quote:met de Spurs bezig
3e in de competitie na 23 wedstrijden(1 minder dan de rest heb ik er ook nog is)
en maar 4 punten achterstand op Man U en Arsenal.
europees overwinter ik ook, had het op een gegeven moment even moeilijk maar loop nu weer heerlijk, Arsenal met 4-0 aan de kant gezet, en Liverpool moest er ook met 2-0 aan geloven.
op stelling is
------------------------Robinson-----------------
Chimbonda---King------Dawson---Assou-Ekkoto(normaal Ziegler die het fantastische maar injured is)
Malbranque---Jenas/Davids----Murphy---Mitea(gehaald bij Ajax, doet het super!)
---------------Barbatov(held)----Mido
met op de bank Lennon, Baros(4 maanden geblesseert) en Defoe.
zoek eigenlijk naar een goeie DC ipv Dawson(grote kans dati naar Chelsea vertrekt)
Iemand Ideen?
Ik speel ook relatief "traag" tegenover anderequote:Op donderdag 9 november 2006 23:42 schreef VinnieJones het volgende:
ik speel het nu 3/4 weken.. verslaving zit er nog niet in.. Heb pas net 1 seizoen af![]()
Ik wil dat voetbal International mij onderhand het spel opstuurd!quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:01 schreef jna het volgende:
ik wil die patch gvd
vooral in de training maar ook een paar tijdens de 1e 3 wedstrijden...quote:Op donderdag 9 november 2006 20:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op de training of in de wedstrijd?
Way to go mate!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:58 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Gepromoveerd met Emmen![]()
In de nacompetitie gewonnen van MVV en de Graafschap.Eredivisie here we come.![]()
De patch is savegame-compatible, dus je kunt zo beginnen hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:45 schreef PPWB84 het volgende:
Ik wil nu eerst die patch voordat ik een nieuwe game start. Ik heb nu even een challenge om met het Nederlands elftal het ek te winnen.
hoop voor je dat je genoeg spelers vindt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:29 schreef pekel het volgende:
Ik ga een andere game starten. Na even te hebben rondgeneuzeld ga ik met de Nederlandse Antillen me proberen te plaatsen voor de CONCACAF Gold Cup en natuurlijk het Wereldkampioenschap. Ben benieuwd wat het gaat worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |