ergenaam wij gaan lekker boeren he japquote:Op donderdag 9 november 2006 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat FOK! het forum is waar ik jaar in jaar uit terugkom ? Juist omdat het allemaal niet zo'n zoetsappige bende is als bij diverse buren. En begrijp me niet verkeerd....er is niets mis met die andere fora maar ik heb juist FOK!'s so called "hardheid' altijd als prettig ervaren. Gewoon een beetje spielerei...niets meer niets minder...maar wat fluggs zegt klopt....er is een nieuwe lichting gekomen die niet dezelfde humor verstaan en er een potje van maken.
Daar kunnen die mensen niets aan doen...ze verstaan het gewoon niet....net als dat jij het kennelijk niet verstaat of hetr niet wil verstaan. Dat is toch prima verder ?
Verder is het wat vreemd om te zeggen dat het programma belangrijker zou zijn dan de users die uiteindelijk het discussieforum maken tot wat het is. Zodra je meedoet aan een openbare discussie maak je automatisch het statement van wie of wat je bent. Die spielerei erom heen is overigens essentieel onderdeel van het elkaar leren kennen en elkaars statement op oprechtheid toetsen.
Nu ja...toch nog een lang verhaal geworden.
Ohw, maar relNICHT mag wel? daar heb ik je nooit over gehoord...quote:
Ik heb geen groupiesquote:Op donderdag 9 november 2006 22:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bent gewoon pissig dat ik vis in jouw grouppie vijver, dat fok heet![]()
True true..quote:Op donderdag 9 november 2006 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Vroeger bestond het merendeel van de topics niet uit onderwerpen die niets met BB te maken hebben. Getuige ook weer dit subject.
Wie hier nu nog zou komen binnenzeilen op zoek naar discussies over BB, zou het moeite kosten de on-topic onderwerpen tussen de verwaarloosbare te ontwaren.
Jawel hoor ik begreep je uitstekend...en ben het dan ook op dit punt wederom hartstochtelijk met je eens.quote:En ik denk dat je mijn vergelijk misschien niet goed begreep: de bezoekers die hier voor BB komen (kwamen) hebben wel te maken met de insteek van alle andere aanwezigen waar het BB betreft, maar niet met elke lamlendige of ruziezoekerige ingeving van om het even wie.
oe ja die was leuk ...waneer gaan we weerquote:Op donderdag 9 november 2006 22:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je kunt leuke dingen doen met die knopjes. Ik zat laatst in een rondreizend topic.![]()
Eens kijken hoelang ze je dan je kleurtje laten houden.![]()
* Inodder vroeg zich al eerder af waar dit over ging en nog steedsquote:Op donderdag 9 november 2006 23:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
oe ja die was leuk ...waneer gaan we weer
* oortjes strooit hier en daar nog wat TLC![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:06 schreef Jappie het volgende:
Jij ziet er een relpost in......ik zie er een bijna smeekbede in om alsjeblieft toch weer eens allemaal in contact met moeder aarde te komen.
Zal ik dan in het vervolg ook maar de vorm doen danquote:Op donderdag 9 november 2006 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Jappie, jij ging in op de inhoud, Sukoku op de vorm.
Toch vind ik dat die zogenaamde "hardheid" hier erg meevalt. Mij valt op dat juist bij de diverse "buren" veel respectlozer over BB bewoners wordt geschreven.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat FOK! het forum is waar ik jaar in jaar uit terugkom ? Juist omdat het allemaal niet zo'n zoetsappige bende is als bij diverse buren. En begrijp me niet verkeerd....er is niets mis met die andere fora maar ik heb juist FOK!'s so called "hardheid' altijd als prettig ervaren.
en bij de buren weet iedereen al dat jij "zusjesfan" alleen maar uit haar nek zwetstquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch vind ik dat die zogenaamde "hardheid" hier erg meevalt. Mij valt op dat juist bij de diverse "buren" veel respectlozer over BB bewoners wordt geschreven.
Ik heb trouwens net bij de buren van V O L even een bommetje gegooid door te zeggen dat Marcia hier al volop aan het posten is.. [afbeelding]
Hoe komt het toch dat jij op ieder forum waar je post uitgequote:Op vrijdag 10 november 2006 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch vind ik dat die zogenaamde "hardheid" hier erg meevalt. Mij valt op dat juist bij de diverse "buren" veel respectlozer over BB bewoners wordt geschreven.
Ik heb trouwens net bij de buren van V O L even een bommetje gegooid door te zeggen dat Marcia hier al volop aan het posten is.. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |