Woow, hoe worden wij zo stoer als jouquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben ik te lui voor
Liep vandaag door Oss kwam er zo'n meidje paar vragen stellen over Oss voor dr studie. Heb Oss ff helemaal afgemaaktHoe kan het ook anders
Dat was dus de vraagquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:36 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Oss afgemaakt? Oss is the place to be.
Door 2 vingers in je neus te doen, met je andere op je reet te slaan, rondje te huppelen en ondertussen een kip imiterenquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Woow, hoe worden wij zo stoer als jou?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Door 2 vingers in je neus te doen, met je andere op je reet te slaan, rondje te huppelen en ondertussen een kip imiteren![]()
Neequote:Op dinsdag 28 november 2006 22:30 schreef DjRex89 het volgende:
Ik moet ook nog leren
Trouwens om even ontopic te gaan, komt die nieuwe discotheek tussen Oss en Berghem er nou eigenlijk?
Dat is hier de straat uit. Waarom heb ik dan nog nooit van dat plan gehoord.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:30 schreef DjRex89 het volgende:
Ik moet ook nog leren
Trouwens om even ontopic te gaan, komt die nieuwe discotheek tussen Oss en Berghem er nou eigenlijk?
Het staat in het Brabants Dagblad van vandaag.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:18 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat is hier de straat uit. Waarom heb ik dan nog nooit van dat plan gehoord.
Rot op bossenaarquote:Op donderdag 30 november 2006 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Ruud is geen Oss man. Ga weg.
Wie snapt 'm?quote:In Oss vragen waar die tovenaar woont, is nooit grappig...
Iedereen snap hem wel lijkt mequote:Op zondag 3 december 2006 00:34 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Kwam net trouwens deze tegen:
[..]
Wie snapt 'm?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |