De redactie? Ken ik nie....quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:00 schreef Day het volgende:
[..]
Maar iemand heeft ze, want de redactie blijft doorvragen. Toch?
Nye !quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:08 schreef avonne het volgende:
Volgens mij gaat dit net zo als de Soduko bij BB: op de gok getallen invullen , en finaal in de knoop raken.
edit: ik neem maar even pauze![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nye !
( Vergeet niet dat Nena Soduko expert is)
Ook ik schat haar hoog in .quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:10 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens Scan.... alleen weten we niet hoeveel sterren...
die met die screenshots is top he,quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Over Scan gesproken.. zag net zijn filmpje.. Talpa mag hem wel een job aan bieden !
Vind dit een beetje trieste actiequote:Op vrijdag 10 november 2006 21:15 schreef happyme28 het volgende:
Ze gaan straks natuurlijk twijfelen of ze niets vergeten zijn.
Op zich is het natuurlijk wel een beetje raar dat niemand echt bijhoudt hoeveel punten hij of zij heeft.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vind dit een beetje trieste actie![]()
Hij heeft idd een paar vage acties de laatste dagen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:19 schreef ron1970 het volgende:
Sorry, maar ik vertrouw die Brian niet.
Denk dat dat nog wel komt, want daar hebben ze het al vaak over gehad.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze moeten de kaartspelletjes om contactpunten niet vergeten !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |