abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43414162
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:17 schreef Jappie het volgende:

[..]

Waarom denk je dat FOK! het forum is waar ik jaar in jaar uit terugkom ? Juist omdat het allemaal niet zo'n zoetsappige bende is als bij diverse buren. En begrijp me niet verkeerd....er is niets mis met die andere fora maar ik heb juist FOK!'s so called "hardheid' altijd als prettig ervaren. Gewoon een beetje spielerei...niets meer niets minder...maar wat fluggs zegt klopt....er is een nieuwe lichting gekomen die niet dezelfde humor verstaan en er een potje van maken.

Daar kunnen die mensen niets aan doen...ze verstaan het gewoon niet....net als dat jij het kennelijk niet verstaat of hetr niet wil verstaan. Dat is toch prima verder ?

Verder is het wat vreemd om te zeggen dat het programma belangrijker zou zijn dan de users die uiteindelijk het discussieforum maken tot wat het is. Zodra je meedoet aan een openbare discussie maak je automatisch het statement van wie of wat je bent. Die spielerei erom heen is overigens essentieel onderdeel van het elkaar leren kennen en elkaars statement op oprechtheid toetsen.

Nu ja...toch nog een lang verhaal geworden.
ergenaam wij gaan lekker boeren he jap
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
  donderdag 9 november 2006 @ 23:05:29 #27
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43414287
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:49 schreef Day het volgende:

[..]

HEY!
Ohw, maar relNICHT mag wel? daar heb ik je nooit over gehoord...

Politiek correct tot aan de voordeur

Kommaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr! Kan je hebben, jij doet toch al bijna nooit aardig tegen me op het forum ;P
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 9 november 2006 @ 23:06:11 #28
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43414315
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:51 schreef PC eend het volgende:

[..]

Je bent gewoon pissig dat ik vis in jouw grouppie vijver, dat fok heet
Ik heb geen groupies

Ik ben gewoon een doorsnee user die lof profile probeert te overleven op dit forum!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 9 november 2006 @ 23:06:15 #29
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43414319
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:48 schreef Disana het volgende:

[..]

Vroeger bestond het merendeel van de topics niet uit onderwerpen die niets met BB te maken hebben. Getuige ook weer dit subject.

Wie hier nu nog zou komen binnenzeilen op zoek naar discussies over BB, zou het moeite kosten de on-topic onderwerpen tussen de verwaarloosbare te ontwaren.
True true..

Maar goed...dat is iets wat naar mijn mening meer te maken heeft met het gebrek aan nieuw interessant discussiemateriaal in combinatie met een minder discussie gezind publiek dan dat er sprake is van kwaadwillendheid.
quote:
En ik denk dat je mijn vergelijk misschien niet goed begreep: de bezoekers die hier voor BB komen (kwamen) hebben wel te maken met de insteek van alle andere aanwezigen waar het BB betreft, maar niet met elke lamlendige of ruziezoekerige ingeving van om het even wie.
Jawel hoor ik begreep je uitstekend...en ben het dan ook op dit punt wederom hartstochtelijk met je eens.

Alles in ogenschouw nemend en zeker ook gezien het feit dat je hier al langer lurkt dan dat je post doet bij mij de vraag rijzen.......je bent kennelijk niet dom....je hebt genoeg pit in je donder om het niet bij de eerste de beste slag of stoot op te geven....hoe kan het dan toch dat je die post van Gert eerder op de avond zo compleet anders interpreteert dan ik

Jij ziet er een relpost in......ik zie er een bijna smeekbede in om alsjeblieft toch weer eens allemaal in contact met moeder aarde te komen.

Snap jij het nog ?
pi_43414546
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:28 schreef Talitha het volgende:

[..]

Je kunt leuke dingen doen met die knopjes. Ik zat laatst in een rondreizend topic.

Eens kijken hoelang ze je dan je kleurtje laten houden.
oe ja die was leuk ...waneer gaan we weer

* oortjes strooit hier en daar nog wat TLC
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
pi_43414598
goh een discussietopic, zijn dat alle topics niet ?????? of ben ik nu errugg blont
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_43414709
quote:
Op donderdag 9 november 2006 23:13 schreef puntoortje het volgende:

[..]

oe ja die was leuk ...waneer gaan we weer

* oortjes strooit hier en daar nog wat TLC
* Inodder vroeg zich al eerder af waar dit over ging en nog steeds
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
  Moderator donderdag 9 november 2006 @ 23:19:53 #33
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43414715
quote:
Op donderdag 9 november 2006 23:06 schreef Jappie het volgende:
Jij ziet er een relpost in......ik zie er een bijna smeekbede in om alsjeblieft toch weer eens allemaal in contact met moeder aarde te komen.

Jappie, jij ging in op de inhoud, Sukoku op de vorm.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 9 november 2006 @ 23:22:49 #34
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43414806
quote:
Op donderdag 9 november 2006 23:19 schreef Gert het volgende:

[..]

Jappie, jij ging in op de inhoud, Sukoku op de vorm.
Zal ik dan in het vervolg ook maar de vorm doen dan ...zag er wel gelikt uit met als die smilies btw.
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:43:16 #35
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_43420100
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:17 schreef Jappie het volgende:

[..]

Waarom denk je dat FOK! het forum is waar ik jaar in jaar uit terugkom ? Juist omdat het allemaal niet zo'n zoetsappige bende is als bij diverse buren. En begrijp me niet verkeerd....er is niets mis met die andere fora maar ik heb juist FOK!'s so called "hardheid' altijd als prettig ervaren.
Toch vind ik dat die zogenaamde "hardheid" hier erg meevalt. Mij valt op dat juist bij de diverse "buren" veel respectlozer over BB bewoners wordt geschreven.

Ik heb trouwens net bij de buren van V O L even een bommetje gegooid door te zeggen dat Marcia hier al volop aan het posten is..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_43420189
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Toch vind ik dat die zogenaamde "hardheid" hier erg meevalt. Mij valt op dat juist bij de diverse "buren" veel respectlozer over BB bewoners wordt geschreven.

Ik heb trouwens net bij de buren van V O L even een bommetje gegooid door te zeggen dat Marcia hier al volop aan het posten is.. [afbeelding]
en bij de buren weet iedereen al dat jij "zusjesfan" alleen maar uit haar nek zwetst
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
pi_43421003
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik heb trouwens net bij de buren van V O L even een bommetje gegooid door te zeggen dat Marcia hier al volop aan het posten is.. [afbeelding]
Hoe komt het toch dat jij op ieder forum waar je post uitge wordt?
Denk je nou werkelijk dat er nog 1 iem jou serieus neemt?

ps wat ik trouwens knap vind...of jij nou onder de naam pearlbitch, EMMA of zusjes_fan post Iedereen haalt je er ZO uit

By the way In je profiel staat dat je een vent bent....foutjuh of nie?
  vrijdag 10 november 2006 @ 11:26:57 #38
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43421246
Nou, alles is inmiddels wel gezegd geloof ik.

Mooie tijd voor een slotje.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')