abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 november 2006 @ 20:40:18 #176
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_43520399
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:36 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat vond ik ook erg vreemd idd. Feitelijk gezien wist ze het ook niet, alleen Caroline (Janine) wist dat Ludo weer terug zou komen.
precies! maar vandaag brachten ze het ineens alsof Nina al weken op de hoogte was. Da's zo'n standaard soapfout, dat nieuwe wendingen de oude ongedaan maken
[zoals uitspraken omtrent familierelaties, die dan later niet meer kloppen (denk bv aan Aafke/Ed/Babette in ONM!)]
pi_43520400
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:39 schreef vencodark het volgende:
Morris
Vond hem altijd de meest geschikte moordenaar.
Misschien als je de Nina lines de afgelopen weken nagaat, dat er dan toch wel uit te halen valt dat ze het wist.
Hoe dan ook, ben benieuwd hoe dit zich verder ontwikkeld. Waar blijft Nick nou?
Hij is dan ook het meest walgelijke personage van de 5 en mag er wat mij betreft wel uit
Een heer met stijl
  Moderator maandag 13 november 2006 @ 20:40:50 #178
42184 crew  DaMart
pi_43520424
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:39 schreef vencodark het volgende:
Morris
Vond hem altijd de meest geschikte moordenaar.
Misschien als je de Nina lines de afgelopen weken nagaat, dat er dan toch wel uit te halen valt dat ze het wist.
Hoe dan ook, ben benieuwd hoe dit zich verder ontwikkeld. Waar blijft Nick nou?
Volgens mij vroeg Nina vorige week anders nog aan Janine wat ZIJ met Morris heeft gedaan en werd enkele weken geleden nog in de verleden tijd gesproken over Ludo... je vader had...
pi_43520449
Wieweet leeft Dr. Simon Dekker ook nog, zijn arts was volgens mij ook Ome Arthur
Een heer met stijl
pi_43520462
Had morris niet dat jaren 50 outfit aan inplaats van die gele trui??

Die scooter die je kan winnen hadden ze zeker nog over van toen nina er 1 keer op heeft gereden
Graag verwijderen
  maandag 13 november 2006 @ 20:42:03 #181
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_43520475
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:38 schreef Svensational het volgende:
Daar leek ze toch echt op !
wie dan? want ik kijk altijd maar half [soap is voor mij meer hoorspel, zeg maar ]
pi_43520497
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:35 schreef DaMart het volgende:
Dag Morris dus?!
Te mooi om waar te zijn.
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:32 schreef babette21 het volgende:
Morris heeft het niet gedaan, 't joch begint gewoon psychotisch te worden door de situatie. Maar goed, nu kan hij voorlopig de dader spelen, zodat Martine nog even op zich kan laten wachten...
... maar het kan ook Linda zijn geweest, want die had zowel met Ludo als met Morris een appeltje te schillen.
pi_43520509
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:40 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij vroeg Nina vorige week anders nog aan Janine wat ZIJ met Morris heeft gedaan en werd enkele weken geleden nog in de verleden tijd gesproken over Ludo... je vader had...
Het kan natuurlijk ook dat Janine het pas die ochtend had verteld, ze zei wel dat ze al weken moest liegen tegenover haar vrienden, maar dan kan gaan over het ontvoeren an sich.
Maar nogmaals jullie hebben gelijk, dit is nou net weer een beetje te overenthousiast van de gtst crew
Een heer met stijl
pi_43520529
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:42 schreef Iwan1976 het volgende:

... maar het kan ook Linda zijn geweest, want die had zowel met Ludo als met Morris een appeltje te schillen.
Niet met Ludo toch
Een heer met stijl
  Moderator maandag 13 november 2006 @ 20:43:37 #185
42184 crew  DaMart
pi_43520537
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:41 schreef TornadoDK het volgende:
Had morris niet dat jaren 50 outfit aan inplaats van die gele trui??

Die scooter die je kan winnen hadden ze zeker nog over van toen nina er 1 keer op heeft gereden
Nee, die outfit had hij geruild met Robert. In zijn gele trui zat hij zich aan de bar te bezatten met Nick.

Misschien dacht Morris trouwens wel dat Bing de kogels al had verwisseld, en dat hij de wisseltruc weer ongedaan maakte door de kogels van Bing er in te stoppen... zou me niets verbazen als zoiets de uiteindelijke uitleg blijkt te zijn...
pi_43520647
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:43 schreef DaMart het volgende:

[..]

Nee, die outfit had hij geruild met Robert. In zijn gele trui zat hij zich aan de bar te bezatten met Nick.
Klopt dat stukje zie je soms nog weleens in de reclame voor gtst.
quote:
Misschien dacht Morris trouwens wel dat Bing de kogels al had verwisseld, en dat hij de wisseltruc weer ongedaan maakte door de kogels van Bing er in te stoppen... zou me niets verbazen als zoiets de uiteindelijke uitleg blijkt te zijn...
Op de een of andere manier denk ik toch niet dat Bing er echt achter zit, alleen al omdat dat allemaal te voor de hand liggens is...
Een heer met stijl
pi_43520691
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:42 schreef babette21 het volgende:

[..]

wie dan? want ik kijk altijd maar half [soap is voor mij meer hoorspel, zeg maar ]
Op het eind, Dennis pikt morgen een neukertje op uit de kroeg.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 13 november 2006 @ 20:46:34 #188
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_43520693
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben het met die soapzwakheid eens, alleen dat gedoe met die leugendetector heeft daar niks mee te maken.
het was een vóórbeeld (één van de velen) waaruit bleek dat Nina het niet wist, ze waar zwaar obsessief bezig met de moordenaar zoeken (itt Janine). Maar goed, als je deze wil weerleggen met "het ging haar erom wie het probéérde" wil ik 't best over een andere boeg gooien: ook de gesprekken tussen Janine en Nina kloppen nu voor geen meter meer.

btw. ben ik de enige die de Janine-reclames zum kotzen vind?!
  Moderator maandag 13 november 2006 @ 20:48:00 #189
42184 crew  DaMart
pi_43520762
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Op de een of andere manier denk ik toch niet dat Bing er echt achter zit, alleen al omdat dat allemaal te voor de hand liggens is...
Bing zit er ook niet achter. Hij kreeg spijt en stopte de kogels in zijn tas. Toen Morris dat zag, dacht hij dat Bing de kogels verwisseld had. Om een echte moord te voorkomen, wisselde Morris de kogels weer om, niet wetend dat hij nu juist de echte kogels in het pistool stopte. Nu schrok Morris, omdat hij zich dat ineens realiseerde.
pi_43520845
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:46 schreef babette21 het volgende:

[..]

het was een vóórbeeld (één van de velen) waaruit bleek dat Nina het niet wist, ze waar zwaar obsessief bezig met de moordenaar zoeken (itt Janine). Maar goed, als je deze wil weerleggen met "het ging haar erom wie het probéérde" wil ik 't best over een andere boeg gooien: ook de gesprekken tussen Janine en Nina kloppen nu voor geen meter meer.
Nina was zo obsessief omdat ze natuurlijk niet wilde dat 'haar lieve vriendje' tot zoiets in staat zou zijn.
Dat van die niet kloppende gesprekken daar heb je wel gelijk in.
quote:
Een heer met stijl
pi_43520891
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:48 schreef DaMart het volgende:

[..]

Bing zit er ook niet achter. Hij kreeg spijt en stopte de kogels in zijn tas. Toen Morris dat zag, dacht hij dat Bing de kogels verwisseld had. Om een echte moord te voorkomen, wisselde Morris de kogels weer om, niet wetend dat hij nu juist de echte kogels in het pistool stopte. Nu schrok Morris, omdat hij zich dat ineens realiseerde.
Deksels dat zou kunnen!

Als dat zo is gaat eigenlijk iedereen vrijuit!
Een heer met stijl
pi_43520931
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Hij is dan ook het meest walgelijke personage van de 5 en mag er wat mij betreft wel uit
Indd, had altijd een hekel aan hem en die lelijke Nina, verwend nest. Actrice speelt het zo goed dat ik er een hekel aan krijg.
  maandag 13 november 2006 @ 20:51:55 #193
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_43520954
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:46 schreef babette21 het volgende:

[..]

nee hoor, hier nog een.
als je goed oplet loopt haar tekst ook niet helemaal gelijk met de uitzending.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  maandag 13 november 2006 @ 20:52:20 #194
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_43520973
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:42 schreef Iwan1976 het volgende:
't gaat me ook om 't eerste stuk he, dat Morris het niet gedaan heeft maar gewoon doordraait (dat van Martine is dus écht suggestief). Het zou trouwens nóg logischer zijn geweest als Robert waanbeelden kreeg, vanwege die vleeswond

wist je dat er mensen zwaar psychotisch zijn geworden door vastgebonden te zitten en consequent elke zoveel seconden of minuten (wil ik even vanaf zien) één druppel op het hoofd te krijgen. Binnen 24 uur waren ze compleet de weg kwijt, dachten ze dat ze God waren enzo...!! (heerlijk studiemateriaal)
pi_43520990
quote:
Met pijn in het hart ga ik mee in je theorie. Daar gaat het exit lijntje van Morris.
pi_43521002
quote:

[..]

Dit vind ik indd. een goeie verklaring. Wel fijn dat wij nu eindelijk weten wat er is gebeurd. Snapte er al geen hout van, ze ontkende tot het bot maar iemand moet het gedaan hebben.
Overigens zou dat ook betekend hebben dat Morris vermoed heeft dat Bing Ludo ging vermoorden maar dan ben je toch ook een domme idioot als je kogels gaat verwisselen terwijl je niet eens zeker weet dat er gewisseld moet worden? Zijn die mensen allemaal blond?
  maandag 13 november 2006 @ 20:53:02 #197
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_43521007
Ludo die nog leeft
Dat er nog mensen zijn die kijken
pi_43521113
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:53 schreef amaranta het volgende:
Ludo die nog leeft
Dat er nog mensen zijn die kijken
Dat jij hier nog post
Een heer met stijl
  maandag 13 november 2006 @ 20:55:52 #199
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_43521141
quote:
goeie!! maar dan herinnert hij zich uiteraard het verwisselen wel, maar dan juist op de slechte manier!
En Bing had gezegd de politie ingelicht te hebben. Mogelijk dacht Ludo: ik blijf ze voor, ík stop lekker die nepkogels er weer in. Maaaaaar dat had Morris dus al gedaan, ergo: Ludo heeft zélf de echte kogels in 't pistool gestopt

(hij is dus wel écht neergeschoten, en vervolgens door die arts weer opgelapt)
pi_43521157
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:52 schreef babette21 het volgende:

[..]

't gaat me ook om 't eerste stuk he, dat Morris het niet gedaan heeft maar gewoon doordraait (dat van Martine is dus écht suggestief). Het zou trouwens nóg logischer zijn geweest als Robert waanbeelden kreeg, vanwege die vleeswond

wist je dat er mensen zwaar psychotisch zijn geworden door vastgebonden te zitten en consequent elke zoveel seconden of minuten (wil ik even vanaf zien) één druppel op het hoofd te krijgen. Binnen 24 uur waren ze compleet de weg kwijt, dachten ze dat ze God waren enzo...!! (heerlijk studiemateriaal)
Even offtopic, wat heb je eigenlijk gestudeerd Babette?
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')