Ik vraag een tv voor sinterklaasquote:Op zondag 12 november 2006 19:38 schreef Xrenity het volgende:
Ik vind TV vragen ook maar kut.
quote:Op zondag 12 november 2006 19:38 schreef Xrenity het volgende:
Ik vind TV vragen ook maar kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Ik snap niet dat mensen zich zo druk maken over de tv waar je het op speelt. Ik speel al mijn games dus echt op zo'n soort tvtje:quote:Op zondag 12 november 2006 17:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat een schijtding.. contrast van 800:1.. geen HDMI
![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 19:58 schreef gamefreek het volgende:
Waarom praten over TV's als er zoveel te vertellen valt over de games![]()
Die soepele en intuitieve besturing van Zelda, de eenvoud en fun die in de verschillende spellen van Wii Sports te vinden is, het arcaderacen dat zo heerlijk werkt bij Excite Truck, het competitiegevoel dat heel sterk overheerst bij Mario Strikers Charged en de maffe microgames die echt heel goed gebruik maken van de Wii mote![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op zondag 12 november 2006 20:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Dat heb ik niet kunnen doen aangezien de demo hetzelfde was als bij de LGCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar als die spellen die ik ff beschreven heb heb ik wel kunnen spelen
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
quote:Op zondag 12 november 2006 19:31 schreef RaymanNL het volgende:
Tof trouwens, dat je je eigen muziek bij Exite truck kunt draaienDe orginele muziek van dat spel schijnt trouwens te zuigen
![]()
lol ik ga echt niet staan hoorquote:Op zondag 12 november 2006 21:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Met een PC moet je uitkijken want ik neem aan dat je normaal gesproken dicht op je beeld zit met andere consoles, met de Wii meet je een ongeveer meter afstand hebben om het goed te kunnen spelen (voor de pointer in ieder geval).
? Hij bedoelt dat je niet te dicht bij de sensor bar moet zijn, anders werkt het niet goed.quote:Op zondag 12 november 2006 21:13 schreef MilaNL het volgende:
lol ik ga echt niet staan hoorik blijf lekker zitten (metertje afstand maakt me weinig uit)
opzich wel jammer dat wii sports niet online kan.. nu moet je wel extra controllers kopen wil je echt kunnen lachenquote:Op zondag 12 november 2006 21:20 schreef RaymanNL het volgende:
En nu ga ik even bedenken wii ik allemaal na ga maken voor WiisportsOm onder andere te gebruikt voor Wii boxing, kan ik ze lekker in elkaar slaan
![]()
maar wii sports is toch veel leuker als je in de zelfde kamer staat als de mensen met wie je bezig bent?quote:Op zondag 12 november 2006 21:40 schreef floppie86 het volgende:
[..]
opzich wel jammer dat wii sports niet online kan.. nu moet je wel extra controllers kopen wil je echt kunnen lachen![]()
eens, eens, maar online multiplayeren is nog altijd leuker dan helemaal alleen in de woonkamerquote:Op zondag 12 november 2006 21:57 schreef zquing het volgende:
[..]
maar wii sports is toch veel leuker als je in de zelfde kamer staat als de mensen met wie je bezig bent?
Dit is volgens mij typisch een game die veel en veel leuker is als je hem speelt met iemand anders(maar niet multiplay over internet).
Je kan dan veel minder lachen om elkaar enzo IMHO
dan ga je toch een andere wii game spelen zelda ofzo, hoewel tennisen met iemand die ik nog nooit gezien heb me ook wel leuk lijkt. Al die noodkreten van de andere kant, ik hoop wel dat ze de microfoon aanzetten danquote:Op zondag 12 november 2006 21:58 schreef floppie86 het volgende:
[..]
eens, eens, maar online multiplayeren is nog altijd leuker dan helemaal alleen in de woonkamer
kan je dat bij elk spel doen? Je eigen muziek draaien?quote:Op zondag 12 november 2006 19:31 schreef RaymanNL het volgende:
Tof trouwens, dat je je eigen muziek bij Exite truck kunt draaienDe orginele muziek van dat spel schijnt trouwens te zuigen
![]()
Waarschijnlijk niet. Het voegt ook niets toe trouwens, ik gebruik het nooit.quote:Op zondag 12 november 2006 22:22 schreef kepler het volgende:
[..]
kan je dat bij elk spel doen? Je eigen muziek draaien?
ik gebruik het vooral in sport- en racegames, dan is het wel cool. Maar ik was gewoon benieuwd of het uberhaupt mogelijk isquote:Op maandag 13 november 2006 00:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Het voegt ook niets toe trouwens, ik gebruik het nooit.
Tuurlijk gaat het kunnen. Maar ik zou het echt niet willen terug zien bij zelda oid.quote:Op maandag 13 november 2006 00:32 schreef kepler het volgende:
[..]
ik gebruik het vooral in sport- en racegames, dan is het wel cool. Maar ik was gewoon benieuwd of het uberhaupt mogelijk is
ach zolang je zelf kan kiezen is het geen probleemquote:Op maandag 13 november 2006 00:34 schreef disjfa het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het kunnen. Maar ik zou het echt niet willen terug zien bij zelda oid.
Ik wel, maar het is makkelijker om de muziek in het spel uit te schakelen en de stereo aan te zetten.quote:Op maandag 13 november 2006 00:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarschijnlijk niet. Het voegt ook niets toe trouwens, ik gebruik het nooit.
maar dan heb je niet al die coole sound effectsquote:Op maandag 13 november 2006 07:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wel, maar het is makkelijker om de muziek in het spel uit te schakelen en de stereo aan te zetten.
Bij online games is het vaak leuker. Adventures en RPG moet je geen eigen muziek willen draaien.quote:Op maandag 13 november 2006 00:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh ja, in Burnout 3 heb ik het wel gedaan. Maar vaak is het gewoon zo dat de muziek die door de developer is uitgekozen/gemaakt beter bij de game past (zeker bij RPGs en/of adventures)
Geluidseffecten laat ik wel aan, die komen door de boxen van de TV.quote:Op maandag 13 november 2006 07:50 schreef zquing het volgende:
maar dan heb je niet al die coole sound effects![]()
Stiekem lijkt dit me toch een erg leuk spel.quote:
Mij ookquote:Op maandag 13 november 2006 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Stiekem lijkt dit me toch een erg leuk spel.
Ik zie mij al zitten in mijn auto en mijn stuur naar voren kantelen om meer neerwaardse luchtstroom te krijgenquote:
Dat lijkt me een hele goede reden om te wachten met de aanschaf van een Wii!quote:Op maandag 13 november 2006 09:40 schreef RaymanNL het volgende:
Volgens mij gaat er ook geen één spel online bij de launch van de Wii, dat vind ik wel slecht![]()
Dan stop je een kabeltje in je wii. Makkelijkerquote:Op maandag 13 november 2006 09:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ga uberhaupt niet online met de Wii. Ik heb met mijn DS ook al gezeik als ik online ga over Wifi.
Hoef je dan niet je modem te configureren? Of is het net als bij xbox live gewoon kabel erin en spelen.quote:Op maandag 13 november 2006 09:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan stop je een kabeltje in je wii. Makkelijker
Heb je het filmpje gezien hoe je de wifi configureert met je wii. Klik klaar. Tenzei je je modem niet kan instellen. Maar dan is het ook jouw probleemquote:Op maandag 13 november 2006 09:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hoef je dan niet je modem te configureren? Of is het net als bij xbox live gewoon kabel erin en spelen.
Naja, je moet Wiisports nu als 100% zien, en met update als 110%quote:Op maandag 13 november 2006 09:51 schreef disjfa het volgende:
Updaten van spellen. Dat is zo`n onzinAls ze dat gaan doen noem ik het apperaat gewoon het broertje van de xbox.
Nintendo staat in mn boekje om (iig van zichzelf) hele spellen uit te brengen. Moet je niet achteraf komen met meer dingen die je weer nodig hebt.
Daarom ga ik dus niet onlinequote:Op maandag 13 november 2006 09:53 schreef disjfa het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezien hoe je de wifi configureert met je wii. Klik klaar. Tenzei je je modem niet kan instellen. Maar dan is het ook jouw probleemDan maken kabeltjes of niet ook weer niet uit
Dan zal je gewoon niet online komen.
Ja maar dan moet je die weer goed configureren. En als hij geen wep kan goedzetten voor zijn ds dan word dat ook behoorlijk ingewikkeld.quote:Op maandag 13 november 2006 09:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
JammerJe kunt ook via je WiFi USB dongle online heh
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.gamevideos.com/video/id/7442
Het werkt echt hehquote:I am back from my family party, and it was quite an interesting time. I went there with Wii in hand, hooked the baby up, and showed it off to the entire family. Uncles, aunts, cousins, grandparents, you name it. I left the party with 4 checks….4 checks for me to pick up 4 Wii units at the Toys ‘R’ Us launch party this Saturday night. It was a HUGE hit…and everyone figured out how to play within minutes. Wii Sports was the most played, but Excite Truck had its time as well. We took pictures and videos of everyone trying it out, and I will post those up just before I head to bed (around 5 am EST).
It was great to see everyone taking to the Wii so easily. Out of the 4 familes that gave me a check, 3 of them weren’t gamers beforehand.
GoNintendo
Ik heb besloten dat ik helemaal niet wil dat iedereen het tof vindt. Hier in huis vind mn overbuuf Guitar Hero helemaal geweldig en die komt elke dag zeuren of ze mag spelen. Als dat strax ook zo is met de Wii word ik gekquote:
idd, je games delenquote:Op maandag 13 november 2006 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik helemaal niet wil dat iedereen het tof vindt. Hier in huis vind mn overbuuf Guitar Hero helemaal geweldig en die komt elke dag zeuren of ze mag spelen. Als dat strax ook zo is met de Wii word ik gek
Eerst zelda kopen. Zeggen dat dat je enige spel is. Spelen. Uitspelen en tussendoor tennissen als ze niet kijken. En dan ineens zeggen van heequote:Op maandag 13 november 2006 10:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd, je games delen![]()
Mijn vader zit ook al zo te zeuren wanneer de Wii nou komt, en dat hij zo graag met mij wil tennissen
Straks heb ik helemaal geen tijd voor Zelda man
![]()
Me pappa weet al dat Wiisports bij de Wii zitquote:Op maandag 13 november 2006 10:32 schreef disjfa het volgende:
[..]
Eerst zelda kopen. Zeggen dat dat je enige spel is. Spelen. Uitspelen en tussendoor tennissen als ze niet kijken. En dan ineens zeggen van heeKijk mij is heb ook een tennis spel.
Makkelijk.
Mijn DS spellen zijn over het algemeen versprijd over 3 vrienden. Ik heb gewoon geregeld dat zij iig een ds hebben gehaalt. Spellen mogen ze wel lenen als ik ermee klaar ben
Zelfs in het blad "duiken" stond er iets over inquote:Op maandag 13 november 2006 08:44 schreef deGVR het volgende:
Vraagje: ik was weer eens wat gameplay compilatie beelden aan het kijkn en mijn oog bleef steken op de ontspannen beelden van ' Forever Blue'. Het zag eruit als een soort van duiksimulator. Met manta's en walvishaaien... Heel ontspannen zo te zien.
Weet iemand anders meer van dat spel?
Waarquote:Op maandag 13 november 2006 10:50 schreef CrazyRay het volgende:
Gaat dinsdag de WII uitproberen JOEPIE!!
Perspresentatie van de WII in hilversumquote:
Gijs...als je je zo opstelt krijg je natuurlijk nooit sex.quote:Op maandag 13 november 2006 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb besloten dat ik helemaal niet wil dat iedereen het tof vindt. Hier in huis vind mn overbuuf Guitar Hero helemaal geweldig en die komt elke dag zeuren of ze mag spelen. Als dat strax ook zo is met de Wii word ik gek
Voor welke pers is dat? Zou er nog wat over komen op TV? Waar is het? etc etcquote:Op maandag 13 november 2006 11:00 schreef CrazyRay het volgende:
Presentatie van de WII voor retail Nederland.
Bij andere presentaties, wordt de WII gepresenteerd dan komen er 2 tennissers die WII sports gaan showen. En dan mag ieder voor zich gaan spelen
Wtf heb je nou weer aan sex als je een wii hebtquote:Op maandag 13 november 2006 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...als je je zo opstelt krijg je natuurlijk nooit sex.
quote:Op maandag 13 november 2006 11:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Voor welke pers is dat? Zou er nog wat over komen op TV? Waar is het? etc etc![]()
ik ga ook....quote:Op maandag 13 november 2006 11:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Voor welke pers is dat? Zou er nog wat over komen op TV? Waar is het? etc etc![]()
Gijs, jij kent mn overbuurvrouw duidelijk nietquote:Op maandag 13 november 2006 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...als je je zo opstelt krijg je natuurlijk nooit sex.
Jaquote:Op maandag 13 november 2006 11:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
![]()
GeluksvogelWord het voor jou de eerste keer op de Wii?
Ik heb ook nog nooit op de Wii gespeeld hoorquote:
Je gaat genieten! Ik heb hem op de E3 al mogen ervaren, en sindsdien schijnt de bediening alleen maar verbetert te zijnquote:
zou ik ook zeggen als ik niet eerder de kans had...quote:Op maandag 13 november 2006 11:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit op de Wii gespeeld hoorEn ik wil dat ook graag zo houden tot acht december
![]()
Neuh, dat ish et niet hoorquote:Op maandag 13 november 2006 11:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen als ik niet eerder de kans had...![]()
Jij gaat nu weten wat je nog 3 weken gaat missen. Rayman en ikke nietquote:Op maandag 13 november 2006 11:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen als ik niet eerder de kans had...![]()
Raymanquote:Nintendo heeft de games die op de Nintendo-stand tijdens de Gameplay 2006 uitgeprobeerd kunnen worden bekend gemaakt. De meeste games hiervan zijn tevens launchgames voor de Wii:
* The Legend of Zelda: Twilight Princes
* Wii Play
* Wii Sports
* Wario Ware: Smooth Moves
* Excite Truck
* Red Steel
* Rayman Raving Rabbids
* Super Monkey Ball: Banana Blitz
* Trauma Center: Second Opinion
Galaxy en Smash Bros bedoel je?quote:Op maandag 13 november 2006 11:26 schreef CrazyRay het volgende:
De Mario games komen pas rond maart geloof ik he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |