Mikadoquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Gawd je zou maar een gangbang hebben met die 63 fotomodellen
Sorry verkeerd gekeken! Ze staat wel in de cycle!quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:30 schreef JvdK het volgende:
Sara Racey-Tabrizi
Met alle zekerheid zeker de het met sexiest model..
Waarom staat zij niet in de cycle?!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
check cycle 2quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:30 schreef JvdK het volgende:
Sara Racey-Tabrizi
Met alle zekerheid zeker de het met sexiest model..
Waarom staat zij niet in de cycle?!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
maak maar lijstjesquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:41 schreef MissBliss het volgende:
Wouw leuk! maar ingewikkeld :'
Maar is ronde 1 nu al begonnen? kan ik al lijstjes gaan maken of wat is de bedoeling nu?
Ik herken die hele Sara trouwens niet meer
Nou, ik was pas op zoek en ik kon ze iig nergens vindenquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:37 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Zijn alle foto's van cycle 1 t/m 5 nog ergens terug te zien eigenlijk?
quote:* wie vond jij het knapste model?
1 Eva S3
2 Nik S5
3 Elyse S1
4 Rebecca S4
5 Mercedes S2
* wie vond jij het krengerigst, diegene die dus evil bezig was in de hele wedstrijd?
1 Robin S1
2 Jayla S5
3 Jennipher S3
4 Brandy S4
5 Xiomara S2
* wie vond je het sympatiekst/ voelde je het meeste mee mee
1 Corynn S5
2 Shandi S2
3 Mercedes S2
4 Norelle S3
5 Nik S5
* wie vond jij overall het beste presteren tijdens shoots en competitions
1 Nik S5
2 Mercedes S2
3 Eva S3
4 April S2
5 Yaya S3
* wie vond jij het meest overrated als model
1. Nicole S3
2. Michelle S4
3. Robin S1
4. Jayla S5
5. Ebony S1
* wat vond je de beste cycle?
Cycle 2, gewoon omdat ANTM toen nog 'naturel' was, en niet zo overpimped als het nu is. De modellen toen waren toch wel de leukste. Nu zien we in zowat elke cycle het Shandi-syndroom (lelijk eendje wordt mooie zwaan) en iemand die een ziekte heeft, in cycle 2 was het nog 'nieuw'.
* wat vond je de beste episode? (noem daarbij de episode waarin iemand is ge-elimineerd)
Dat was de episode waar Tiffany én Rebecca werden geelimineerd. In die aflevering maakten de dames reclame voor lingerie, terwijl ze een kussengevecht hielden met een mannelijk model. De jury was teleurgesteld in zowat iedereen toen. En Tiffany moest het ontgelden, Tyra ging helemal uit haar dak tegen haar.Het was een mijlpaal in ANTM-history toen Tyra een leeg A4 liet zien aan de bottom 2, waardoor ze dus allebei het huis uit moesten.
* wat vond je de slechtste cycle?
Geen enkele cycle was echt slecht, maar van cycle 1 herinner me ik het minste. De jury was ook niet geweldig, Kimora Lee Simmons is boring![]()
* wat vond je de slechtse episode?
De terugblikepisodes
* wat was de mooiste fotoshoot?
Toch wel die uit cycle 3, waar de dames reclame moesten maken voor diamenten ringen, en tegelijkertijd een vogelspin moesten vasthouden. Ik vond iedereens foto mooi geworden, en de foto van Eva Diva behoort toch wel tot de beste in ANTM-history. Ik vond ook de covergirlshoot in cycle 3 zeer geslaagd, maar ik ga toch voor de vogelspinshoot
* wat was de slechtste fotoshoot?
De fotoshoot uit S4 waar ze de 7 zonden moesten uitbeelden. Kahlen was net naar de begravenis geweest van een vriendin, en toen ze terug kwam, mocht ze meteen in een dooskist gaan liggentoevallig joh
* wat is de meest memorabele scene?
Dat was een scene uit S3, waar Kelle moeite had haar uiterlijk. Ze vond dat ze op een aapje leek, en deze opmerking vonden de andere donkere dames allerminst leuk. Op een gegeven moment jankte Kelle: 'I was in denial about my snout, but now I know'![]()
Ook een leuke scene, tevens uit S3: De dames moesten een beetje lopen voor 2 designers, en ze vonden dat Cassies heupen te breed waren. Toen schakelde de camera over naar Toccara...![]()
* wat is de meest memorabele quote van iemand uit de serie?
Moeilijk...we hebben natuurlijk Camille uit S2 met haar 'this is my signature walk and it is gonna make me famous' en Eva uit S3 die tegen Jennipher zei: 'first of all, I didn't know you were a bitch!' Maar ik ga toch maar voor die van Corynn uit S5; tijdens een ruzie met Lisa riep ze 'And what are you doing, alcoholic bitch!?'
* wie was je favoriside-kick? (janice, jay alexander etc..)
Janice Dickinson!
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:48 schreef Spees_Eend het volgende:
* wie vond jij het knapste model?
1 Yoanna cycle 2
2 Nicole cycle 3
3 Nik cycle 5
4 Rebecca cycle 4
5 Kahlen cycle 4
* wie vond jij het krengerigst, diegene die dus evil bezig was in de hele wedstrijd?
1 Robyn cycle 1
2 Yaya cycle 3
3 Jayla cycle 4
4 Cassandra cycle 5
5 Camille cycle 2
* wie vond je het sympatiekst/ voelde je het meeste mee mee
1 Toccora cycle 3
2 Kahlen cycle 4
3 Mercedes cycle 2
4 Ann cycle 3
5 Lisa cycle 5
* wie vond jij overall het beste presteren tijdens shoots en competitions
1 Yoanna cycle 2
2 Eva cycle 3
3 Kahlen cycle 4
4 Amanda cycle 3
5 Nik cycle 5
* wat vond je de beste cycle?
Cycle 2, leuke mensen, niet te overdreven.
* wat vond je de beste episode? (noem daarbij de episode waarin iemand is ge-elimineerd)
In cycle 2 waar de meiden naar Milaan gingen en Shandi vreemd ging, waarin April? ge-elimineerd werd.
* wat vond je de slechtste cycle?
Ik vond dat er in cylce 4 wel erg veel brakke fotoshoots waren, bijvoorbeeld de sterrenbeelden en de zeven zonden. [b]
* wat vondje de slechtste episode?
[b] Tyra die een videoclip maakte, in cylce 3?
* wat was de mooiste fotoshoot?
De zwart wit foto's van cycle 1
* wat was de slechtste fotoshoot?
Cycle 4, met de meiden rennend op de band achterna gezeten door ms. Jay ( hoe verzin je het)
* wat is de meest memorabele scene?
Go-sees in Milaan met Camille's attitude![]()
* wat is de meest memorabele quote van iemand uit de serie?
The skank ho.
* wie was je favoriete side-kick? (janice, jay alexander etc..)
Mis Jay, geweldige quotes. Maar mis Janice wel een beetje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |