Dat was om het ondanks alle berichten nog even "spannend" te houdenquote:Op zondag 12 november 2006 19:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Erik de Vogel teut
Ik weet niet wat ze hier suggereren, maar als het niet echt Ludo is wordt ik echt kwaad!![]()
dank uquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:51 schreef BOOR_TBL het volgende:
Wat nou 'badguy' de hele tijd? Z'n rol is nooit echt 'bad' geweest, hooguit een onconventionele manier van zelf issues oplossen..
Natuurlijk is het hem, je hoorde de Ludo tunequote:Op zondag 12 november 2006 19:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Erik de Vogel teut
Ik weet niet wat ze hier suggereren, maar als het niet echt Ludo is wordt ik echt kwaad!![]()
Weet ik dat !quote:Op maandag 13 november 2006 00:41 schreef janimie het volgende:
en wat moet een eventuele 2lingbroer met ademhalingsaparatuur
Na de komst van Stefano is hij niet meer slecht geweest, daarvoor dus echt welquote:
nou da's dan 8 jaar geleden ofzo, poehpoeh....quote:Op maandag 13 november 2006 08:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Na de komst van Stefano is hij niet meer slecht geweest, daarvoor dus echt wel![]()
ja dat vond ik ook erg goed gespeeld jaquote:Op zondag 12 november 2006 19:47 schreef vencodark het volgende:
Jack speelde vd week trouwens zijn vreemde gedrag wel goed.![]()
Dat klopt. Hij heeft te veel levens gered eigenlijk. Het is eigenlijk een goodguyquote:Op maandag 13 november 2006 10:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou da's dan 8 jaar geleden ofzo, poehpoeh....
nee, wat Dizer zegt, Onno P. Wassenaar, die had écht 'n zieke geest...
Ludo had veel te veel last van z'n geweten om pure evil te zijn, al met al heeft hij meer mensen gered dan verwoest
een jaar eerder kreeg hij de kans om haar door d'r kop te schieten en dat kon hij niet... en toen met die cliff, volgens mij was hij gewoon bang dat ze 'm mee zou trekkenquote:Op maandag 13 november 2006 11:00 schreef Dizer het volgende:
Dat klopt. Hij heeft te veel levens gered eigenlijk. Het is eigenlijk een goodguy.
Het enige wat aan hem echt evil was dat naar voren was, toen hij Bowien naar beneden liet vallen.... dat hij haar niet heeft geholpen...![]()
![]()
ja wie niet... hoewel haar terugkomst per jaar minder tof zou, aangezien haar verhaallijncollega's allemaal kwijt zijn (Helen, Gerard, Harmsen)...quote:En daarom wil ik eigenlijk Lisette weer terug in GTST! Kan ze Anita dwarszitten![]()
Ik wist gelukkig van niks, en in dit topic ook niemand geloof ikquote:Op zondag 12 november 2006 12:47 schreef Dana85 het volgende:
Vind wel dat het leuker was geweest als half Nederland vrijdag geschokt was door de terugkeer van Ludo. Nu was het overdag al zo in de media, dat iedereen het eigenlijk al wel kon weten. Beetje voorspelbaar alweer.
Of zouden ze het expres zo hebben gedaan om meer kijkers te trekken?
Ik had eerlijk verwacht dat Jack 'de nieuwe Ludo' zou worden. Misschien nu een tweede dan. Gezien de verhaallijn zoals hij nu is zou het kunnen. Ludo houdt Sjors vast, Jack wil Sjors...Titanenstrijd?quote:Op maandag 13 november 2006 11:20 schreef Dizer het volgende:
Dat klopt, maar er is nog een Anita. En hondenkoekjes
.
De verkrachter van Mathilde, die was ook goed. Er zijn meer betere evil guys dan Ludo in Meerdijk.
Maar goed, Ludo moet wel blijven. Maar dan moet er wel een goede tegenstander komen. En niet Dian
.
bij mij sprong vr. de wekkerradio aan het eerste wat ik Edwin Evers hoorde zeggen was:quote:Op maandag 13 november 2006 13:22 schreef Svensational het volgende:
Ik wist gelukkig van niks, en in dit topic ook niemand geloof ik!
Jack een titaan?! wat 'n giller... Tim misschien, maar Jack... da's eerder de Joker van 't stukquote:Op maandag 13 november 2006 13:37 schreef FritsBom het volgende:
Ik had eerlijk verwacht dat Jack 'de nieuwe Ludo' zou worden. Misschien nu een tweede dan. Gezien de verhaallijn zoals hij nu is zou het kunnen. Ludo houdt Sjors vast, Jack wil Sjors...Titanenstrijd?
Daar zijn we het dan wel over eensquote:Op maandag 13 november 2006 14:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
Jack een titaan?! wat 'n giller... Tim misschien, maar Jack... da's eerder de Joker van 't stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |