De zingende oberquote:Die kwam ook al soms bij Life&Cooking geloof ik.. herken hem door die naam.
Daar zijn ze bij Clubs altijd erg rap meequote:
Ja, en als ik me wil aanmelden (quote:
quote:Voor de clubs in deze rubriek mag je maximaal 15 jaar oud zijn. Daarom kun jij in deze club geen lid worden.
quote:Op zondag 12 november 2006 14:02 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ja, en als ik me wil aanmelden () krijg ik dit:
[..]
ik eigenlijk ook wel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
quote:Naam: Rob
Leeftijd: 17 jaar
Beroep of opleiding: “Beroep”: zingende ober in een restaurant, Callcenter, opleiding: Conservatorium, Jazz & Pop
Favoriete boek: “Pinkeltje en zijn vriendjes” (is dan ook meteen het enige boek dat ik écht heb gelezen)
Favoriete film: The Sound Of Music
Favoriete cd: For once in my life
Favoriete artiesten: Stevie wonder, Amos Lee
Favoriete vakantieland: Spanje
Favoriete eten: Kip en couscous
Hobby’s: Zingen, muziek en werken
Goede eigenschappen: Aardig, behulpzaam, beetje gek
Slechte eigenschappen: Eigenwijs, soms een beetje irritant, van de hak op de tak...
Levensmotto en/of lijfspreuk: Het leven is een feest, zolang je zelf de slingers ophangt (komt rechtstreeks van Google)
Waarom doe je mee aan X FACTOR? Ik wil heel graag op tv optreden, en uiteindelijk grootschalig gaan optreden
Wat is jouw X Factor? Ik denk dat je X Factor niet een specifiek ding is. Alles bij elkaar maakt jou tot wat je bent, en bepaald dus ook of je de X factor hebt, of niet
Deze week wel,quote:Op woensdag 6 december 2006 09:11 schreef PeRi het volgende:
Maar hij is deze week wel door gegaan toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |