Vanwege Steve Jannson ofzo die Bowien o.a in een berenklem heeft gezet, en A & A wou aftroggelen ofzo...quote:Op maandag 13 november 2006 14:30 schreef tessie het volgende:
Jef was inderdaad bij iemand in de gevangenis op bezoek, en daar in de bezoekersruimte kwam hij barbara tegen, en toen werden ze verliefd. En volgens mij kwam charlie daarna pas in de serie.
Pete Jensenquote:Op maandag 13 november 2006 14:32 schreef GSMboy het volgende:
Vanwege Steve Jannson ofzo die Bowien o.a in een berenklem heeft gezet, en A & A wou aftroggelen ofzo...
Jeff ontmoette daar in de gevangenis Barbara...
quote:Op zondag 12 november 2006 22:23 schreef Otmed het volgende:
[..]
Natuurlijk is het hem, je hoorde de Ludo tune![]()
of je kijkt even in de OPquote:Op maandag 13 november 2006 14:17 schreef GSMboy het volgende:
Heeft er iemand een capture van de cliffhanger van vrijdag?
Wou hem graag nog een keer zien.
Jeej, thx voor de opheldering.quote:Op maandag 13 november 2006 14:30 schreef tessie het volgende:
Jef was inderdaad bij iemand in de gevangenis op bezoek, en daar in de bezoekersruimte kwam hij barbara tegen, en toen werden ze verliefd. En volgens mij kwam charlie daarna pas in de serie.
Niks te poehpoeh-en, het was ooit een bad guy, meer zei ik nietquote:Op maandag 13 november 2006 10:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou da's dan 8 jaar geleden ofzo, poehpoeh....
Interressant, ik zal eens een lijstje maken met door hem geredde en door hem verwoeste mensen, toch al met al een van de interressantste personages ooit, eerst een bad guy, later een good guy.quote:nee, wat Dizer zegt, Onno P. Wassenaar, die had écht 'n zieke geest...
Ludo had veel te veel last van z'n geweten om pure evil te zijn, al met al heeft hij meer mensen gered dan verwoest
Mensen als die Matthijs die Mathilde stalkte of Onno P. zijn slechteriken die weinig uitbreidingsmogelijkheden hadden, een echte bad guy in een soap hoort ook af en toe een zwakke plek te laten zien.quote:Op maandag 13 november 2006 10:07 schreef Dizer het volgende:
Martine, die is pas echt slecht.
Of Onno P. Wassenaar, maar die is dood.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/tvgids/november2006.xmlquote:Op maandag 13 november 2006 10:04 schreef VinoTinto het volgende:
Heeft iemand vooruitzichten voor deze week?
Best snel eigenlijk! Meestal zijn ze niet zo rap met het aanpassen van leaders.quote:
Ben je vergeten hoe snel ze hem eruit haalden?quote:Op maandag 13 november 2006 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Best snel eigenlijk! Meestal zijn ze niet zo rap met het aanpassen van leaders.
Haar relatie met Morris ging er zowat aan vanwege Ludo's dood. Zó ver zou je het toch nooit laten komen.quote:Op maandag 13 november 2006 20:15 schreef babette21 het volgende:
wel 'n beetje maf hoor, van Janine was wel duidelijk dat ze het wist en meedeed met het complot (alleen al omdat ze nauwelijks aan rouwen deed, alleen maar aan zakenvrouwtje spelen), maar Nina liep laatst Morris nog te stalken met d'r leugendetector ().... en nu zou ze het ineens als weken weten?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |