nee nee, hij stond op de FP in een nieuwsbericht als 'moeilijkste' sudoku puzzel die bestaat.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:05 schreef stame het volgende:
Ik zou er vanmiddag eens ff aan gaan beginnen.
Je hebt 'm toch niet zelf verzonnen he? Dat ie dadelijk niet klopt
ik ook nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:47 schreef boem-dikkie het volgende:
ik kan nog steeds geen één vinden
In het begin is het ook veelal proberen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:47 schreef boem-dikkie het volgende:
ik kan nog steeds geen één vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft me 2.5 uur gekost om op te lossen![]()
(leve de NS)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Ik kan je mijn werkwijze wel uitleggen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Zouden jullie zo lief willen zijn om het ook te posten als jullie iets gevonden hebben? Kun je andere fokkers weer bij helpen![]()
Spoilers.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Tof!
Zal ik het painten en posten ? Of houden we het in een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb 'm ff in Word overgetypt... best wel simpel!
[ Bericht 25% gewijzigd door Anne op 10-11-2006 11:20:08 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |