Ben je hier overigens al over uit met je compaan L_V ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:30 schreef Haushofer het volgende:
Krijg je nou ook een harde piemel van dit soort topics, Akkersloot?
Duuuuuuude neem jezelf niet zo serieus en stop the freaking whiningquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:29 schreef Akkersloot het volgende:
Wie is hier intolerant ?
[..]
Wie is hier intolerant. Als meneer L_V het zelfs tot zijn roeping rekent om topics als [Pol] Stel je kind krijgt visioenen. middels gebagger tot een Alicey/Doffy slotje te sturen![]()
Wie is hier intolerant ?
» Akkersloot.
» Lord_Vetinari.
» Beiden.
» Geen mening.
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Great minds think alikequote:Op vrijdag 10 november 2006 21:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kan dat gehak op de persoon niet buiten het forum?
De opmerking van neo-nazi is toch op dit forum gemaakt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:06 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Great minds think alike![]()
Vraag elkaars msn en spreek een avond af![]()
"Ja maar hij begonquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:14 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
De opmerking van neo-nazi is toch op dit forum gemaakt.
Omdat die persoonlijke vetes niet in het forum thuishoren en zeker niet in WFL. In FB zou je het nog kunnen proberen, maar vecht het liever even onderling uit.quote:En waarom mag de vraag niet gesteld worden dat iemand die een ander voor intolerant uitmaakt zelf niet intolerant kan zijn ?
Zulke reacties komen doorgaans niet vanzelf.quote:
"Iemand die een ander voor intolerant ((en neo-fascistisch)) kan zelf juist intolerant zijn" is toch gewoon een stelling ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Omdat die persoonlijke vetes niet in het forum thuishoren en zeker niet in WFL. In FB zou je het nog kunnen proberen, maar vecht het liever even onderling uit.
.quote:..-._---_-.- : Wat ultrarechts is is dat je continu, dagelijks, niet aflatend een soort kruistocht tegen de Islam aan het voeren bent.
Is het afgeven op negers het zelfde als kritiek hebben op een ideologie ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:35 schreef Maethor het volgende:
Zulke reacties komen doorgaans niet vanzelf.![]()
de vraag luiddequote:Op vrijdag 10 november 2006 19:40 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Wat is dan zo intollerant en neo-fascistisch aan me ?
Open je nou alleen een topic om zielig te zijn? Wat wil je van al die mensen horen die dit wel lezen, maar er verder niets mee te maken hebben? Dat je gelijk hebt? Dat L_V inderdaad intolerant is?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:14 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
De opmerking van neo-nazi is toch op dit forum gemaakt.
En waarom mag de vraag niet gesteld worden dat iemand die een ander voor intolerant uitmaakt zelf niet intolerant kan zijn ?
Bekommst du nun jetzt auch eine harde Pipi, Herr Ak?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:35 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Wie scheldt er nu het meest ? Akkersloot of onze (ex) modjes.
Alsof het normaal is om voor neo-nazi uitgemaakt te worden.![]()
Heb je er nog iets aan toe te voegen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oh goody, het is nog steeds open. Wat lief van Alicey en Doffy![]()
Kusje?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je er nog iets aan toe te voegen?
quote:
Okee, ik had het ook niet echt verwacht. Maar dan sluiten we deze maar weer eens. In het nieuwe mod poll topic kan TS zijn frustraties verder kwijt.quote:Is er iets toe te voegen aan een Akkersloot topic, dan? Ik bedoel, zonder betonhamer kom je niet door die plaat voor zijn hoofd, als je met argumenten komt moet je 'je grote bek houden', als je het niet met hem eens bent, ben je een 'islamofiel'.. Ik heb er verder niks aan toe te voegen. Mijn opinie over Akje staat in de OP (geloof ik) en daar blijf ik bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |