quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:23 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zit er nog over te denken om een kaartje te kopen. Maar als Lampard niet speelt, is dat allemaal voor niets geweest
Heb ik wat gemist ofzo?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:26 schreef Grimm het volgende:
[..]
Heel Engeland kotst frank uit, ik denk niet dat Frank speelt
Speelt toch als rechtse centrale middenvelder?? Aangezien AZ 4-4-2 speelt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:30 schreef zjroentje het volgende:
Mendes speelt bij AZ ook voornamelijk in de verdediging volgens mij.
Er word gezegd dat hij te vaak meters naast schiet, en da z'n actie's nergens op slaan.quote:
Zien ze goed.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
Er word gezegd dat hij te vaak meters naast schiet, en da z'n actie's nergens op slaan.
Engelsen zien liever gerrard in het midden en becks terug.
Mendes da Silva maakte vooral indruk op het middenveld met de-punt-naar-achteren. Dat is ook de probleempositie van Oranje, dus het leek me logisch dat hij daarvoor in aanmerking zou komen met eventueel Schaars achter de hand.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:35 schreef zjroentje het volgende:
Hij speelt volgens mij ook vaak genoeg als centrale verdediger/rechtsback.
Hij speelt weer fantastisch bij Chelsea dit seizoen, dus het zou het zou lachwekkend zijn om hem ernaast te zetten. En al helemaal om dan een bankzitter van Real ervoor in de plaats te zetten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
Er word gezegd dat hij te vaak meters naast schiet, en da z'n actie's nergens op slaan.
Engelsen zien liever gerrard in het midden en becks terug.
Dan heb jij ook een beetje last van een kort geheugen, want Becks was tijdens het WK de beste van het Engelse team. Lampard was een grijze muis.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij speelt weer fantastisch bij Chelsea dit seizoen, dus het zou het zou lachwekkend zijn om hem ernaast te zetten. En al helemaal om dan een bankzitter van Real ervoor in de plaats te zetten.
Mensen blijken gewoon een kort geheugen te hebben, want voor het WK was hij in veel wedstrijden de beste van zijn team bij Engeland.
Ga ik niet ontkennen. Maar ik wil alleen aangeven dat het onzin is dat Lampard 'het niet kan' bij het nationale team. Daarvoor heeft hij al te veel goede wedstrijden gespeeld, bij voorbeeld op het vorige EK (waar hij de beste Engelsman was met Rooney), en ook vaak in de kwalificatie naar Duitsland toe.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dan heb jij ook een beetje last van een kort geheugen, want Becks was tijdens het WK de beste van het Engelse team. Lampard was een grijze muis.
Engeland moet wel een keuze maken op het middenveld, spelen met allemaal rechtsbenige middenvelders werkt niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ga ik niet ontkennen. Maar ik wil alleen aangeven dat het onzin is dat Lampard 'het niet kan' bij het nationale team. Daarvoor heeft hij al te veel goede wedstrijden gespeeld, bij voorbeeld op het vorige EK (waar hij de beste Engelsman was met Rooney), en ook vaak in de kwalificatie naar Duitsland toe.
Maar ik zie niet waar Beckham-Lampard een keuze moet zijn. De een speelt op rechts, de ander op links.
Idd. Want wie staat er dan? Flurbyquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:36 schreef gitaarsnaar het volgende:
ook weer kut dat De Cler afgevallen is trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |