abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43422843
quote:
Amsterdam ArenA goed gevuld

Met op dit moment ruim 42.000 verkochte kaarten is de Amsterdam ArenA volgende week goed gevuld. De Engelse ploeg weet zich in Amsterdam gesteund door circa zesduizend fans.
Deze kaarten zijn via de Engelse voetbalbond verspreid onder de geregistreerde leden van de Engelse supportersclub "EnglAndFans". Vanwege de grote belangstelling - de Engelse FA kreeg ruim twaalfduizend kaartaanvragen - moesten zesduizend belangstellenden worden teleurgesteld.

Toegangsbewijzen voor het treffen in Amsterdam zijn tot en met een dag voor de wedstrijd - zonder Club Card - verkrijgbaar via de verkooppunten van TicketBox. Prijzen vanaf ¤ 20,-. Conform de afspraken die gemaakt zijn met de lokale autoriteiten, is op de dag van de wedstrijd geen kaartverkoop bij de kassa's van het stadion.

De aftrap in de Amsterdam ArenA, waar bij KNVB-wedstrijden maximaal 49.000 mensen kunnen plaatsnemen, is om 20.00 uur.
quote:
Paul de Leeuw en Ruth Jacott zingen volksliederen

Paul de Leeuw en Ruth Jacott vertolken voorafgaande aan het oefenduel met Engeland de volksliederen.
De Leeuw neemt het Wilhelmus voor zijn rekening, terwijl Jacott de Engelse hymne "God save the Queen" zingt.

Sinds de KNVB er begin vorig seizoen voor heeft gekozen om het Wilhelmus te laten zingen door steeds wisselende artiesten, hebben achtereenvolgens Glennis Grace, Thé Lau, Jan Smit, Guus Meeuwis, Loïs Lane, Xander de Buisonjé, BZN (Carola Smit en Jan Keizer), Replay, Esther Hart, Ellen Eeftink (Idol-finalist 2006), Hind (Idol-finalist 2003) en Bastiaan Ragas de vaderlandse hymne voor hun rekening genomen.
quote:
Amsterdam ArenA decor 'dartsinterland'

De Amsterdam ArenA is woensdag ook het decor van een 'dartsinterland' tussen Nederland en Engeland. Tijdens de rust van Nederland-Engeland nemen landgenoot Co Stompé, alias "The Matchstick", en de Engelse dartsspeler Darryl Fitton ("The Dazzler") het op de middenstip tegen elkaar op.
Zowel Stompé als Fitton zijn in voorbereiding op The Lake Side 2007, het officieuze wereldkampioenschap darten, dat in januari in Engeland gespeeld wordt. Beiden darters worden ondersteund door een supporter uit hun land die door de twee hoofdrolspelers zelf uit het publiek wordt gepikt. Het is de bedoeling dat ze gedurende de pauze maximaal een leg spelen. De verbale begeleiding wordt verzorgd door 'master caller' en SBS6-dartscommentator Jacques Nieuwlaat.

Het idee de voetbalinterland en de dartswedstrijd te combineren kwam van voetballiefhebber Fitton zelf en is vervolgens uitgewerkt door de Chiel van Praag Groep, waar zowel Stompé als Fitton onder contract staan, en de voetbalbond.
quote:
Sno en Mendes in keurkorps Oranje

Bondscoach Marco van Basten heeft zijn selectie gepresenteerd voor de oefeninterland tegen Engeland, volgende week woensdag. In de Amsterdam Arena behoren onder meer David Mendes da Silva en Evander Sno tot de selectie.

De complete Oranje-selectie:

Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (AZ).

Verdediging: Khalid Boulahrouz (Chelsea), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Joris Mathijsen (Hamburger SV), André Ooijer (Blackburn Rovers).

Middenveld:
Denny Landzaat (Wigan Athletic), Hedwiges Maduro (Ajax), David Mendes da Silva (AZ), Stijn Schaars (AZ), Wesley Sneijder (Ajax), Evander Sno (Celtic), Rafael van der Vaart (Hamburger SV).

Aanval: Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuyt (Liverpool), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Chelsea), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic).
pi_43422887
Wel Landzaat en geen Afellay.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:32:53 #3
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_43422980
Weinig verrassende namen als ik eerlijk ben
Ben benieuwd hoe Sno het gaat doen
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:33:31 #4
67174 Dos37
Come on Twente
pi_43423003
Geen Boschker
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:35:21 #5
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_43423058
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:33 schreef Dos37 het volgende:
Geen Boschker
geen vd Sar
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:35:53 #6
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_43423079
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:35 schreef Bjoro het volgende:

[..]

geen vd Sar
Nope, die laat deze interland schieten
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_43423091
Het zal Stekelenburg, Boulahrouz, Ooijer, Mathijsen, Gio, Landzaat, Sneijder, Schaars, van Persie, Huntelaar, Robben denk ik worden.
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:36:41 #8
67174 Dos37
Come on Twente
pi_43423096
Doe dam maar Timmer.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_43423099
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:35 schreef Bjoro het volgende:

[..]

geen vd Sar
Die neemt rust. Was bij de voorselectie al bekend
pi_43423156
Affelay zal wel voor Marokko gaan kiezen nu.
Hoi.
pi_43423159
Geen Afellay, maar wel Sno.

En die dartinterland. !

[ Bericht 37% gewijzigd door zjroentje op 10-11-2006 12:46:09 ]
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:40:45 #12
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43423229
Come on England!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:44:20 #13
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_43423328
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:33 schreef Dos37 het volgende:
Geen Boschker
idd
De Narcis van Gabon
pi_43423352
Ja, ik snap het niet een erg middelmatige voetballer van Wigan Atletic die elke keer het vertrouwen krijgt.
lollig
pi_43423416
Sno .

Come on England idd
pi_43423463
Verliezen we dus 2 interlands op 1 avond
Hoi.
pi_43423720
Is Timmer weer terug bij AZ?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_43423951
quote:
Geen Afellay maar Sno en Mendes bij Oranje

10/11/2006 12:40

Evander Sno en David Mendes Da Silva mogen zich komende maandag voor het eerst melden bij de selectie van het Nederlands elftal. Bondscoach Marco van Basten nam het tweetal middenvelders op in zijn selectie voor de oefeninterland tegen Engeland, van komende woensdag.
David Mendes Da Silva is bezig aan een goed seizoen bij AZ. Onder Louis van Gaal is de 24-jarige Rotterdammer uitgegroeid tot een vaste waarde in de basis van de Alkmaarders.

Dat kan nog niet worden gezegd van Evander Sno. De negentienjarige middenvelder startte in de Schotse competitie pas drie keer in de basis van Celtic. Tevens mocht hij vijf keer invallen van coach Gordon Strachan.

Van Basten liet Tim de Cler en Demy de Zeeuw afvallen voor de oefeninterland, waarvoor eerder al Edwin van der Sar bedankte. De bondscoach besloot tevens Ibrahim Afellay nog niet op te roepen. Hij wil de middenvelder van PSV eerst nog een keer spreken over diens keuze tussen Marokko en Nederland.

Hedwiges Maduro keert terug bij Oranje. De Ajacied kende een moeizame seizoensstart, kampte met vormverlies en vermoeidheid. De laatste weken is hij echter weer een vaste waarde in de basis van de Amsterdamse club.

Naast Maduro zal ook Rafael van der Vaart zijn comeback maken. De aanvoerder van Hamburger SV ontbrak de laatste interlands vanwege een heupblessure.
Komt hij weer lekker op tijd mee, Hij heeft zijn keuze al gemaakt. Maar ja, Ajax - PSV is pas zondag. Afellay komt dan pas naar de Arena. Stel je voor dat hij een weekje niet in de Arena zit.

Die selectie van Sno is natuurlijk ook belachelijk. Waterreus zei het treffend laatste keer in Studio Voetbal: "als je vroeger een telefoontje kreeg dat je voor Oranje geselecteerd was, dan was echt super speciaal". Nu speel je 2 x in de basis bij AZ en je zit al bij de selektie.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_43424047
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Is Timmer weer terug bij AZ?
Zeer scherp, +1.
Hoi.
  vrijdag 10 november 2006 @ 13:12:26 #20
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_43424166
Als ik van Basten inschat gaat Robben dit keer niet spelen.
pi_43424172
Is het iemand al opgevallen dat hij Heitinga niet geselecteerd heeft?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_43424301
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:12 schreef koningdavid het volgende:
Jammer dat het niet opweegt tegen al die andere slechte keuzes van hem.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  vrijdag 10 november 2006 @ 13:18:20 #23
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43424346
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:12 schreef koningdavid het volgende:
Heitinga staat niet geweldig te spelen inderdaad maar het wel opnieuw selecteren van Maduro en ook de selectie van Sno is natuurlijk een lachertje.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 10 november 2006 @ 13:18:46 #24
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_43424360
Sno krijgt 2 trainingen om te bewijzen dat ie het "niveau" nog niet aankan....
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_43424427
Wel opvallend: er is meer één rechtshalf geselecteerd: Landzaat.
En er zijn drie verdedigende middenvelders geselecteerd: Maduro, Sno en Mendes da Silva.
Voor welke positie komt Schaars in aanmerking? De linkshalf/10 positie is al ruim bezet door Van der Vaart en Sneijder.

Ik snap er niks van.
pi_43424530
Ik zit er nog over te denken om een kaartje te kopen. Maar als Lampard niet speelt, is dat allemaal voor niets geweest
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 10 november 2006 @ 13:24:26 #27
148029 Roedah
The Pride Of Limburg
pi_43424553
Dat is nu de hele bedoeling: dat we dr niks meer van snappen. Selectiebeleid is gewoon bagger, iedere keer n ander smoesje (dubbel bezette plaatsen idd., wat ook nu niet het geval blijkt)...

Ik kan er wel om lachen, nu maar hopen dat ze gigantisch op hun bek gaan
--= Roda Jc =--
--= Arsenal =--
  vrijdag 10 november 2006 @ 13:26:04 #28
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43424608
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:23 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zit er nog over te denken om een kaartje te kopen. Maar als Lampard niet speelt, is dat allemaal voor niets geweest
Heel Engeland kotst frank uit, ik denk niet dat Frank speelt
  vrijdag 10 november 2006 @ 13:27:55 #29
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_43424661
Sno wel .

Nou ja, ik ben benieuwd.
  vrijdag 10 november 2006 @ 13:28:08 #30
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43424667
Wat een magere verdediging, hij selecteerd 7 middenvelders voor 3 positie's :S