abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43534527
Nou dat smsje is inderdaad in zo'n soort "setting" verstuurd. Alleen het is 'n vrij onschuldig smsje als je het helemaal zou lezen, alleen het gedeelte wat over dat meisje ging heb'k per ongeluk naar haar gestuurd

En als ik hetzelf nalees dan ziet het er ook zeer komisch uit, alleen zij zal daar wel niet zo blij mee zijn. Dus ik heb wat uit te leggen en in principe kan ik het alleen fout uitleggen
pi_43534774
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 08:56 schreef tonks het volgende:
Dat gedrag moet je niet pikken mathijz van niemand niet
Maar waarschijnlijk zit mathijs al op de helft van zijn stageperiode en is het moeilijk om nu nog te wisselen
Welkom op FOK!
  dinsdag 14 november 2006 @ 09:45:26 #128
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_43534905
Ik ben ziek thuisgebleven vandaag. Vond het niet verstandig om te gaan, want anders steek ik iedereen daar aan.

Daarnaast is het ook goed om even een dagje na te denken, want net als Mathijs heb ik ook gezeik op stage. Weliswaar niet in die mate, maar wel om me serieus zorgen over te maken. Ik hoef nog maar tot eind november en vrees dat ik op deze manier op een onvoldoende afsteven, terwijl dat absoluut niet terecht is. Maar ja, als de chef de pik op je heeft, dan gaat ZE er mee dreigen
Let's go fucking Mental.
pi_43534916
Maar het lijkt me evengoed heel zwaar om zo in onzekerheid te zitten over je stage. Als mijn stage me echt tegen zou zitten dan zou ik me op 'n moment niet meer kunnen motiveren en dan kan'k echt beter gewoon thuis blijven
pi_43534962
Dat had ik dus ook op me vorige stage en toen waren het maar 10 weken. Uiteindelijk is het bij 5/6 gebleven en ben ik ook gestopt met de opleiding. Toevallig dat die winkel in dit dorp is en het alweer 2 jaar geleden is. Sindsdien ben ik 2 keer in die winkel geweest en dat is afgelopen maand geweest voor de stage
Welkom op FOK!
pi_43534971
Ik zou naar me stagebegeleider op school bellen en even vertellen hoe en wat ?...misschien een idee, hun kunnen er vaak nog meer mee dan dat je zelf kan
Dussss.... ?
pi_43534992
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:49 schreef Rann het volgende:
Ik zou naar me stagebegeleider op school bellen en even vertellen hoe en wat ?...misschien een idee, hun kunnen er vaak nog meer mee dan dat je zelf kan
Dat werd mij achteraf ook verteld dat ik dat had moeten doen. Omdat ik dat niet gedaan had en het zelf had 'opgelost' kreeg ik een onvoldoende

Dus je kunt iid het beste bellen ipv het zelf proberen op te lossen
Welkom op FOK!
  dinsdag 14 november 2006 @ 09:52:52 #133
113712 Freshthinking
pi_43535035
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:49 schreef Rann het volgende:
Daar heb ik zelf ook al aan gedacht ja. Dat ga ik vandaag ook maar eens even doen, want inderdaad. Een onvoldoende heb ik geen zin in. Zeker niet als de drie maanden er bijna opzitten en ik nog maar een paar weken hoef...
Let's go fucking Mental.
pi_43535083
Ja het is verstandig om je begeleider van school op te bellen. Maar die hebben vaak ook maar 'n zeer beperkt inzicht van het reilen en zeilen op 'n stageplaats.

Mijn begeleider die weet maar heel weinig van wat er nu allemaal precies gebeurd hier en dat maakt mij persoonlijk niet zoveel uit ook
  dinsdag 14 november 2006 @ 09:57:53 #135
113712 Freshthinking
pi_43535134
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:55 schreef T1andonly het volgende:
Ja het is verstandig om je begeleider van school op te bellen. Maar die hebben vaak ook maar 'n zeer beperkt inzicht van het reilen en zeilen op 'n stageplaats.

Mijn begeleider die weet maar heel weinig van wat er nu allemaal precies gebeurd hier en dat maakt mij persoonlijk niet zoveel uit ook
Als je het naar je zin hebt op stage en alles loopt op rolletjes dan maakt het ook niet zoveel uit. Het probleem bij mij is dat de chef het mij onmogelijk probeert te maken om fatsoenlijk te functioneren. Kijk, als het aan mezelf ligt, dan ben ik de eerste die dat toegeeft. Maar in dit geval ligt het niet alleen aan mezelf.. Doordat zij mij tegenwerkt, verlies ik mijn motivatie en heb er geen zin meer in.
Let's go fucking Mental.
pi_43535194
Zo'n dingen moet je gewoon duidelijk aangeven bij je school. Het liefst moet je daar optijd mee beginnen, maar vaak wacht je daar nog mee.
Zo'n dingen kunnen gebeuren. Je moet maar net een begeleider hebben waar je niet mee op kan schieten en die 'n heel ander beeld heeft bij 'n stagiaire.

Hier gaat het voorlopig wel goed, maar ik merk ook dat nu de laatste periode er wat minder voor mij te doen is.
pi_43535311
Mijn stagebegeleider vanuit de opleiding is juist heel betrokken bij de bedrijven en weet heel goed hoe het er gaat. Misschien omdat we een klas van minder dan 10 studenten en het vakgebied ook redelijk klein en ons-kent-ons is, maar toch.
pi_43535343
Mijn stage begeleider heb ik 1 keer gezien, zit er nu vanaf augustus
pi_43535365
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:06 schreef Stranger het volgende:
Mijn stagebegeleider vanuit de opleiding is juist heel betrokken bij de bedrijven en weet heel goed hoe het er gaat. Misschien omdat we een klas van minder dan 10 studenten en het vakgebied ook redelijk klein en ons-kent-ons is, maar toch.
Zoiets lijkt me echt ideaal. Dat mensen tenminste weten wat er (ongeveer) speelt binnen een bedrijf.
Maar 'n commerciele studie (ik doe Commercieel Management) is zo breed georienteerd dat de verscheidenheid van bedrijven zo verschillend is. Ik loop stage bij 'n conceptontwikkelaar op het gebied van breedbandcommunicatie en anderen lopen stage bij 'n modellenbureau.

Ik heb wel geleerd at ik voor m'n eindstage terecht wil komen in 'n goede omgeving en ook wat actiever opzoek ga na 'n bedrijf dat bij me zal gaan passen.
pi_43535382
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:07 schreef tonks het volgende:
Mijn stage begeleider heb ik 1 keer gezien, zit er nu vanaf augustus
Ik ben ook in Augustus begonnen en de eerste 5 weken heb ik geeneens reactie gehad op e-mails. Telefonisch was die sowieso niet bereikbaar.
  dinsdag 14 november 2006 @ 10:14:29 #141
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43535483
Het leven van een stagaire gaat niet over rozen.
Het gaat over miljoenen kopietjes, bakken vol papierafval en dienbladen vol koffie, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43535512
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:09 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Ik ben ook in Augustus begonnen en de eerste 5 weken heb ik geeneens reactie gehad op e-mails. Telefonisch was die sowieso niet bereikbaar.
Dit is mijn 2e stage, ik zat eerst bij een ander bedrijf met een eikel als baas en ik mocht met een pentium 2 die heel vet was want die stond in de keuken werken . ik ga echt niet overleggen of ik dan wegga, ik zei doei en een week later had ik een andere plek
pi_43535618
Ik heb 'n heel stoere Pentium 3 met 500 hele megahertzen. Maar die is gewoon goed werkbaar
pi_43535717
Ik pentium 4 2,8ghz
pi_43535723
Ik uhhhh!!! Dinges!
pi_43535749
AMD Athlon(tm) XP 2400+
Kloksnelheid: 2,00 GHz
256 MB RAM-geheugen

Welkom op FOK!
pi_43535757
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:24 schreef ijsmeis het volgende: