Dan is 'ie elke keer anders en kun je ook op zondag nog wijzigen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:53 schreef Mirri het volgende:
[..]
De grens is toch duidelijk: VOOR de wedstrijden starten.
Dat lijkt me toch wel een duidelijke grens.![]()
Er is al wel gereden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar WTF is het probleem?. Bij de wielerprono werd dat ook gedaan. Als ik als scheidsrechter moet zitten die elke prono om 11:05 afkeurt terwijlk er nog niets gereden is, heb ik er geen zin in. Elf uur is de deadline, maar die wordt wel, net als bij de wielerprono, normaal en redelijk bekeken.
De Nederlandse deelnemers voor de komende 3 World Cups staan al dagen op knsb.nl.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:11 schreef Mirri het volgende:
Sorry, maar op internet staan alleen Kramer, Wust, Veheijen, Groenewold en Kuipers afwezig. Ik wist echt niet dat van Deutekom er ook niet zal zijn, hoe weten jullie dat zo zeker?
Ja, dat vind ik ook.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:56 schreef Brahimov het volgende:
Wat de deadline betreft is het denk ik voor de toekomst wijs om die gewoon op te leggen. Bijvoorbeeld 11:00u. Met een academisch kwartiertje marge, om niet al te rigide te zijn. Tenzij blijkt dat de poster/ aanpasser duidelijk voordeel heeft door de vertraging. Maar alles wat daarna komt, is te laat. Dat is verreweg het makkelijkst voor iedereen, en voorkomt discussies als bovenstaande.
Waarom dat kwartiertje er dan bijquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:56 schreef Brahimov het volgende:
Wat de deadline betreft is het denk ik voor de toekomst wijs om die gewoon op te leggen. Bijvoorbeeld 11:00u. Met een academisch kwartiertje marge, om niet al te rigide te zijn. Tenzij blijkt dat de poster/ aanpasser duidelijk voordeel heeft door de vertraging. Maar alles wat daarna komt, is te laat. Dat is verreweg het makkelijkst voor iedereen, en voorkomt discussies als bovenstaande.
Ik had het nieuwsbericht gelezen waarin stond wie er allemaal niet meededen. Daar stond van Deutekom niet bij. Kijk, ik wist het gewoon niet.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
De Nederlandse deelnemers voor de komende 3 World Cups staan al dagen op knsb.nl.
Om het niet al te star en stijf te maken. Zo is de lol er wel al gauw vanaf. Door deze discussies wordt het er niet leuker op.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom dat kwartiertje er dan bij![]()
Een lijst met mensen die wél meedoen is volgens mij iets handiger.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:59 schreef Mirri het volgende:
Ik had het nieuwsbericht gelezen waarin stond wie er allemaal niet meededen. Daar stond van Deutekom niet bij. Kijk, ik wist het gewoon niet.![]()
Bij mij toch ook. Ik had het toch al voor 11:00 gepost. Maar om 11:07 kwam ik erachter dat van Deutekom toch niet mee doet.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:01 schreef Arcee het volgende:
Of 't nou mag of niet, ik zou zelf nooit na 11:00 uur nog een wijziging doen. Ik zorg ervoor dat tijdstip laatste wijziging van mijn post altijd voor 11:00 uur ligt.
Daarom zei ik ook ook 'tijdstip laatste wijziging', de post zelf kan al veel eerder gepost zijn.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:02 schreef Mirri het volgende:
Bij mij toch ook. Ik had het toch al voor 11:00 gepost. Maar om 11:07 kwam ik erachter dat van Deutekom toch niet mee doet.
Normaal gesproken overkomt me dit niet, en het is ook nog nooit eerder gebeurd.
In het vervolg dan, maar dat moet je maar met BVO bespreken.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:02 schreef Ambrosius het volgende:
Dit staat in de OP:
Op normale wedstrijddagen is het het handigst om dit voor 11:00 te doen. Is een wedstrijd op vrijdagavond, volstaat 17:00 doorgaans. Later inleveren kan ook, zolang het maar gedaan is voor de eerste schaatser gestart is. Per voorspelling wordt van tevoren de deadline aangegeven.
Dus ik snap de discussie niet. 11.00 is 11.00.
De 1500m mannen was al klaar.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
In het vervolg dan, maar dat moet je maar met BVO bespreken.
Maar ik heb me in principe aan de regels gehouden. Om 11:10 was nog geen schaatser gestart. Dus mijn wijziging telt nog mee.
Als jij het anders wil, dan moet je dat proberen te regelen met BVO, maar dat geldt bij dit weekend nog niet.
Neehoor, om 11:10 was de Bdivisie klaar volgens mij. En misschien de eerste rit van de 1500 A div. ok ok.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De 1500m mannen was al klaar.
Om dit in het vervolg te voorkomen zou ik de regel als volgt maken:
Op normale wedstrijddagen is het het handigst om dit voor 11:00 plaatselijke tijd te doen. Is een wedstrijd op vrijdagavond, volstaat 17:00 plaatselijke tijd doorgaans. Later inleveren kan ook, zolang het maar gedaan is voor de eerste schaatser (m/v) gestart is. Per voorspelling wordt van tevoren de deadline aangegeven.
Nee, de 1500m mannen was ook al nagenoeg klaar toen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Neehoor, om 11:10 was de Bdivisie klaar volgens mij. En misschien de eerste rit van de 1500 A div. ok ok.
Maar mijn wijziging heeft met de 1500 m vrouwen te maken. En er is nog geen vrouw gestart vandaag.
Niet boos worden Mirri, nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
In het vervolg dan, maar dat moet je maar met BVO bespreken.
Maar ik heb me in principe aan de regels gehouden. Om 11:10 was nog geen schaatser gestart. Dus mijn wijziging telt nog mee.
Als jij het anders wil, dan moet je dat proberen te regelen met BVO, maar dat geldt bij dit weekend nog niet.
De A-divisie was om 11:10 uur klaar.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:09 schreef Mirri het volgende:
Neehoor, om 11:10 was de Bdivisie klaar volgens mij. En misschien de eerste rit van de 1500 A div. ok ok.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:02 schreef Ambrosius het volgende:
Dus ik snap de discussie niet. 11.00 is 11.00.
Dit klinkt heel verschillend?quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:07 schreef Ambrosius het volgende:
Later inleveren kan ook
Het is 2 uur later in Moskou.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:13 schreef Mirri het volgende:
Volgens de announcement begint de 1500 m mannen om 12:15 .
PROGRAM:
Friday, November 24 17.00 hrs. Team leader’s meeting, hotel “Salyut”
18.00 hrs. Opening draw, hotel “Salyut”
Saturday, November 25 9.30 hrs. Division B: 1500 m Men
12.15 hrs Division A: 1500 m Men
5000 m Ladies
Division B: 5000 m Ladies (quartets)
Sunday, November 26 10.00 hrs. Division B: 1500 m Ladies
12.15 hrs. Division A: 1500 m Ladies
Division A: 10000 m Men
Division B: 10000 m Men (quartets)
Forum Opties | |