SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf niet gekeken
2 0wn 0r n0t 2 0wn
Nu nog een goede Mario en de Wii kan voor mij al niet meer stukquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:19 schreef Chocobo het volgende:
Echt ongekend.... heb er met een snel oog doorheen gescrolled,... maar dammit mensenWat wordt Zelda cool
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:10 schreef s0ul het volgende:
Zelda vids en screens met Spoilers soOok hjeel snel door de screens heengegaan, ik kon het ook niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf niet gekekenMaar echt
Zelda ziet er zoooo tof uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Maak me gek.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:48 schreef _GdR_ het volgende:
ben ik de enige die hier kippenvel van krijg?
http://wiimedia.ign.com/w(...)0061110104844509.jpg
Ik kan niet wachten om zelda in 480p widescreen te spelen op mijn 480p tv... Precies de goede resolutie en ook nog een panasonic tv, dus de sensorbar is in de goede kleurquote:
Kom op zeg dat moest je wel weten hoor. 1 draadje voor alles of 3 draadjes voor alles... Plus dat Component Video veel beter in elkaar steekt dan Composiet/RGB...quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:57 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Composite vs. Component
Het verschil is dramatisch
Tuurlijk wist ik het.. Maar er was iets te meldenquote:Op zondag 12 november 2006 00:05 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Kom op zeg dat moest je wel weten hoor. 1 draadje voor alles of 3 draadjes voor alles... Plus dat Component Video veel beter in elkaar steekt dan Composiet/RGB...
Kan je prima mee gamenquote:Op zondag 12 november 2006 08:41 schreef Dementor het volgende:
Wat gebeurd er als ik de wii aansluit via component op een 720p tv?
Kan ik dan alsnog 420p beeld krijgen of is het dan verplicht upscalen?
Prima ding..... Kan je opzekers Zelda mee gamenquote:Op zondag 12 november 2006 09:35 schreef Dementor het volgende:
http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le23r71b.asp
ik zit hier aan te denken...
Het 480p signaal zal 720p worden. Hierdoor word het beeld uitgerekt & kan er een kleine vertraging tussen het geluid ontstaan. Bij de nieuwste tv's valt de vertraging niet op.. Maar de upscaling merk je wel.quote:Op zondag 12 november 2006 09:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan je prima mee gamenJe tv zal echter gaan down upscalen... iets waar Panasonic overigens erg goed in is
Ja je hebt gelijk..... upscalen iddquote:Op zondag 12 november 2006 09:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Het 480p signaal zal 720p worden. Hierdoor word het beeld uitgerekt & kan er een kleine vertraging tussen het geluid ontstaan. Bij de nieuwste tv's valt de vertraging niet op.. Maar de upscaling merk je wel.
Ik zie niet zo veel verschil om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:57 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Composite vs. Component
Het verschil is dramatisch
Ik ook al nietquote:Op zondag 12 november 2006 11:27 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik zie niet zo veel verschil om eerlijk te zijn![]()
Nee zeer zeker niet.... Nintendo's focus is alleen niet op HD gericht..... maar geloof me,... het wordt erg mooi. Ik kan 10 HD games hier tegenover zetten die niet ook maar 1% van dezelfde sfeer kunnen creeren.quote:Op zondag 12 november 2006 11:57 schreef Cubewoods het volgende:
Bah koop je een HDTV, krijg je kwaliteit vermindering
Nou... Wii = ED. Als jet het op een SD of HD speelt krijg je idd kwaliteitsvermindering omdat het niet de native resolutie is. Maar het moet natuurlijk wel gezegt worden dat de wii op een HDtv nog steeds mooier beeld geeft dan op een oude SD tv.quote:Op zondag 12 november 2006 11:57 schreef Cubewoods het volgende:
Bah koop je een HDTV, krijg je kwaliteit vermindering
Het beeld zal denk ik wel wat pixeliger zijn, maar tegelijkertijd een stuk scherper dan op een SDTV. Component kabels geven in ieder geval de beste kwaliteit.quote:Op zondag 12 november 2006 13:07 schreef __Saviour__ het volgende:
wat verdraaid ingewikkeld allemaal.
hoe zal het beeld eruit zien als ik de wii aansluit op een 1080p tv en wat voor aansluiting heeft dat dan nodig?
En hoeveel kost die tv van jou tegenwoordig?quote:Op zondag 12 november 2006 13:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Nou... Wii = ED. Als jet het op een SD of HD speelt krijg je idd kwaliteitsvermindering omdat het niet de native resolutie is. Maar het moet natuurlijk wel gezegt worden dat de wii op een HDtv nog steeds mooier beeld geeft dan op een oude SD tv.
Anyways. Ik wil nogmaals benadrukken hoe blij ik ben met mijn ED tv van 852 x 480 in progressive.. Precies de wii resolutie. ZOMFG geil!
Dan heb je gewoon beeld zoals breedbeeld Cube gamesquote:Op zondag 12 november 2006 13:42 schreef Oksel het volgende:
Ik heb gewoon een breedbeeld van 70 cm, hoe zit het dan? Een Daewoo.
Of je plaatst zoiets ertussenquote:Op zondag 12 november 2006 13:07 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe zal het beeld eruit zien als ik de wii aansluit op een 1080p tv en wat voor aansluiting heeft dat dan nodig?
ik weet niet of je dit bedoeltquote:Op zondag 12 november 2006 13:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Weet iemand waar je hoge resolutie plaatjes vind van de Wii, controller, en ook die plaatjes van mensen die het uitproberen (op wii.nintendo.com) ??
Cube had toch geen 'echt' breedbeeld?quote:Op zondag 12 november 2006 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon beeld zoals breedbeeld Cube games
Nee, de plaatjes zijn veels te klein en van laag kwaliteit. Je had op press.nintendo.com heel veel hoge rez plaatjes maar de login was tijdelijk (tijdens E3 geloof ik).quote:
Als je hem nog ergens kunt vindenquote:Op zondag 12 november 2006 13:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
En hoeveel kost die tv van jou tegenwoordig?
De 37" versie koop je voor nog geen 1400.quote:De TH-42PA60 is door de Consumentenbond uitgeroepen tot BESTE KOOP! Consumentengids november 2006
Als dit een normale CRT is kun je iig niet van 480p genieten. Je zit dan opgescheept met 480i en de composite, s-video of RGB kabel. De laatste geeft het beste beeld.quote:Op zondag 12 november 2006 13:42 schreef Oksel het volgende:
Ik heb gewoon een breedbeeld van 70 cm, hoe zit het dan? Een Daewoo.
Als jij een 1080p tv in een Nederlandse winkel ziet moet je me even bellen.quote:Op zondag 12 november 2006 13:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat heb ik al gedaan slimmerd.quote:
Nóg meer plaatjes? Hmm... Veeleisend hoorquote:Op zondag 12 november 2006 15:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan slimmerd.Ik heb meer plaatjes nodig.
Ga jij anders aan een OP beginnen. Of mij helpen. Jij kan toch ook dingen met Photoshop enzo?
Lol jaloers of wat?quote:Op zondag 12 november 2006 15:12 schreef Tomasso het volgende:
Kan anders al dat totaal niet boeiende tv gezeik in de bijbehorende topic geplaatst worden. Dank.
Die tv die je wou, word gebruikt bij onze gameboer voor de xbox360.quote:Op zondag 12 november 2006 15:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lol jaloers of wat?
Laat ons toch lekker praten over TV's
idd.quote:Op zondag 12 november 2006 15:12 schreef Tomasso het volgende:
Kan anders al dat totaal niet boeiende tv gezeik in de bijbehorende topic geplaatst worden. Dank.
Het lijkt me leuk als we precies topic 1000 halen als de Wii lanceert.quote:Op zondag 12 november 2006 15:18 schreef Dementor het volgende:
Laat ons toch lekker praten over TV's
Wii is spraakmakend.quote:Op zondag 12 november 2006 15:26 schreef Dementor het volgende:
Ik vind 125 delen voor een product dat nog niet verkrijgbaar is op zich al een prestatie.
Niet als je kijkt naar de gemiddelde kwaliteit van de topics.quote:Op zondag 12 november 2006 15:26 schreef Dementor het volgende:
Ik vind 125 delen voor een product dat nog niet verkrijgbaar is op zich al een prestatie.
Och als ik zie hoe andere console topics worden gevuld met haat en nijd dan doen wij het nog wel aardigquote:Op zondag 12 november 2006 15:29 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Niet als je kijkt naar de gemiddelde kwaliteit van de topics.
quote:Today I got to experience both the Wii and the PS3. It was rather interesting, honestly, because until today I have only watched other people experiencing them (but not in real life). My local EBGames and Target had Wii and PS3 set up for demo, respectively, and, luckily, they were both playing "launch" race games (Excite Truck and MotoStorm).
In terms of looks, the Wii wins. The PS3... is ugly. It is an aesthetic nightmare. I can't see how ANYONE who knows good design doesn't see this thing as a hideous monstrosity. The "chrome" and the "shine" on it look tacked on. Almost as if Sony got some new spray paint from their local craft store and went to town. The Wii is very nice looking but other than a brief glance, I wasn't interested in the systems themselves, but more in the games.
I'm glad I got to try out two racing games because racing games aren't my forte (I only like FZero, oh no, fanboyism, and a few other SELECT titles) and I was never going to purchase Excite Truck. When I saw the graphics online, I said "They look ok" and the play mechanics sounded all right but I wasn't plopping down money on it. I think I will now. Once I got into the racing aspect of the game, I was into the game. I've never been that way with racing titles... and especially not in a crowded game store on a Saturday night. People kept lining up behind me waiting to play (last headcount was about 6 people) and some even busied themselves playing XBox 360 while they waited. For that reason, I didn't get a chance to play for more than 5 or 10 minutes but what I played had me HOOKED.
I got to play Motostorm for much longer (30 to 45 minutes) because my girlfriend was downloading DS demos and playing with the cameras while I tried it out. PS3, graphically (at least that game)... is ok. It's not better than XBox 360 and, honestly, I don't think it ever will be BETTER. They will be neck and neck and there will be games that look different on whatever system (for whatever reason). It definitely isn't the end all that people make it out to be. With that said, Motostorm was fun. The problem I ran into is that within about 10 minutes of playing... it became the same racing game I played last year, the one the year before, and the one two generations ago. I put it down, came back to it to give it another whirl, and walked away again with the feeling that I hadn't really experienced anything I haven't done before.
Long story short, Wii has me remembering what I did, PS3 doesn't.
Verrast?quote:Op zondag 12 november 2006 15:45 schreef speknek het volgende:
Eerste EGM Scores:
Super Monkey Ball, Banana Blitz: 65%
DBZ, Budokai Tenkaichi: 68.3%
Okay dan!
Van EGM? Niet bepaaldquote:Op zondag 12 november 2006 15:46 schreef BMH het volgende:
Verrast?
Och, het is gewoon zomaar iemand die op een dag met allebei die systeempjes heeft gespeeld.quote:Op zondag 12 november 2006 15:37 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is dat voor onzin hands-on.
Super Monkey Ball was volgens hen 'te moeilijk'.quote:Op zondag 12 november 2006 15:45 schreef speknek het volgende:
Eerste EGM Scores:
Super Monkey Ball, Banana Blitz: 65%
DBZ, Budokai Tenkaichi: 68.3%
Okay dan!
de tv boer zei dat mijn tv 1080p was, :|quote:Op zondag 12 november 2006 14:58 schreef BMH het volgende:
Als jij een 1080p tv in een Nederlandse winkel ziet moet je me even bellen.
http://www.kieskeurig.nl/(...)C12570910043219E.htm 1080p ja.quote:Op zondag 12 november 2006 16:59 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
de tv boer zei dat mijn tv 1080p was, :|
http://www.bobshop.nl/cat(...)309/products_id/8318
toch?
Wat een schijtdingquote:Op zondag 12 november 2006 16:59 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
toch?
dat is ie ookquote:Op zondag 12 november 2006 16:59 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
toch?
Nee.quote:Op zondag 12 november 2006 17:08 schreef TYNOz het volgende:
[..]
dat is ie ook![]()
een tv met een resolutie van 1920 x 1080 is een 1080P tv!
En wat heeft dat met de wii te maken. Als je linkjes wilt posten van tv`s doe dat dan in een topic waar dat hoort.quote:Op zondag 12 november 2006 17:10 schreef _GdR_ het volgende:
en deze stond gister in de correct.:
Sommige tv's gaan in 480 letterboxen omdat het niet de normale PAL resolutie isquote:Op zondag 12 november 2006 17:23 schreef speknek het volgende:
Hoe kan je tv nou niet geschikt zijn voor de Wii. Elke tv kan 480 aan.
Oh je hebt schijnbaar geen TV nodig voor de Wiiquote:Op zondag 12 november 2006 18:07 schreef Tomasso het volgende:
Nogmaals om die schijtirritante kutdiscussies over tv's te houden in het topic dat daar voor bedoelt is. Voor de mensen die niet kunnen lezen: dit is het Wii topic, dat is een nieuwe console van Nintendo. Geen tv dus...
een 37cm tv uit 1985quote:Op zondag 12 november 2006 18:09 schreef _GdR_ het volgende:
Welke tv kan ik het best kopen om wii games op te spelen?
quote:Op zondag 12 november 2006 18:41 schreef Tain het volgende:
[..]
een 37cm tv uit 1985stel je tv vragen gewoon in het daarvoor bedoelde topic, specs van een tv heeft niks met een spelcomputer te maken
De tering lezen is moeilijk, stel je vraag gewoon in het topic waar het voor bedoeld is: [High Definition & Multichannel Audio] #6quote:Op zondag 12 november 2006 19:00 schreef BASSANOVA het volgende:
Sorry TV-haters, maar ik heb ook nog even een vraagje hieraan gerelateerd is. Ik snap dat het voor sommigen vervelend is om te lezen, maar het heeft toch een direct verband met de wii, en in het bijzonder de kwaliteit waarmee we straks allemaal van de wii gaan genieten.
Ik heb een 42" plasma van samsung hier, met een HDTV decoder, dus de component ingang is al bezet. Nou vraag ik me af of er iemand is hier die ervaring heeft met zogenaamde switch-boxes (klik plaatje voor website)
[[url=http://www.studio1productions.com/images/sb3hd.jpg]afbeelding][/url]
Werken dit soort kastjes, of zou je hier toch kwaliteit mee verliezen?
Wtf, dat ding lijkt op een Wii.quote:Op zondag 12 november 2006 19:00 schreef BASSANOVA het volgende:
Sorry TV-haters, maar ik heb ook nog even een vraagje hieraan gerelateerd is. Ik snap dat het voor sommigen vervelend is om te lezen, maar het heeft toch een direct verband met de wii, en in het bijzonder de kwaliteit waarmee we straks allemaal van de wii gaan genieten.
Ik heb een 42" plasma van samsung hier, met een HDTV decoder, dus de component ingang is al bezet. Nou vraag ik me af of er iemand is hier die ervaring heeft met zogenaamde switch-boxes (klik plaatje voor website)
[[url=http://www.studio1productions.com/images/sb3hd.jpg]afbeelding][/url]
Werken dit soort kastjes, of zou je hier toch kwaliteit mee verliezen?
Ik denk dat ik niet de enige ben hier die met die vraag zit. Het gaat me helemaal niet om de set zelf of om de techniek erachter. Ik wil de wii alleen zo mooi mogelijk tot zijn recht laten komen daarom vraag ik het hier.quote:
ga lekker in dat topic huilen dat ze hier zelda filmpies moeten posten ofzo.quote:Op zondag 12 november 2006 19:02 schreef Tain het volgende:
[..]
De tering lezen is moeilijk, stel je vraag gewoon in het topic waar het voor bedoeld is: [High Definition & Multichannel Audio] #6
Je kan het ook daar vragen, want het boeit namelijk niet of je het zo mooi mogelijk tot zijn recht wil laten komen voor de Wii wil of de 360quote:Op zondag 12 november 2006 19:14 schreef BASSANOVA het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet de enige ben hier die met die vraag zit. Het gaat me helemaal niet om de set zelf of om de techniek erachter. Ik wil de wii alleen zo mooi mogelijk tot zijn recht laten komen daarom vraag ik het hier.
Nee kneus, TV vragen hebben geen reet te maken met de spelcomputer zelf. Dit is het Wii topic, niet het op welke TV krijg ik het mooiste beeld met de Wiiquote:Op zondag 12 november 2006 19:17 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ga lekker in dat topic huilen dat ze hier zelda filmpies moeten posten ofzo.
tering. wat erg zeg. een TV vraag in een wii topic.
ga lekker een bruin voetje bij een modje halen ofzo?
Goh waar heb je dat eerder gezien, ohja het 360 topic, daar praat men liever ook over de spellen en de console dan over TV'squote:Op zondag 12 november 2006 19:20 schreef BMH het volgende:
Ok.. Tv vragen vond ik nog ok.. Maar nu is er enkel gezeik tussen de mensen die vragen stellen en mensen die het niet willen lezen. Modje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |