Blufquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
Of je rent gewoon naar binnen en trapt alles kapot.
hahahaquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
Als jij met fotobewijs komt dat je daar 10 hei machines hebt staan mag die terug naar gc!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:29 schreef SaferSephy het volgende:
ja maar dat is het echt niet!
Volgens mij word je dan door de aanwezige mensen ter plekke gelyncht.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
Van die opdraai muisjes naar binnen smokkelen als alles bijna staat en die loslaten tussen de steentjes!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:24 schreef SaferSephy het volgende:
Domino D-Day!
Wordt het niet eens tijd dat er nu eens een keer ECHT een aanval plaatsvindt op al die steentjes. Het moest maar eens afgelopen zijn met het uitmelken van wat ooit gewoon iets leuks was.
Spui hier ideeen voor het omver werpen van deze record poging!
Ik zeg, plaats een 10 tal hei machines naast het complex en ga helemaal los!
OOHHH wat lijkt me DAT toch heerlijk!!! Schreeuwend die toko door rennend en maar schoppen xDquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
Whehe. Hehe.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:39 schreef boem-dikkie het volgende:
moeten we daar zeker iemand gaan stenigen![]()
hahahahquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Die studentjes hebben die steentjes toch niet gelegd, dat laten ze door Polen doen.
Maar dat vertellen ze niet bij sbs
Een stuk of wat dj's huren die in de zomer de kinderdisco op de campings verzorgen en ze dan op een rijtje voor de ingang van het d-day gebouw zetten, volume vol open en de hardste terror opzetten die je maar kunt vinden, zoiets?quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:40 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
OOHHH wat lijkt me DAT toch heerlijk!!! Schreeuwend die toko door rennend en maar schoppen xD
Maar waarschijnlijk breken die studentjes je dan echt af met z'n 50en
Mus is wel een beetje geweest weer.
Het idee om met decibellen aan de gang te gaan is wel goed. Maar hoe komen we aan die spullen daarvoor?
Een paar soundsystems regelen. Op illegale feestjes staat altijd genoegquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:40 schreef SaferSephy het volgende:
Het idee om met decibellen aan de gang te gaan is wel goed. Maar hoe komen we aan die spullen daarvoor?
is wel lekker actueel. Gooien we ook direct Wouter Bos naar binnen, die draait zo veel dat ie geheid de helft omflikkerdquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:13 schreef Vladimiiiiir het volgende:
gooi een pijlstaartrog inclusief crofty bomb naar binnen. zal ze leren!
Waarom in beslagname?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een paar soundsystems regelen. Op illegale feestjes staat altijd genoeg. De kans op in beslag name is alleen wel een beetje groot
. Of je moet alles in een vrachtwagen proppen, 5 minuutjes knallen en daarna snel wegrijden.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:13 schreef Vladimiiiiir het volgende:
gooi een pijlstaartrog inclusief crofty bomb naar binnen. zal ze leren!
idd, of iets creatiefs met een paintballgun.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:24 schreef Megalomaniac het volgende:
Stuiterballen naar binnen gooien.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Of vlak voor zo'n spectaculaire dominoding het eerste steentje vastplakken.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Of vlak voor zo'n spectaculaire dominoding het eerste steentje vastplakken.
Die heb ik wel...10 hoorngeladen subs van 1,5kW op een rij geeft best wel wat drukquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:40 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
OOHHH wat lijkt me DAT toch heerlijk!!! Schreeuwend die toko door rennend en maar schoppen xD
Maar waarschijnlijk breken die studentjes je dan echt af met z'n 50en
Mus is wel een beetje geweest weer.
das helemaal ultiem, gewoon zo'n karretje en dan al die halvegare steentjesneerzetters erachter aan rennen.quote:
Dat moet wel mogelijk zijn. gewoon 1 met cameraatje erop. Probleem is dat als je het pand niet kent niet ver komt, en het lijkt me sterk dat ze daar de deuren open laten staan omwille van goede ventilatiequote:Op vrijdag 10 november 2006 13:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
das helemaal ultiem, gewoon zo'n karretje en dan al die halvegare steentjesneerzetters erachter aan rennen.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:38 schreef Jordy-B het volgende:
De zwaarste aanslag op Domino DDay is natuurlijk een excursie van basisschoolkinderen.
*rikketikketikketikke* "sorry!"... *rikketikketikke* "Wow, het is helemaal een schilderij man, echt wel vet" *rikketikketikke* "Dude, laten we er nog een proberen!" *rikketikketikke*...
En dan zo'n lerares die gelijk naar de heupfles grijpt...
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |