Kut zo had ik het nog niet bekekenquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:37 schreef talin77 het volgende:
100 eurie op dat jij et niet gaat halen !
gelukkig zijn er mensen zoals mijquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kut zo had ik het nog niet bekeken![]()
Waar zouden we zonder jou zijn?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:38 schreef talin77 het volgende:
[..]
gelukkig zijn er mensen zoals mij![]()
Hebben een mini-meetje hier in Delftquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:40 schreef pussydeluxe het volgende:
Eerste of tweede date?
Delft--> 3weken geleden veel gewerkt (je kent het verhaal in je FoBo).quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hebben een mini-meetje hier in Delft![]()
foto's!!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Oké....ik ben thuis nu met BitterMoon, en heb mijn reservesleutels maar aan oshiro gegeven.
Wel een leuke avond gehad met voor mij iets te veel bier, aangezien ik nooit bier drink.
Ohja: autoreply isse![]()
nu zeker!quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:54 schreef Pony-Lover het volgende:
is het hier leuk?
AR is van mijquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Oké....ik ben thuis nu met BitterMoon, en heb mijn reservesleutels maar aan oshiro gegeven.
Wel een leuke avond gehad met voor mij iets te veel bier, aangezien ik nooit bier drink.
Nou we zaten het hier z oeens aan te horen, maar die sleutel ging moeilijk het gatje in....maar hij is binnen en gaat nu naar bedquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:57 schreef Bravebart het volgende:
Nee, want hij was alweer vergeten welke sleutels hij moest hebben
en het was dus gezelligquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
foto's!!!
err, hoe was de minimeet?
Haha, toch nog gelukt dusquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nou we zaten het hier z oeens aan te horen, maar die sleutel ging moeilijk het gatje in....maar hij is binnen en gaat nu naar bed![]()
Ok, wordt het dus een onderling duelquote:
Mits bier 14.gifquote:
Maar jij was er níet bij.quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:17 schreef LudoSanders het volgende:
Valt tegen.
*Check.quote:
Bravoooo klootvioolquote:
Hij antwoordt niet op MSN! Hij is in de buurt hier, wat zaik doen?quote:
Daarom waarschijnlijk.quote:
Stomme typo's.quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:25 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hij antwoordt niet op MSN! Hij is in de buurt hier, wat zaik doen?![]()
Dribbel is zonet overreden door een tank las ikquote:
Ik heb niks gehoordquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dribbel is zonet overreden door een tank las ik![]()
Moet je de fabeltjeskrant beter lezen erikquote:
Dribs leeeeeeeftquote:
je heb wat gemistquote:
Goed topicquote:
Uhuquote:
Nu slotje en slapen 14.gifquote:
FBquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:47 schreef fraubitch het volgende:
ik hebb iets leuks gemist
bwoehoehoe
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:47 schreef fraubitch het volgende:
ik hebb iets leuks gemist
bwoehoehoe
Dohquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:52 schreef TwyLight het volgende:
leukl tpic, pics?!!!!
quote:
jah ben ook benieuwdquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:52 schreef TwyLight het volgende:
leukl tpic, pics?!!!!
quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Kom je bed dan 's uit luilak!quote:
quote:
Doe eens rustig joh, ik heb weekendquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:05 schreef Autoreply het volgende:
Ontopic: vast niet. De uitnodiging was wel aardig![]()
[..]
Kom je bed dan 's uit luilak!![]()
aaah hij leeft nog dusquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:55 schreef SeaOfLove het volgende:
Nou oshiro is nu net weg, dus hopelijk snel wat pics![]()
Ze krijgt 100 "eurie" van je.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:37 schreef talin77 het volgende:
100 eurie op dat jij et niet gaat halen !
Wat een geinige tandjes heeft jou poesje Oshiroquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:01 schreef oshiro het volgende:
*Kabeltje pakt
hoiquote:
Nou daar had ik nieteens meer aan gedacht...dusse kom maar op Talin77quote:
Had je er maar moeten zijn met meetquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:47 schreef mcDavid het volgende:
Waarom vertellen jullie mij niet gelijk dat er zo'n topic bestaat?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat een geinige tandjes heeft jou poesje Oshiro!
Wellicht in het Delft-topicquote:Op zondag 12 november 2006 10:14 schreef pussydeluxe het volgende:
Maar waar zijn de foto's? Een meet zonder foto's is geen meet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |