Half dacht ik, komt maar één trein.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:25 schreef PLAE@ het volgende:
vol uitvak geloof ik trouwens. Tenminste treincombi zat vol ofzo zag ik op teletekst.
Dit filmpje idioot vinden en wel de lambada doen zelf?![]()
800man maar.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:25 schreef PLAE@ het volgende:
vol uitvak geloof ik trouwens. Tenminste treincombi zat vol ofzo zag ik op teletekst.
Ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar ik ben ook niet van dat pogo, lambada enzo gedoe. Vind ik ook niet hoeven.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:25 schreef PLAE@ het volgende:
Pipi Langkous lied.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:55 schreef Black-Death het volgende:
Wat zingen die josti's van dat filmpje nou precies?
hey forza psv we worden dit jaar kampioen ofzoquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:55 schreef Black-Death het volgende:
Wat zingen die josti's van dat filmpje nou precies?
Verschrikkelijk, dat moet echt stoppen. Arrogante boeren, moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:22 schreef StarGazer het volgende:
AJAX winnen morgen. Niet alleen voor het kampioenschap, maar ook om die grote muilen van die boeren definitief te snoeren.
Het is ook nog eens nergens op gebaseerd, dat is het trieste.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:27 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, dat moet echt stoppen. Arrogante boeren, moet niet gekker worden
Op Mendéz (mooi-weer voetballer) en Kromkamp (puur verdedigend niet echt best) na, heeft PSV geen zwakke schakels. Die 2 minpunten in het elftal zijn trouwens prima op te lossen met een 3-5-2 en dan Väyrynen/Afellay/Aissati in plaats van Mendéz. Ajax mist een goede rechtshalf, Gabri is nog nooit echt op de proef gesteld en Ten Cate rouleert teveel.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is ook nog eens nergens op gebaseerd, dat is het trieste.
Welke 3 verdedigers zou je willen zien dan? Alex, Salcido en?quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:57 schreef cultheld het volgende:
Daarom hoop ik dat PSV 3-5-2 speelt met 3 middenvelders (Cocu, Väyrynen, Simons) die ook nog aardig kunnen controleren/mee verdedigen, Kromkamp op de rechterflank en Aissati/Afellay (al zal mooi-weer voetballer Mendéz wel een gegarandeerde basisplek hebben) achter Farfán en Koné.
Da Costaquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Welke 3 verdedigers zou je willen zien dan? Alex, Salcido en?
Deden we volgens mij ook al tegen AZ als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:13 schreef twi het volgende:
Zou nog steeds een zwakke schakel zijn.
Lijkt me trouwens sterk dat PSV met 3 verdedigers gaat spelen. Veel te on-Koemans.
Hoezo een zwakke schakel? Opbouwend erg goed, verdedigend erg talentvol; Niets minder dan een Heitinga of Vermaelen in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:13 schreef twi het volgende:
Zou nog steeds een zwakke schakel zijn.
Lijkt me trouwens sterk dat PSV met 3 verdedigers gaat spelen. Veel te on-Koemans.
Bij Frankfurt is dat liedje wel erg vet (filmpje had ik paar topics terug al gepost), maar verder heb je natuurlijk helemaal gelijk. Ach, na dit seizoen ff kijken wat voor mogelijkheden er zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:25 schreef PLAE@ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |