quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:09 schreef Mirri het volgende:
1500m dames
1. Anni Friesinger
2. Christine Nesbitt
3. Kristina Groves
4. Paulien van Deutekom
4. Shannon Rempel
5. Fei Wang
10000m heren
1. Eskil Ervik
2. Bob de Jong
3. Arne Dankers
4. Enrico Fabris
5. Havard Bokko
Haha, ik WIST gewoon dat je een opmerking zou maken.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:38 schreef Bruce117 het volgende:
Hmmmm, al 2 wijzigingen na 11 uur
Niet dat ik er problemen mee heb.
ik ook...quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:41 schreef Ambrosius het volgende:
Ik wel eerlijk gezegd.
Ik verander niet meer, maar onze wedstrijden waren toch voor zondag dus ik begrijp de eindtijd niet, misschien is het handiger volgende keer een wedstrijd op zaterdag en zondag te zetten vooor de prono, of mag dat niet meer gezegd worden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ook...
elf uur is elf uur.
anders had ik vorig weekend ook nog wel ff mee willen doen...
de 1500 m mannen is net begonnen. Maar ik weet nog geen enkele uitslag.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:47 schreef komrad het volgende:
daar gaan we weer
hoe laat beginnen de wedstrijden?
BVO heeft ook duidelijk gezegd dat er niet meer gewijzigd mag worden gedurende het weekend, daar heeft hij zich ook aan te houden lijkt me. Dat is in het verleden ook gebeurd, dus waarom nu niet..quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:47 schreef Mirri het volgende:
BVO heeft mij persoonlijk verteld dat de deadline later kan worden dan 11 uur, gewoon voordat de eerste wedstrijd begint.
Nou, daar heb ik me aan gehouden hoor.
[schaatsen] Wereldbeker in Moskouquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
de 1500 m mannen is net begonnen. Maar ik weet nog geen enkele uitslag.
Dit is wat een heleboel van ons hebben ontvangen, waaronder Snellejelle. Ik heb me hieraan gehouden! In ieder geval voor de wedstrijden startenquote:De deadline voor de WC Moskou is zaterdagochtend 11:00. Wellicht iets later, in ieder geval voor de wedstrijden starten.
Als het om de prono moet gaan morgen. vind het janmmer dat niet de 5000 dames ipv de 1500 is gedaan , aangezien het de eerste 5000 was en ook nog eens elke dag een prono.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:47 schreef komrad het volgende:
daar gaan we weer
hoe laat beginnen de wedstrijden?
Ik zou niet weten wie er gewonnen heeft, en dat wil ik helemaal niet weten. Ik kijk om 16:00 uur de samenvatting.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
[schaatsen] Wereldbeker in Moskou
1500 m is al afgelopen.
Eind van de middag samenvattingquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:51 schreef snellejelle het volgende:
komt het eigenlijk nog ergens op TV?
Dat is juist wel een probleem, want wat is dan de grensquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:50 schreef BVO het volgende:
De wedstrijden zijn morgen pas, deadline van 11:00 is een richtlijn, over die paar minuten moeten we niet moeilijk doen, hebben de aanpassers geen enkel voordeel van.
[schaatsen] Wereldbeker in Moskouquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:51 schreef snellejelle het volgende:
komt het eigenlijk nog ergens op TV?
Maar WTF is het probleem?quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is juist wel een probleem, want wat is dan de grens11.00 is duidelijk, "een paar minuten later mag ook nog" is dat TOTAAL niet.
De grens is toch duidelijk: VOOR de wedstrijden starten.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is juist wel een probleem, want wat is dan de grens11.00 is duidelijk, "een paar minuten later mag ook nog" is dat TOTAAL niet.
Eerder al bij de ZDF.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |