quote:
O dan mag je die houden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
M'n Sugababes DVD is heilig!
![]()
Die had ik ook nog op m'n to do/see lijst staanquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga zo Brother, Where Art Thou kijken, op Nederland 2.
Die's leukquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga zo Brother, Where Art Thou kijken, op Nederland 2.
Ik zal af en toe aan je denken zo.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die had ik ook nog op m'n to do/see lijst staan
gaan we gewoon samen kijken![]()
en The OC moet ik hebben voor mijn collectie en voor de 'dinnetjes. Die schreeuwen er al weken om.quote:
Ok dan mag je DIE ook houden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en The OC moet ik hebben voor mijn collectie en voor de 'dinnetjes. Die schreeuwen er al weken om.
Dan krijg je dus niet *giechel*quote:
Jawel, jouquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan krijg je dus niet *giechel*
I highly doubt I am that wanted by you, with all your hot men around you keep flirting withquote:
"Tom won;t come out of the closeeeet"quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:04 schreef Semisane het volgende:
* Semisane gaat ff Southpark kijken..de aflevering waat Ton Cruise zo lekker werd afgemaakt.
En dat laatste valt dus enorm mee.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I highly doubt I am that wanted by you, with all your hot men around you keep flirting with![]()
Jammer! Maar je had er toch ook nog 1 op je bank liggen, je hebt die portugees nog en toch nog wat projectjes?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat laatste valt dus enorm mee.
Want ik zei tegen 'm "Ik ga douchen!" en nu is ie offline en ik heb z'n numme rnietdus van dat drinken in de Baron zal weinig terecht komen aangezien ik daar echt niet op goed geluk heen ga.
Daarnaast zijn de meesten die met me flirten boven de 40
Die op de bank heeft al 3 jaar een vriend, die Portugees is veels te roomskatholiek,rustig en netjes voor me en van Duncan heb ik al ff niets meer gehoord......quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jammer! Maar je had er toch ook nog 1 op je bank liggen, je hebt die portugees nog en toch nog wat projectjes?
Iedere zondag naar de kerk en geen sex (pas na maaaaanden relatie).quote:
pak ook gelijk die aflevering mee die over World of Warcraft gaatquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:04 schreef Semisane het volgende:
* Semisane gaat ff Southpark kijken..de aflevering waat Ton Cruise zo lekker werd afgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |