Een nieuw deel openen
Vorige delen
onmeunig is toch echt Twents hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:24 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Wil je dat nóóit weer zeggen![]()
Ik kom oorspronkelijk uit het uiterste noorden van Gelderland![]()
... oké, het is technisch gesproken een WFL-topic.quote:
Maar je hoeft toch niet Twents te zijn om het te gebruiken? 'k Dacht dat het een beetje algemeen platproat'n was.. En aangezien ik mijn roots niet wil verloochenenquote:
Gelukkig ik ook niet met julliequote:
Dan gooi ik 'm weg. Ik vond 'm in de kast waar mijn unit van Essent in zit. Die moest ik dus helemaal leeghalen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Gelukkig ik ook niet met jullie
En ik draag trouwens nooit truien, dus het is niet echt een gemis.
Is goedquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan gooi ik 'm weg. Ik vond 'm in de kast waar mijn unit van Essent in zit. Die moest ik dus helemaal leeghalen.
seks is goed tegen hoofdpijnquote:
In de vrijgekomen tijd kun je dan nog tenminste de film kijkenquote:
Dat vond ik wel zo'n supervage film. Maar toch wel leuk.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:22 schreef Reya het volgende:
[..]
In de vrijgekomen tijd kun je dan nog tenminste de film kijken![]()
Overigens komt daarna op Cinema 2 O Brother, Where Art Thou?![]()
doe er maar een plakkertje opquote:
Hmmja, goede vraag, meestal is Alicey 's avonds wel online. Shoppen vanaf half tien 's morgens is wel lang...quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:50 schreef Isegrim het volgende:
Waar is Alicey eigenlijk?Ze heeft vanmorgen om halftien voor het laatst in de LFC gepost.
![]()
![]()
De Eiffeltoren verlicht is mooier dan gewoon zonder verlichting. En voor het effect moet je zo rond het hele uur eens kijkenquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:54 schreef miss_sly het volgende:
het is hier heeel gezellig
En de Eiffeltoren ziet er verlicht vanuit het vliegtuig heel erg mooi uit
Coolquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:54 schreef miss_sly het volgende:
het is hier heeel gezellig
En de Eiffeltoren ziet er verlicht vanuit het vliegtuig heel erg mooi uit
Behoorlijk ja.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:50 schreef Causa het volgende:
goedemorgen Isegrim, werkse meis en veel plezier bij je lief. Doe maar de groetjes van mij
goedemorgen Alicey. Je had er een lange dag van gemaakt gister. Het was vast een vruchtbare dag
Watskeburt?quote:Raar dat ik in het weekend ff langskom hier, maar zo liep het ff. Ik ga om twaalf uur naar friesland. Ik lift met familie mee. Verjaarsfeest van een tante.
Dan moet eerst het gezwollen gezicht slinken, want ik was almaar droevig vanmorgen. Ik wordt toch niet erg blij van m'n psyhulp. Gelukkig is het weer niet al te donker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |