Ik denk (ik hoop) net zoiets als die WoW pre-paidkaarten, dus inderdaad in de plaatstelijke gameshop.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:01 schreef renz0r het volgende:
Die prepaid kaarten kan je dan gewoon bij je plaatselijke gameverkoper kopen?
m'n duimen, wat doe jequote:Op vrijdag 17 november 2006 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
DMC4: Stylish Showtime
Té vet. Helaas kan ik dat niet
damn!quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:39 schreef SToRM81 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4CTy7Nx0oPI![]()
haha hij krijgt m nauwelijks kapotquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:39 schreef SToRM81 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:39 schreef SToRM81 het volgende:
Check ook die vrachtwagen maar half vol zitten met PS3's.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:14 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamevideos.com/video/id/7559
Kaz Hirai gaat los
Edit:
http://www.gamespot.com/pages/video_player/popup.php?sid=6161942&pid=
Check die vele bodyguards
Dat is ook onzin. Het blijkt wel zo te zijn dat als je HD-TV geen 720p ondersteund, dus alleen 1080i en 480p dat de ps3 het dan terug zet naar 480p. Maar dit geld alleen voor de PS3 games en niet voor Blu-ray films. En het zal waarschijnlijk wel verholpen worden met een update. Is trouwens alleen een probleem voor wat oudere HD-TV's aangezien ze tegenwoordig bijna allemaal 720p ondersteunen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:17 schreef Panick het volgende:
Ik las net ergens dat 1080P Blu-Ray films op 480p worden afgespeeld op 720P tv's omdat ze BR drive niet naar 720 kan scalen.
Dat moet onzin zijn toch? Lijkt mij erg stug namelijk.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:15 schreef kepler het volgende:
ik begrijp nu waarom je zo makkelijk je HD kan verwisselen, 1 save-game van Resistance schijnt dus 128 MB te zijn! Dat is wel erg groot
Nee hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:15 schreef kepler het volgende:
ik begrijp nu waarom je zo makkelijk je HD kan verwisselen, 1 save-game van Resistance schijnt dus 128 MB te zijn! Dat is wel erg groot
Je loopt naar een winkel waar zo'n kansloos figuur PS3's voor 600 dollar zit te verkopen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:39 schreef SToRM81 het volgende:
Ach ja dat deden ze ook met de XBox360.. Als je toch niks beters te doen hebt hequote:Op zaterdag 18 november 2006 00:39 schreef SToRM81 het volgende:
Inderdaad, mooi zo.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:22 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ach ja dat deden ze ook met de XBox360.. Als je toch niks beters te doen hebt he
Trouwens best wel een stevig ding die PS3. Hij blijft toch nog wel behoorlijk heel van zulke klappen.
Ja, ik denk dat die gozer nog het hardst lacht hoor, hij ziet een ander zomaar lachend 600 dollar verkwanselen. Als het iets van 10 euro was, zou het wel grappig zijn geweest.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:09 schreef Svensson het volgende:
[..]
Je loopt naar een winkel waar zo'n kansloos figuur PS3's voor 600 dollar zit te verkopen.
Je gooi $600,- naar dat mannetje en koopt een PS3 voor dat geld.
Dan leg je de PS3 op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn PS3 wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
PS3 is betaald door donaties van anti-PS3 fanboysquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat die gozer nog het hardst lacht hoor, hij ziet een ander zomaar lachend 600 dollar verkwanselen. Als het iets van 10 euro was, zou het wel grappig zijn geweest.![]()
ik had ergens gelezen dat de savegame dus 128MB groot was, vond het ook al erg vreemd. Maar aangezien de game zelf al iets van 30GB groot is, zag ik opzich wel enige logicaquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee hoor
Een savegame van Resistance is een paar kb
Er is ook geen enkele reden om hem 128MB groot te maken.
Er hoeft nauwelijks iets opgeslagen te worden man
Die man heeft volgens mij rancune ofzo? Als je Killzone 2 in dat filmpje vergelijkt met GoW zoals het er nu is dan weet je dat het hardstikke goed mogelijk is om het er goed uit te laten zien. Enige wat niet kan zijn de vloeiende bewegingen bij het bewegen, maar dat is logisch. Je bestuurt het karakter zelf en dan wil ik ook niet tegengewerkt worden door vage animaties. Het is nog steeds een spel, geen film.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:08 schreef Gstyles het volgende:
OMG ik dacht dus even dat Killzone 2 er, zo als de trailer liet zien, uit zou zien.. maar helaas .. zie link:
http://www.youtube.com/watch?v=F-CQ1qxxWLQ
True true.. mja we zullen zien wat het gaat worden. Gears of War ziet er echt prachtig uit op de XBOX 360.. goed dat de concurent spellen van dergelijke qualiteit op de markt brengt, dan kan het voor ons PS3-fans alleen maar gunstiger wordenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die man heeft volgens mij rancune ofzo? Als je Killzone 2 in dat filmpje vergelijkt met GoW zoals het er nu is dan weet je dat het hardstikke goed mogelijk is om het er goed uit te laten zien. Enige wat niet kan zijn de vloeiende bewegingen bij het bewegen, maar dat is logisch. Je bestuurt het karakter zelf en dan wil ik ook niet tegengewerkt worden door vage animaties. Het is nog steeds een spel, geen film.
1 woord:quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die man heeft volgens mij rancune ofzo? Als je Killzone 2 in dat filmpje vergelijkt met GoW zoals het er nu is dan weet je dat het hardstikke goed mogelijk is om het er goed uit te laten zien. Enige wat niet kan zijn de vloeiende bewegingen bij het bewegen, maar dat is logisch. Je bestuurt het karakter zelf en dan wil ik ook niet tegengewerkt worden door vage animaties. Het is nog steeds een spel, geen film.
dat d8 ik ook... mja dan vat ik nog steeds niet dat woord SCHAAL?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:07 schreef Retuobak het volgende:
Heb je die video wel eens bekeken?
Dertig supergedetailleerde mannetjes die door volumetric clouds vliegen boven een zeer gedetailleerde stad waar overal wel iets gebeurd.
Dat gaat echt niet gebeuren hoor
Lijkt me bijzonder sterk dat een savegame zulke gigantische proporties aanneemt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:22 schreef kepler het volgende:
ik had ergens gelezen dat de savegame dus 128MB groot was, vond het ook al erg vreemd. Maar aangezien de game zelf al iets van 30GB groot is, zag ik opzich wel enige logica
De schaal waarin het gebeurd in het filmpje is veels te hoog, GoW ziet er heel goed uit, maar de oppervlakte die je per keer ziet is niet heel grootquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:18 schreef Gstyles het volgende:
[..]
dat d8 ik ook... mja dan vat ik nog steeds niet dat woord SCHAAL?![]()
lijkt me ook erg sterk, maar ik heb het ergens gelezen. Kan het nu dus niet meer vindenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Lijkt me bijzonder sterk dat een savegame zulke gigantische proporties aanneemt.
Zou best kunnen. Op de PS2 kan het ook, dus waarom niet op de PS3?quote:Op zondag 19 november 2006 12:45 schreef SToRM81 het volgende:
Dit is volgens mij fake, maar het zou wel leuk zijn als ze het al voor elkaar hadden:
NES emulator
Inderdaad!quote:Op zondag 19 november 2006 00:11 schreef Cid het volgende:
Ik kan echt niet wachten op nieuwe RPG's die met een goed verhaal en graphics zoals die in GoW komen... *kwijl*
quote:PS3 has removable top plate
Casual and hardcore gamers alike looking for ways to customize their consoles have always run the risk of creating colorful paperweights. Microsoft recognized this issue and gave gamers some help in this department when they allowed the face plate of their Xbox 360 to be fully interchangeable with any custom plate that met the dimensions of their console. It now appears that Sony has taken a similar measure.
By pressing a button on the side of the PlayStation 3, the top panel of the console pops right off. The warranty sticker sits below the panel, so taking it off does not appear to void the console's warranty. Whether Sony intended for customizable tops is unknown, but it should be interesting to see if companies begin to release custom tops for the PS3 in the coming months.
Waarom fake?quote:Op zondag 19 november 2006 12:45 schreef SToRM81 het volgende:
Dit is volgens mij fake, maar het zou wel leuk zijn als ze het al voor elkaar hadden:
NES emulator
Interessant, maar ik vind de PS3 zo zwart wel mooi eigenlijk.quote:
Idd alles wat onder linux draait draait dus ook op de PS3 als het programma werkt op een PPC linux machinequote:Op zondag 19 november 2006 14:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waarom fake?
Gewoon een PPC build en je zit goed
MSN draait ook onder linux dus dat is geen probleem, kutter is het om met een toetsenbord en muis op de bank te gaan zittenquote:Op zondag 19 november 2006 15:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat wordt echt retevet met al die homebrew software.Lekker veel emulators erop, misschien weten ze zelfs MSN erop te krijgen.
Da's ook weer waar. Soms zou ik wel willen dat ik een keyboardje bij mijn PS2 had, dan kun je tenminste sneller typen. Nu moet ik supersnel over dat digitale keyboard heen en weer vliegen.quote:Op zondag 19 november 2006 16:00 schreef Tain het volgende:
[..]
MSN draait ook onder linux dus dat is geen probleem, kutter is het om met een toetsenbord en muis op de bank te gaan zitten
Volgens mij kun je er gewoon een usb keyboard op aansluiten.quote:Op zondag 19 november 2006 17:24 schreef Gstyles het volgende:
Komt er een keyboard voor de PS3 dan?
Dat bovenste plaatjequote:Op zondag 19 november 2006 20:06 schreef Panick het volgende:
Sony couldn't have any of that and are countering with their own: the Red Button and Beep of Death.
Bleep of Death..

Via bluetooth schijnt ook gewoon te werken. Een toetsenbord met een ingebouwde touchpad, net als op een laptop, zou wel ideaal zijnquote:Op zondag 19 november 2006 17:46 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je er gewoon een usb keyboard op aansluiten.
Als ze willen dat je er homebrew op kunt maken en linux erop kunt gebruiken lijkt het me ook niet meer dan logisch dat hij gewoon keyboards ondersteundquote:Op maandag 20 november 2006 12:34 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Via bluetooth schijnt ook gewoon te werken. Een toetsenbord met een ingebouwde touchpad, net als op een laptop, zou wel ideaal zijn
zelfs op de 360 werkt een USB-keyboard, alleen geen muis. En Sony heeft altijd al gezegd dat je op de PS3 ook een muis op kon aansluiten, maar misschien dat het nog niet werkt?quote:Op maandag 20 november 2006 12:41 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als ze willen dat je er homebrew op kunt maken en linux erop kunt gebruiken lijkt het me ook niet meer dan logisch dat hij gewoon keyboards ondersteund
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |