quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:22 schreef PyTh het volgende:
Heb er zin in morgen!
Anders ik wel!quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:22 schreef PyTh het volgende:
Heb er zin in morgen!
Nee de oorzaak van het bagger WK is Sneijder op een verdedigende positie zetten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:56 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Veel goeie middenvelders? Dat is juist onze achilleshiel, en de oorzaak van het bagger-WK.
Landzaat? Sno ? Schaars ? Mendes ? Sneijder? VdV? Hofs? Jansen? Maduro ? Boateng ? Bommel ? Dat is toch allemaal geen consistente wereldtop, veel te grillig.
quote:Op woensdag 15 november 2006 00:21 schreef ROG het volgende:
Het (Engelse) Studio Sport is er ook bijna klaar voor.
[[url=http://xs109.xs.to/xs109/06463/studio.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Was het knokken? Zag vanmiddag al ME rijden, en wat supportersbegeleiding etc.quote:
Het staat vol met ME op de dam, zullen wel aan het kloten zijn ja.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:09 schreef Robocock het volgende:
[..]
Was het knokken? Zag vanmiddag al ME rijden, en wat supportersbegeleiding etc.![]()
Bron: Blik op Nieuwsquote:Seedorf kan lucratieve sprong maken
Het wedkantoor Unibet komt voor de interland Nederland-Engeland met een wel heel speciale gokpoging op de proppen. Er kan namelijk ingezet worden op de vraag of Clarence Seedorf tijdens het oefenduel Marco van Basten in de armen springt mocht hij scoren.
Is dat het geval dan levert dat gokkers vijftien maal de inzet op. Scoort Seedorf niet, bijvoorbeeld dankzij een gemiste penalty, dan krijgen alle deelnemers aan deze weddenschap hun inleg terug. Normaal gesproken kunnen mensen via Unibet slechts wedden op uitslagen van sportwedstrijden.
De politie verwacht dat er ongeveer 10.000 Britten naar Amsterdam komen voor de voetbalwedstrijd van woensdagavond.quote:Op woensdag 15 november 2006 07:41 schreef denthemen het volgende:
hoeveel engelse fans zijn er eigenlijk?
Tis ook op de BBCquote:Op woensdag 15 november 2006 11:56 schreef JoeyT het volgende:
Goddammit. Woon in Belgie, dus ontvang sbs niet. Is er een mogelijkheid om t op internet te volgen?
Nu weet ik ook alweer wat zo een beetje het grootste nadeel van de digiTV van KPN was.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:37 schreef Guiduuuuw het volgende:
BBC is zelfs beter om naar te kijken dan Talpa of SBS.. teminste geen reclame, maar 100% voetbal
Hij is weer heerlijk Coby.quote:ME in actie tegen voetbalsupporters
15-11-2006 De ME is woensdagmiddag rond 16.00 uur ingezet op de Geldersekade om lastige voetbalsupporters uit een café te halen.
Volgens onbevestigde berichten gaat het om Engelse supporters die in afwachting van de interland woensdag in de ArenA op de Wallen hun tijd doorbrengen.
Later meer.
(AT5)
Idd. Boula zou gewoon dé man moeten zijn daarachter in het centrum.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:37 schreef koningdavid het volgende:
Heitinga speelt in de basis i.p.v. Mathijsen. Van Basten flikt het toch weer hoor. Zo is hij niet opgeroepen, zo speelt hij toch in de basis.
Ik heb niks tegen Johnny (ik vind hem als centrale verdediger erg goed), ik had persoonlijk alleen Jaliens rechtsachter gezet en Boulah naar het centrum verplaatst.
quote:Van Gaal: ‘Rooney geen wereldtopper’Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 15 november om 17:17
In verklaringen aan de BBC Sport heeft Louis van Gaal laten weten dat Wayne Rooney nog lang geen wereldtopper is. Volgens de trainer van AZ moet de flamboyante spits van Manchester United nog een hoop leren.
"Tactisch gezien kunnen Engelse voetballer nog een hoop leren van Nederlanders. Spelers als Gerrard en Lampard behoren al wel tot de wereldtop, maar Rooney nog niet. Hij moet nog een hoop leren", aldus Van Gaal die ook aangaf dat Engeland verkeerd omgaat met haar spelers.
"Engeland had veel offensiever en creatiever moeten spelen tijdens het WK. Met dit spelersmateriaal was veel meer mogelijk geweest."
oh god, krijgen we dat weer....quote:Op woensdag 15 november 2006 18:02 schreef Jasza het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen naar deze wedstrijd gaan zeg
Mathijsen is anders ook weer hersteld, dus die zal ook nog wel aan de bak komenquote:Op woensdag 15 november 2006 16:37 schreef koningdavid het volgende:
Heitinga speelt in de basis i.p.v. Mathijsen. Van Basten flikt het toch weer hoor. Zo is hij niet opgeroepen, zo speelt hij toch in de basis.
Ik heb niks tegen Johnny (ik vind hem als centrale verdediger erg goed), ik had persoonlijk alleen Jaliens rechtsachter gezet en Boulah naar het centrum verplaatst.
BBC heeft ook eigen camera's etc en een eigen productie. De keuze is dus niet bepaald lastigquote:Op woensdag 15 november 2006 18:19 schreef Saekerhett het volgende:
Kut SBS, ik ga mooi naar de BBC kijken, breedbeeld, veel scherper en geen reclames!
En als hij nou niet in de basis zou staan?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:27 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik kijk alleen omdat Seedorf speelt...zodra die er uit moet...stop ik met kijken.
Seedorf![]()
meelezen op fok.....en als er gemeld wordt dat ie gaat invallen...meteen ff inschakelenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:13 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
En als hij nou niet in de basis zou staan?
Hoe ging je dan kijken als hij in mocht vallen?
Dan hebben we denk ik pech....quote:Op woensdag 15 november 2006 19:12 schreef Maggie het volgende:
Ja dat had ik ook al gevraagd...ik zit in de US en wil graag kijken
http://www.knvb.nl/live , maar dan moet je wel betalen.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:01 schreef Beelzebub85 het volgende:
Heuj, kan ik die wedstrijd ergens online meekijken? Ik zit op mijn werk en heb godverdegodver geen tv.....
Ik mag het hopenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:16 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
meelezen op fok.....en als er gemeld wordt dat ie gaat invallen...meteen ff inschakelen![]()
Maar gelukkig staat ie in de basis en hij zal de beste speler van NL zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |