"Dead man (children) tell no talesquote:Op donderdag 9 november 2006 23:22 schreef Mastertje het volgende:
naar ik wil ze niet horen, ook niet als ze 10 straten verderop hun gemekker lopen te verkondigen... weet iemand waar je zo'n sentry gun kan kopen?
ja wat nou ???quote:Op donderdag 9 november 2006 23:40 schreef Mirage het volgende:
Hier hebben we dat heel goed opgelost in overleg.
De kinderen mogen tussen 19.00 en 20.00 uur ( en alleen dan) aanbellen bij de mensen die een kaarsje oid voor het raam hebben gezet.
of iets dergelijksquote:Op donderdag 9 november 2006 23:59 schreef talin77 het volgende:
[..]
ja wat nou ???
oh srry tis marage !
liefuh Miraasj wat bedoel je nu met oid ?
een plant of zon houten zwaan of een kerstboom ?
Ga zaterdagavond gewoon werken, dat is mijn plan en ik weet nou al dat het perfect gaat werken!quote:Op donderdag 9 november 2006 23:12 schreef Mastertje het volgende:
...buiten de deur te houden!
TS start niet want die heeft geen goede ideeen![]()
kanaaleilanden-editiequote:Op vrijdag 10 november 2006 17:44 schreef Acryl het volgende:
sintremaart, sintremaart,
moeder heeft snor en baard,
zoester is hoer op stoep, geef me snoep
In de isoleercel heb je idd weinig last van kinderenquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:36 schreef Sala-adin het volgende:
Ik weet wel een hele goeie manier.
En je opent de deur wel 1 keer maargoed.
Belt er zo een kutkind aan en het is toevallig eentje met blond haar en blauwe ogen maar wat maakt dat nou weer uit
Vervolgens begint hij een liedje te zingen en shit en dan grijp jij dat kutkind en pakt een mes duwt zijn hoofd tegen de grond aan.
Dat kutkind begint te jengelen enzoen jij steekt een mes in zijn kleine schattige adamsappeltje
en het gejengel slaat over op gorchel geluiden enzo.
Natuurlijk maak je de wond in de keel veel groter dan dat hij al is schrikt namelijk meer af enzo jeweets.
Geheid dat je een rustige avond hebt zonder die kutkinderen wiens ouders zo gierig zijn om snoep voor hun nakomelingen te kopen
Ahahahaha dit is een goeie ja! Waar kan ik die halen? Of word ik dan ook niet meer uitgenodigt op de buurtbarbeque?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:54 schreef xFriendx het volgende:
Gewoon wat flyers van de PNVD meegeven in hun tasje met het snoep. Dit jaar komen die kids dan nog wel, kans is echter klein dat je ze volgend jaar weer aan de deur hebt.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:53 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
In de isoleercel heb je idd weinig last van kinderen
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:50 schreef RacerDKB het volgende:
[afbeelding]
zal vast wel iemand zijn met hogere reso
wahahahaquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:25 schreef MosPos het volgende:
Je moet gewoon de deur open doen, gaan ze zo zingen, zijn ze klaar: Zo dat was mooi.
Dan pak je de bak met snoep, pak je wat snoep.... gooi je het zo vet hard op de grond, en ga je erop stampen. Die kindere zo: WTF onze snoep
. Jij zo: whehe Is toch van mij
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of als ze klaar zijn met zingen, zo dat was mooi, pak je de bak met snoep, bak je een lollyt, kijl je hem gewoon voor hun hoofd, en dan doen hun alsof hun neus bloedquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:26 schreef jors het volgende:
[..]
wahahaha
of je gooit als ze klaar zijn met zingen gewoon de deur weer dicht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe zijn ze al binnengekomen dan ?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:12 schreef Mastertje het volgende:
...buiten de deur te houden!
TS start niet want die heeft geen goede ideeen![]()
ja nou, m'n buurman drong net binnen met z'n lampionquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:51 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Hoe zijn ze al binnengekomen dan ?![]()
![]()
![]()
en boe roepen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:33 schreef zhe-devilll het volgende:
Hele avond in het donker gaan zitten
Dan ketsen toch alle kogels terug met zoeen metalen ding dr voor?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |