w(...)0061110104844509.jpg
Ik kan niet wachten om zelda in 480p widescreen te spelen op mijn 480p tv... Precies de goede resolutie en ook nog een panasonic tv, dus de sensorbar is in de goede kleurquote:
Kom op zeg dat moest je wel weten hoor. 1 draadje voor alles of 3 draadjes voor alles... Plus dat Component Video veel beter in elkaar steekt dan Composiet/RGB...quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:57 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Composite vs. Component
Het verschil is dramatisch
Tuurlijk wist ik het.. Maar er was iets te meldenquote:Op zondag 12 november 2006 00:05 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Kom op zeg dat moest je wel weten hoor. 1 draadje voor alles of 3 draadjes voor alles... Plus dat Component Video veel beter in elkaar steekt dan Composiet/RGB...
Kan je prima mee gamenquote:Op zondag 12 november 2006 08:41 schreef Dementor het volgende:
Wat gebeurd er als ik de wii aansluit via component op een 720p tv?
Kan ik dan alsnog 420p beeld krijgen of is het dan verplicht upscalen?
Prima ding..... Kan je opzekers Zelda mee gamenquote:Op zondag 12 november 2006 09:35 schreef Dementor het volgende:
http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le23r71b.asp
ik zit hier aan te denken...
Het 480p signaal zal 720p worden. Hierdoor word het beeld uitgerekt & kan er een kleine vertraging tussen het geluid ontstaan. Bij de nieuwste tv's valt de vertraging niet op.. Maar de upscaling merk je wel.quote:Op zondag 12 november 2006 09:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan je prima mee gamenJe tv zal echter gaan down upscalen... iets waar Panasonic overigens erg goed in is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |