Kut zo had ik het nog niet bekekenquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:37 schreef talin77 het volgende:
100 eurie op dat jij et niet gaat halen !
gelukkig zijn er mensen zoals mijquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kut zo had ik het nog niet bekeken![]()
Waar zouden we zonder jou zijn?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:38 schreef talin77 het volgende:
[..]
gelukkig zijn er mensen zoals mij![]()
Hebben een mini-meetje hier in Delftquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:40 schreef pussydeluxe het volgende:
Eerste of tweede date?
Delft--> 3weken geleden veel gewerkt (je kent het verhaal in je FoBo).quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hebben een mini-meetje hier in Delft![]()
foto's!!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Oké....ik ben thuis nu met BitterMoon, en heb mijn reservesleutels maar aan oshiro gegeven.
Wel een leuke avond gehad met voor mij iets te veel bier, aangezien ik nooit bier drink.
Ohja: autoreply isse![]()
nu zeker!quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:54 schreef Pony-Lover het volgende:
is het hier leuk?
AR is van mijquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Oké....ik ben thuis nu met BitterMoon, en heb mijn reservesleutels maar aan oshiro gegeven.
Wel een leuke avond gehad met voor mij iets te veel bier, aangezien ik nooit bier drink.
Ohja: autoreply isse![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |