Maar waarschijnlijk zit mathijs al op de helft van zijn stageperiode en is het moeilijk om nu nog te wisselenquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:56 schreef tonks het volgende:
Dat gedrag moet je niet pikken mathijz van niemand niet
Dat werd mij achteraf ook verteld dat ik dat had moeten doen. Omdat ik dat niet gedaan had en het zelf had 'opgelost' kreeg ik een onvoldoendequote:Op dinsdag 14 november 2006 09:49 schreef Rann het volgende:
Ik zou naar me stagebegeleider op school bellen en even vertellen hoe en wat ?...misschien een idee, hun kunnen er vaak nog meer mee dan dat je zelf kan
Daar heb ik zelf ook al aan gedacht ja. Dat ga ik vandaag ook maar eens even doen, want inderdaad. Een onvoldoende heb ik geen zin in. Zeker niet als de drie maanden er bijna opzitten en ik nog maar een paar weken hoef...quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:49 schreef Rann het volgende:
Ik zou naar me stagebegeleider op school bellen en even vertellen hoe en wat ?...misschien een idee, hun kunnen er vaak nog meer mee dan dat je zelf kan
Als je het naar je zin hebt op stage en alles loopt op rolletjes dan maakt het ook niet zoveel uit. Het probleem bij mij is dat de chef het mij onmogelijk probeert te maken om fatsoenlijk te functioneren. Kijk, als het aan mezelf ligt, dan ben ik de eerste die dat toegeeft. Maar in dit geval ligt het niet alleen aan mezelf.. Doordat zij mij tegenwerkt, verlies ik mijn motivatie en heb er geen zin meer in.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:55 schreef T1andonly het volgende:
Ja het is verstandig om je begeleider van school op te bellen. Maar die hebben vaak ook maar 'n zeer beperkt inzicht van het reilen en zeilen op 'n stageplaats.
Mijn begeleider die weet maar heel weinig van wat er nu allemaal precies gebeurd hier en dat maakt mij persoonlijk niet zoveel uit ook
Zoiets lijkt me echt ideaal. Dat mensen tenminste weten wat er (ongeveer) speelt binnen een bedrijf.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:06 schreef Stranger het volgende:
Mijn stagebegeleider vanuit de opleiding is juist heel betrokken bij de bedrijven en weet heel goed hoe het er gaat. Misschien omdat we een klas van minder dan 10 studenten en het vakgebied ook redelijk klein en ons-kent-ons is, maar toch.
Ik ben ook in Augustus begonnen en de eerste 5 weken heb ik geeneens reactie gehad op e-mails. Telefonisch was die sowieso niet bereikbaar.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:07 schreef tonks het volgende:
Mijn stage begeleider heb ik 1 keer gezien, zit er nu vanaf augustus
Dit is mijn 2e stage, ik zat eerst bij een ander bedrijf met een eikel als baas en ik mocht met een pentium 2 die heel vet was want die stond in de keuken werkenquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:09 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik ben ook in Augustus begonnen en de eerste 5 weken heb ik geeneens reactie gehad op e-mails. Telefonisch was die sowieso niet bereikbaar.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:24 schreef ijsmeis het volgende:
Ik uhhhh!!! Dinges!
2400+ op 2 GHzquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:25 schreef Zosk het volgende:
AMD Athlon(tm) XP 2400+
Kloksnelheid: 2,00 GHz
256 MB RAM-geheugen
![]()
Ik werk thuis niet met AMDquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:28 schreef T1andonly het volgende:
[..]
2400+ op 2 GHzVolges mij heb ik thuis 'n 2800+ die ook 2 GHz heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |