Helemaal mee eens isquote:
could be hoor, heb maar even snel gegoogled en ik kreeg heel veel lelijke foto's dus heb de liefste eruit gekozenquote:Op maandag 13 november 2006 14:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Duitse Herder![]()
En dan met name onze Duitse Herder
[afbeelding]
O en die Amerikaanse Bulldog van hierboven ziet er ook wel lief uit
Lijkt wel heel veel op een boxer (op dat plaatje althans)
Wat vind je er eng aan dan?quote:
Nou ze hebben me nog nooit iets aangedaan ofzo,quote:Op woensdag 15 november 2006 16:25 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Wat vind je er eng aan dan?
Hun uiterlijk? Of denk je dat ze een vals karakter hebben?
De schoonheidsprijs winnen ze wat mij betreft ook niet hoor!quote:Op woensdag 15 november 2006 16:42 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
Nou ze hebben me nog nooit iets aangedaan ofzo,
maar ik vind ze er gewoon eng uitzien
Bullies zijn clowns !!quote:Op woensdag 15 november 2006 17:35 schreef Lllaura het volgende:
[..]
De schoonheidsprijs winnen ze wat mij betreft ook niet hoor!Ik vind ze meer mooi van lelijkheid!
En ze hebben juist een superlief karakter.![]()
Wel handig de rassen erbij te zetten.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:42 schreef Mohawkzz het volgende:
Ik vind eigenlijk heel veel honden leuk, iedere hond heeft wel iets speciaals wat hem leuk maakt.
Mijn eigen woefjes vind ik ook errug leuk
....maar vind wie nou niet zijn eigen woefjes het leukste?
![]()
wat een drolletje zegquote:Op woensdag 15 november 2006 19:27 schreef yavanna het volgende:
Amerikaanse Bulldog ( en dan met name die van mij![]()
[afbeelding]
als je mij bedoeld dan woon ik in den haagquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:11 schreef LadyMorgana het volgende:
offtopic: ow waar woon je dan kom ik een keer knuffelen met je hond![]()
ik moet zeggen dat ik een Jack Russell en een Parson Jack Russel ook erg leuk vind evenals een Rottweiler en een Bordeauxdog
offtopic: ja ik bedoelde jou maar den haag is wel wat ver fietsenquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:30 schreef BullterrierSam het volgende:
[..]
als je mij bedoeld dan woon ik in den haag![]()
Dank je voor je complimentquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:16 schreef LadyMorgana het volgende:
[..]
offtopic: ja ik bedoelde jou maar den haag is wel wat ver fietsenmaar je hebt een ontzettend leuke Bull
een van de vijf:quote:Op zondag 12 november 2006 23:49 schreef Dirk_D-H het volgende:
Mijn honden zijn mijn echte favorieten hoewel eigenlijk alle honden wel leuk zijn
Duitse Staande Draadhaar?quote:
Nee een kruising, ier met wel ws een draadhaar of een ras dat daar erg op lijkt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |