heb je de slag van de molen gehad?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:32 schreef Q. het volgende:
Ik voel me trouwens momenteel meer dood dan levend. Just for the record.
neem een Straffe Hendrik!quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:32 schreef Q. het volgende:
Ik voel me trouwens momenteel meer dood dan levend. Just for the record.
Brown sugar?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:33 schreef nixxx het volgende:
i want a little sugar in my bowl
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:33 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik wil je nog wel wat vitaminepillen toeschuiven maar volgens mij had je je max al bereikt.
Kopje groene thee dan ?
Of verse jus ?
nina simone is wel bruinquote:
Nee.quote:
De groene thee komt me inmiddels ook mjn strot uit. Eens kijken of een biertje helpt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:33 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik wil je nog wel wat vitaminepillen toeschuiven maar volgens mij had je je max al bereikt.
Kopje groene thee dan ?
Of verse jus ?
Bier.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:35 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
uhm, pringles, cashewnoten, cola, chocolade, iets anders ?
Thee.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:35 schreef Q. het volgende:
[..]
De groene thee komt me inmiddels ook mjn strot uit. Eens kijken of een biertje helpt.
details..quote:
Inmiddels zal het bruine er wel af zijn.quote:
* nixxx Grolschje aangeeftquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:35 schreef Q. het volgende:
[..]
De groene thee komt me inmiddels ook mjn strot uit. Eens kijken of een biertje helpt.
neem de wodka maar meequote:Op vrijdag 10 november 2006 21:37 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
wijn, baileys, wodka ?
Meer heb ik niet in huis helaas.
* nixxx traantje wegpinktquote:
* tirannetje24 pakt de wodka in om samen met nixxx op te zuipenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
neem de wodka maar mee
ook leuk voor moksje.. nodig ik die ook wel uit
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:38 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
* tirannetje24 pakt de wodka in om samen met nixxx op te zuipen
Ik dacht dat Metalfreaks doorgaans linkse ideeën hadden.quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Metalfreaks doorgaans linkse ideeën hadden.
je wereldje stort in?quote:
* tirannetje24 pakt de 2e fles wodka ook maar in.quote:
Ja, ik overweeg ernstig om me voor de trein te werpen.quote:
niet zoveel drinken dat je instort he... weekje geleden meegemaakt met iemand en dat was niet zo leuk...quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:43 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
* tirannetje24 pakt de 2e fles wodka ook maar in.
na genoeg gedronken te hebben boeit de muzieksoort me niet meer. Met de nadruk op genoeg
niet de trein die Q. naar zijn werk neemt dan he..quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik overweeg ernstig om me voor de trein te werpen.
Schikt maandagochtend rond een uur of acht op het spoor tussen Leiden en Delft?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet de trein die Q. naar zijn werk neemt dan he..
prima! dan kan ik nog toekijken vanaf het perron op leidenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Schikt maandagochtend rond een uur of acht op het spoor tussen Leiden en Delft?
nee zo een kutgevoel heeft de persoon in kwestie nog niet gecreeerdquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet zoveel drinken dat je instort he... weekje geleden meegemaakt met iemand en dat was niet zo leuk...
kutgevoel en overmatig alcoholpromillage was het in dat geval..quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:47 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nee zo een kutgevoel heeft de persoon in kwestie nog niet gecreeerd.
ik ga er vanuit dat jij goed voor me zorgtquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
kutgevoel en overmatig alcoholpromillage was het in dat geval..
je op je zij houden en bij je blijven.. meer kan ik ook niet doen..quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:49 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat jij goed voor me zorgt![]()
nou dat moet dan wel goed zittenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
je op je zij houden en bij je blijven.. meer kan ik ook niet doen..en proberen mezelf even wat nuchterder te maken
je bent grappigquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:56 schreef CherryLips het volgende:
de kat begint een beetje te meuren.
oops dat is niet zo mooiquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:58 schreef CherryLips het volgende:
het is wel zo. ze haalde net ineens naar me uit, sprong van schoot, en ging naar me blazen
.
ow ow Q. toch.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:02 schreef Q. het volgende:
Ik ben echt ziek, ik had geen zin in mijn 2e biertje en heb hem weggegooid..
quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:02 schreef Q. het volgende:
Dat is geen goed begin van het weekend Q.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:02 schreef Q. het volgende:
nee!quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom op, ik werk in Amersfoort, is dat niet straf genoeg?
jij ook een griepprik johquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:04 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ow ow Q. toch.
Ben dan toch blij met mijn griepprik ook al heb ik nu een verklote arm al de hele week![]()
nee, je moet nog steeds branden!quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]
En CL wil niet met me daten. Ben ik nou zielig genoeg?
dat is toch alleen voor oude mensen?quote:
En chronisch zieken enzo.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat is toch alleen voor oude mensen?
quote:
Je bent echt familie van mij, dat had mijn zusje ook.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Maar ik heb officieel nergens last van volgens de medische sector. Hmmm.
dan geef ik je wel een prickquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Maar ik heb officieel nergens last van volgens de medische sector. Hmmm.
Ja, wil niet zeggen dat ik het einde graag wegkwijnend wil doorbrengen. Maar als jou dat wel leuk lijkt, he.. ga je gang lieverd.quote:
Uhu, jij zal op je neus vallen als je straks dement wordt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, wil niet zeggen dat ik het einde graag wegkwijnend wil doorbrengen. Maar als jou dat wel leuk lijkt, he.. ga je gang lieverd.![]()
tofquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Everybody has AIDS *dansje doet*
fuck yeah!
Dat iedereen aids heeft? leuk tentamen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:23 schreef dawg het volgende:
En dat moest ik leren voor het tentamen wat ik niet gehaald heb.
Bijdehandjes gegeten?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat iedereen aids heeft? leuk tentamen.![]()
Zo leuk ben ik niet he als ik blij ben?quote:
Jawel, jij wel, Twist.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zo leuk ben ik niet he als ik blij ben?![]()
![]()
Moet ik nog een keer m'n hoofd kennis laten maken met de tafel?
Lijkt me geen sterk plan, krijg je nog hoofdpijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zo leuk ben ik niet he als ik blij ben?![]()
![]()
Moet ik nog een keer m'n hoofd kennis laten maken met de tafel?
jawel, maar ze moet me niet te aardig vinden want ze blijft schooien en op schoot zitten en op het toetsenbord zitten enzo, schooien en ze wil aangehaald worden en als ik dat verkeerd doe, haalt ze uitquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:02 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
oops dat is niet zo mooi
heb je geen snoepjes of kattenmelk om vriendjes met hem/haar te worden ?
Je eerste dag bevalt dus wel?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jawel, maar ze moet me niet te aardig vinden want ze blijft schooien en op schoot zitten en op het toetsenbord zitten enzo, schooien en ze wil aangehaald worden en als ik dat verkeerd doe, haalt ze uit. Krijg geen hol gedaan zo, kan geeneens tv kijken of werken en nu heb ik 'r op de gang buiten de werkkamer gesloten
.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:37 schreef Twisted_fok het volgende:
En toen had ik weer hoofdpijn, je wordt bedankt hoor dawg.
baas betaalde.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij ook een griepprik johhoezo dat?
beetje jammer van die ene kat alleenquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je eerste dag bevalt dus wel?
Put your hands up for Utreg, what a lovely cityyyyy!![]()
dus omdat 't gratis is neem je een prik?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:39 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
baas betaalde.
ben nooit ziek eigenlijk. alleen nu het gevoel alsof mijn arm afsterft sinds de prik gezet is![]()
Wat ik met mijn gewoonlijke humeur ook zeker niet zou hebben gedaan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Beter had je natuurlijk gewoon niet geluisterd.
ooooh gratis heroinequote:Op vrijdag 10 november 2006 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dus omdat 't gratis is neem je een prik?.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat ik met mijn gewoonlijke humeur ook zeker niet zou hebben gedaan.!
Virtuele hoofdpijn is vast snel op te lossen.
Juissst.
Ik heb gewoon even geen bijpassende smilie hiervoor!
nou ja in de hoop dat ik de griep oversla natuurlijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dus omdat 't gratis is neem je een prik?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |