Ik heet Raymondquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, veel trainen. Klaas-Jan is ook popi nu.
Ik koop standaard een zak sla en een komkommer. Voor het gevoel dat ik toch nog gezond leefquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik twijfel nu ook of ik gewoon sperziebonen met een biefstukje en aardappelkroketjes ga eten of gewoon die vriezer plunder.
Ik vreet altijd een zak friet leeg en daarna een stel frikadellen. Om dat goede gevoel te bewaren neem ik altijd een vitaminepilletje achterafquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik koop standaard een zak sla en een komkommer. Voor het gevoel dat ik toch nog gezond leef
Ik zit nu pepernoten te schranzen, ik heb vanochtend vanmiddag een pak Jus d'Orange en een paar manderijntjes. Ik eet ook wel gezondquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik koop standaard een zak sla en een komkommer. Voor het gevoel dat ik toch nog gezond leef
Everybody loves Raymondquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heet Raymond, gelukkig dat ik geen Hendrik-Jan heet zeg
!
Eerst een 2,5kg zak friet en daarna een paar frikandellen. Jij bent 3x omvangetje Rubbereend?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik vreet altijd een zak friet leeg en daarna een stel frikadellen.
Ik ben Sukiyaki aan het maken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zit nu pepernoten te schranzen, ik heb vanochtend vanmiddag een pak Jus d'Orange en een paar manderijntjes. Ik eet ook wel gezond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |