abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43507383
Waarom heb ik het idee dat het hele world of warcraft topic ook stageloopt?
pi_43507403
Omdat de meeste waarschijnlijk ICT doen
Welkom op FOK!
pi_43507440
Ik heb juist WoW aangeschaft omdat ik stage ging lopen en door de weeks 's avonds niet meer zomaar de kroeg in kon Toch nog iets semi-sociaals doen in de avonden.
pi_43507472
mensen nog 2 en half uur
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43507498
nog anderhalf uur, en ik heb WoW aangeschaft omdat ik het me leuk leek
Welkom op FOK!
pi_43507868
LOL nog een uurtje of 2....heb WoW al LANG !
Dussss.... ?
  maandag 13 november 2006 @ 15:01:19 #107
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_43508547
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:19 schreef LunaticLaUrA het volgende:

[..]

Sounds good! En gaat het handboek werken ?
Vooralsnog wel, misschien nog hier en daar wat aanvullen / verbeteren

Kan voor vandaag niet verder, begeleidster is in bespreking, dan maar wachten tot half 6
Zing met me mee tot morgenvroeg....
pi_43509069
Ik erger me nog altijd dood aan een collega, wat ben ik blij als ik hier weg ben.
Iemand trouwens enig id waarom sommige mensen (lees mijn vervelende collega) altijd hardop praten en overal reactie op willen? ik word er ongelooflijk zat en ziek van!
Dan gaat ie praten over iets wat totaal niets met mij te maken heeft.. maar wil daar wel reactie op.
Bijvoorbeeld: "ik ga even wat contracten maken, wat vind je daarvan?" "god o god die voicemail is echt iritant" "datum datum dan is hij zoveel jaar, dat klopt toch? waarop hij meteen zelf het antwoord geeft" GODVER! ik ben er helemaal zat van.. help
Zo niet.. dan toch!
pi_43509168
gewoon bitchslappen
Dussss.... ?
pi_43509254
Nou kaartjes geknipt vandaag
pi_43509303
Ik ben trouwens ziek vandaag, dus niet naar m'n stage geweest. Vanmorgen m'n begeleider laten weten dat'k er niet was, maar daar geen reactie op gehad.

Ik ga eens kijken of er morgen nog wat werk voor me klaar ligt. Ik hoop het wel eerlijk gezegd.
Deze week nog 3 dagen stage lopen en dan is't weekend.
tussendoor mag'k nog 'n dag naar m'n school toe
pi_43509344
Maar je bent dus alweer beter?
Welkom op FOK!
pi_43509599
Nee ik verveel me zo erg dat'k gewoon naar m'n stage ga ik heb evengoed last van m'n maag, maar van thuis zitten wordt dat ook nix beter heb ik gemerkt
pi_43509813
nog anderhalf uur mensen hou vol!!!!
pi_43509959
nog een uurtje hier.....argh...laag hangende zon in me gezicht
Dussss.... ?
pi_43509975
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:33 schreef T1andonly het volgende:
Nee ik verveel me zo erg dat'k gewoon naar m'n stage ga ik heb evengoed last van m'n maag, maar van thuis zitten wordt dat ook nix beter heb ik gemerkt
gewoon uitzieken, is veel beter
Welkom op FOK!
pi_43511987
nog een kwartier heb me echt goed vermaakt vandaag... In het filiaal in Engeland krijgen ze een stel nieuwe pc's. Of we gaan ze hier configureren en dan opsturen of er moet iemand naar toe... Ik hoop echt zooo dat ik mee mag
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_43527096
Ik heb (weer) een probleem met mijn stage

Donderdag komt mijn stagebegeleider vanuit het horizon (ROC) Daarvoor moeten een paar formulieren ingevuld worden. Die lever ik deze middag in.

Hij: ah, ze zijn daarwel laat mee.
ik: Heb ze al een tijdje liggen.
Hij: had je dat niet eerder kunnnen geven?
ik: Ja, maar opzich vind ik maandag optijd voor iets wat donderdag af moet.
Hij Vind jij dat? O, nou blablablabla
Ik: Ik ga die discussie niet aan. (Ik mag toch ook geen discussie aangaan) En ik keer mn rug om en ga terug naar mijn werkplek.
Hij: MATHIJS!!!! HIERKOMEN.
(ik loop erheen)
DENK JE DAT IK OP JOU ALS STAGIAR ZIT TE WACHTEN ()&*@*(&@#
Ik: Nee
Hij: NOU DAN KAN JE NU KIEZEN OF JE GAAT JE JAS PAKKEN OF JE GAAT JE JAS PAKKEN. Je hebt geluk dat je Gert je brengt.
(Ja ik word bijna elke dag gehaald en gebracht, duz naar huis gaan is niet echt een optie )
Nja ik keer me weer om en ga aan het werk. 5 minuten doodse stilte

Nu hoor ik van een collega met wie ik naar huis reed. dat ik geen respect voor hem zou opbrengen
(nee op deze manier niet nee) Verder zou ik veel fouten maken. Iets waar gert het niet mee eens is, en zelf maakt hij dezelfde fouten en durft hij dat niet toe te geven. Ookal is het overduidelijk dat ik gelijk heb

Toen ik wegging zei hij nog wel tot morgen

Ja wat moet ik nou, wegblijven of morgen komen

Nu ga ik morgen wel heen, op de fiets want mn collega is morgenmiddag vrij. Maarja dit word morgen een lange dag en heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken op dit moment.
pi_43527338
Succes
Dan gaje ook niet echt met plezier naar je werk toe.
pi_43534090
Die kneus begint ook om niets te flippen ><
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_43534146
mensen zijn er weer nog 8 uur
pi_43534169
Dat gedrag moet je niet pikken mathijz van niemand niet
pi_43534308
Ik ben weer aangekomen op m'n stageplek. Ik voel me nog steeds ziek en misselijk, dus ik ga eens kijken wat de dag voor me gaat brengen vandaag.

Ik hoop nu toch 'n aantal dingen af en te krijgen en tussendoor moet ik ook nog 'n meisje smsen die'k 'n nogal onduidelijk smsje verstuurd had.
pi_43534356
M'n begeleider is er pas over 'n half uurtje dan kan ik al mooi 'n aantal dingetjes af hebben.
pi_43534458
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:09 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben weer aangekomen op m'n stageplek. Ik voel me nog steeds ziek en misselijk, dus ik ga eens kijken wat de dag voor me gaat brengen vandaag.

Ik hoop nu toch 'n aantal dingen af en te krijgen en tussendoor moet ik ook nog 'n meisje smsen die'k 'n nogal onduidelijk smsje verstuurd had.
Dat heb ik meestal op zondag ochtend om 3 uur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')