Neehee, een c_c adoratie topic!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[gaat plaatje zo zoeken]
Daar heb IK niets mee te maken. IK heb geen belofte gemaakt.quote:
Dat mocht niet meer van Mordreth.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[gaat plaatje zo zoeken]
[afbeelding]
Inmiddels weer wel... Hij is ongesteld verkouden, dus hij reageerde wat onredelijk..quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat mocht niet meer van Mordreth.![]()
Ook daar heb ik niets van meegekregen. Gezien ik ook niet terug ga lezen. Hoppa!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat mocht niet meer van Mordreth.![]()
Die andere!quote:
Zwalkende moderators.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inmiddels weer wel... Hij is ongesteld verkouden, dus hij reageerde wat onredelijk..
't Is gewoon een manisch depressieveling. Die is hier goed thuis!quote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
't Is gewoon een manisch depressieveling. Die is hier goed thuis!![]()
het bewijs bewijst het.. dus bewijs hetquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:55 schreef Twisted_fok het volgende:
Hoera voor mijn topic! Stem op mij! Ik heb tieten en Airwin niet!
Niet van zichzelf in ieder geval. Dussss....
Heb je dat niet al in je collectie zitten?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
het bewijs bewijst het.. dus bewijs het
Die is dusdanig groot dat hij het bewijsmateriaal niet meteen zal kunnen vinden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heb je dat niet al in je collectie zitten?
de collectie kan altijd groterquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:57 schreef Twisted_fok het volgende:
En plots lieten zij mij in de steek.
Mannen.
Heel raar, maar een topic met tieten trekt toch meer views!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:57 schreef Twisted_fok het volgende:
En plots lieten zij mij in de steek.
Mannen.
En ik maar denken dat incest het in R&P nog veel beter zou doen!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel raar, maar een topic met tieten trekt toch meer views!
Oeh, eens even kijken...quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
waar? dan ben ik ergens andersquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:59 schreef sararaats het volgende:
hoi nixxx
tegenwoordig storm ik van het ene subforum naar het andere
morgen ga ik ergens in NL winkelen
Delft is daarentegen echt een aanrader.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Sara,Utrecht
is echt een stomme stad, dus ga daar maar niet heen!
En waarom heeft nixxx die foto dan niet?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die zwerft al ergens rond.
Maar vooruit, dan doe ik deze wel dicht.
we gaan iets dichter winkelen omdat mama om 17u in het ziekenhuis moet zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Sara,Utrecht
is echt een stomme stad, dus ga daar maar niet heen!
Het schijnt dat ze morgen streng controleren bij de grens, dus het is misschien beter om gewoon in België te gaan winkelen. Je moet er immers niet aan denken dat ze daar te laat zal komen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
we gaan iets dichter winkelen omdat mama om 17u in het ziekenhuis moet zijn
ja! Word!quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En waarom heeft nixxx die foto dan niet?![]()
hier is het een feestdag en de winkels zijn dichtquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze morgen streng controleren bij de grens, dus het is misschien beter om gewoon in België te gaan winkelen. Je moet er immers niet aan denken dat ze daar te laat zal komen.
keigaafquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Delft is daarentegen echt een aanrader.![]()
Hoor je dat Sara? Nixxx wil je maar wat graag de mooiste plekken van zijn woonplaats laten zien!quote:
Nee, nu hoeft het al niet meer.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:04 schreef Twisted_fok het volgende:
c_c, je mag hier je toeters tieten ook best posten hoor!
ben morgen drukquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoor je dat Sara? Nixxx wil je maar wat graag de mooiste plekken van zijn woonplaats laten zien!
Zo word je natuurlijk nooit een waardige opvolger vanquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, nu hoeft het al niet meer.
dat kan niemand... Cc opvolgenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo word je natuurlijk nooit een waardige opvolger vanCopycat
Mwah... Ze kunnen geen van allen tippen aan Twist...quote:
uislapen.. uitbrakken... en met studievriendjes/vriendinnetjes eten en gezellig avondje..quote:
Opvolgen wel, vervangen niet...quote:
Hoeft ook niet. Ik ben nieumands opvolger, ik ben c_c.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo word je natuurlijk nooit een waardige opvolger vanCopycat
ik vind ze schattigquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vind ze eng!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |