HTML is nog te doenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:23 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb helemaal geen ICT/programmeeer of technische achtergrond, maar ik ben nu wel mooi 'n nieuwsbrief in HTML aan't schrijven.Het gaat me beter af dan ik verwacht had.
Ik vond mezelf al 'n hele held dat ik 'n "interne link" in die nieuwsbrief gekregen heb. Normale mensen noemen dat gewoon een "anchor" dacht ik.quote:
basisscholen op woensdag maar halve dagen.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:32 schreef Rann het volgende:
omfg 1,5 uur ?!...
Ik zit hier tot 4....
Nada, noppes, niks.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:45 schreef miss-scofield het volgende:
Dat zijn wel leuke stages allemaal!!
En niemand krijgt een echte vergoeding?
Je loopt stage op een basisschool maar kan wel lekker internetten?! Hoe dat zo... Ik heb 3 jaar lesgegeven op een basisschool.. ze hadden amper internet..laat staan dat ik er dehele dag op kon zittenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
basisscholen op woensdag maar halve dagen.
ik doe een ICT stage, dus niet als leraarquote:Op woensdag 15 november 2006 11:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Je loopt stage op een basisschool maar kan wel lekker internetten?! Hoe dat zo... Ik heb 3 jaar lesgegeven op een basisschool.. ze hadden amper internet..laat staan dat ik er dehele dag op kon zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |